Gelukkig merkt niemand dat ik rond twee uur rechtstreeks de kroeg inloopquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:49 schreef KingRoland het volgende:
@:bezsen CDA groeit in de peilingen
Tram en metro weer helemaal propvol rond 17quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
Ik trek deze dag niet zo goed, er zijn ook helemaal geen mensen op kantoor (Weena @:kingroland )
Ik heb na het sporten een lekker stokbroodje warm vlees pinda genuttigd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar eens gaan lunchen
Eet smakelijk!
gl/pvda, wie zijn die mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40-45
Lief dat je dit oppert om @onlogisch aan het posten te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb op dit moment zo’n ontzettende vetzucht naar het “restaurant” van IKEA, geen idee waarom. Grote portie ballen, patat, stukje appeltaart of Daimtaart, dat soort gore zooi.
Lach mij aub uit zodat ik in mijn KBR-routine blijf
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb op dit moment zo’n ontzettende vetzucht naar het “restaurant” van IKEA, geen idee waarom. Grote portie ballen, patat, stukje appeltaart of Daimtaart, dat soort gore zooi.
Kom maar naar de KSCquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dat weten we niet.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:32 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk kunnen de overige VBL-mods het nog aan nu zijn werkzaamheden overgenomen moeten worden.
Je kan toch gewoon zien of hij een ban heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand
Vorige keer maakte ik me ook zorgen en toen was meneer gewoon op vakantie
Ja jij ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zien of hij een ban heeft
Het is nu ook herfstvakantie toch? Die zal met die kleine wel bij één of ander proleterig allin kloesief oord liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand
Vorige keer maakte ik me ook zorgen en toen was meneer gewoon op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |