Ik geloof het deel dat Marco een kelder voor jonge voetballers heeft wel direct.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goh, verhaal is toch weer iets anders.
Ik moet zaalvoetballen, kan alleen de eerste helft zien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:26 schreef tong80 het volgende:
M'n beste vriend is voor Feijenoord en kan niet komen kijken helaas.Hij heeft met z'n vriendin de eerste Jeu de Boules training. En ik ben serieus.
Trusten.
Valt me tegen van Marco, het verhaal highlighten in de media en dan met een half verhaal komen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
goh, verhaal is toch weer iets anders.
Begint wel storend te worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:48 schreef BEFEM het volgende:
Van Basten is echt schadelijk voor Ajax.
Sommige dingen zitten nou eenmaal in ons als mens en die excessen zullen er altijd zijn. Daar doet die paar duizend jaar menselijke beschaving niets aan af.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een verkapte ‘ laten we primaten lekker hun gang gaan ongeacht wie er last van heeft’. Laten we racisme en oorlog ook heel normaal blijven vinden, want dat is ook van alle tijden.
In andere sporten gaat het wel gewoon goed en kan men gewoon gemixed in het publiek zitten. Dit is gewoon een voetbal probleem en niemand die het kan, wil het aanpakken. Gewoon kansloos en het moet weer helemaal misgaan tot men half ingrijpt en de boel weer laat zijn tot het weer misgaat (en dan lekker verbaasd doen).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sommige dingen zitten nou eenmaal in ons als mens en die excessen zullen er altijd zijn. Daar doet die paar duizend jaar menselijke beschaving niets aan af.
Maar als je in sprookjes wilt geloven dat dit soort zaken uit te bannen zijn ga je gang.
Eerder een maatschappelijk probleem. Voetbal trekt verreweg het meeste volk, dat is anders dan bij elke andere c-sport.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In andere sporten gaat het wel gewoon goed en kan men gewoon gemixed in het publiek zitten. Dit is gewoon een voetbal probleem en niemand die het kan, wil het aanpakken. Gewoon kansloos en het moet weer helemaal misgaan tot men half ingrijpt en de boel weer laat zijn tot het weer misgaat (en dan lekker verbaasd doen).
Zaten ze allebei in dezelfde uitzending?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:40 schreef tong80 het volgende:
Nu Rondo aan het kijken. Twee kanten van Marco en Schip. Klinkt allemaal logisch. Geen verwijten enzo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zaten ze allebei in dezelfde uitzending?
Hij zegt zelf van wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:45 schreef Houniet het volgende:
@:Caland weten jullie al of Timber mee doet morgen?
Denk niet eens zo zeer een maatschappelijk probleem. Voetbal trekt simpelweg verreweg de meeste jonge mannen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder een maatschappelijk probleem. Voetbal trekt verreweg het meeste volk, dat is anders dan bij elke andere c-sport.
Ja, echt leuke uitzending. Marco wordt donderdag 60. Dus veel beelden en anekdotes. 88 enzo....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zaten ze allebei in dezelfde uitzending?
Ik heb nog een Milan shirt van het seizoen 89/90.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, echt leuke uitzending. Marco wordt donderdag 60. Dus veel beelden en anekdotes. 88 enzo....
Ik heb "had" zo'n oranje shawltje van 88. Heeft vriend van me gekregen als decoratie in z'n Toast en Tostie zaak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb nog een Milan shirt van het seizoen 89/90.
[ afbeelding ]
Hangt in een mooie lijst bij de verzameling.
Welnee joh, dat heeft alleen met aantallen te maken. Als je bij de Hockey 80.000 mensen in een stadion zet gaat het net zo goed mis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In andere sporten gaat het wel gewoon goed en kan men gewoon gemixed in het publiek zitten. Dit is gewoon een voetbal probleem en niemand die het kan, wil het aanpakken. Gewoon kansloos en het moet weer helemaal misgaan tot men half ingrijpt en de boel weer laat zijn tot het weer misgaat (en dan lekker verbaasd doen).
Jup: 2011 Vancouver Stanley Cup riotquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welnee joh, dat heeft alleen met aantallen te maken. Als je bij de Hockey 80.000 mensen in een stadion zet gaat het net zo goed mis.
93e minuut, 0-1 Berghuis met een onterechte pingel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Berghuis morgen wellicht bij de selectie.
Dan heeft Feyenoord een gigantisch probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi he die PlayStation.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
93e minuut, 0-1 Berghuis met een onterechte pingel.
Blij mee hoor. Scheelt wel of je Berghuis of Rasmussen in kan brengen voor Traoré zeg maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kunt nog beter met 10 man spelen dan met Rasmussen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Blij mee hoor. Scheelt wel of je Berghuis of Rasmussen in kan brengen voor Traoré zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |