Zal wel veel naar binnen komen hoor, zie dit eerder als een 4-4-2 met Weghorst als aanspeelpunt en dan Godts eromheen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Akpom rechtsbuiten dus denk wel 433?

Akpomquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Rensch sutalo baas hato
Klaassen henderson taylor
Akpom weghorst godts
 , Fusilini weet toch iedere keer weer te verrassen
, Fusilini weet toch iedere keer weer te verrassen

Jij bent 12?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Akpom, Fusilini weet toch iedere keer weer te verrassen

Wordt gespaard zodat die er zaterdag 3 in kan schietenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey is nu toch wel voorbij gestreefd door 2 andere spitsen.

Hebben ze een PlayStation op de bank?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wordt gespaard zodat die er zaterdag 3 in kan schieten

quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wordt gespaard zodat die er zaterdag 3 naast kan schieten

Voornamelijk de politie toch. Hopelijk pik ik de 2de helft nog mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dank dat tokkievolk daar in die regio maar voor

De politie inzet die nodig is omdat er deels ongelooflijk droevig volk naar wedstrijden komtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voornamelijk de politie toch. Hopelijk pik ik de 2de helft nog mee.

Brobbey is altijd aan het worstelen, die kan je nooit diep sturen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:44 schreef BobW het volgende:
Ik was toch voor Brobbey gegaan vanwege snelheid als je hem diep stuurt
Nu heb je weinig snelheid voorin

Gruwelijke vent, maar als voice over bij Massa is kassa is ie geweldig.quote:

Lekker juist. Beter dan zo laat.quote:

Je kan hem gebruiken om Feyenoord spelers moe te maken op het eind van de wedstrijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:44 schreef BobW het volgende:
Ik was toch voor Brobbey gegaan vanwege snelheid als je hem diep stuurt
Nu heb je weinig snelheid voorin

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |