De Eerste de Beste · Episodequote:
Ja, het voelde voor mij ook niet helemaal perfect. Maar dat bedenken van die quiz is sowieso uitdagend. Het moet niet te moeilijk, niet te voorspelbaar, en die gasten moeten het ook leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij was samen met Hansie Hansie de leukste gast. Al waren je vragen over de Pastoor quiz wel wat akward.
Snap sowieso niet zo goed waarom Pastoor nu zo belangrijk is in het topvoetbal. Is de rest dus niet aardig????quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, het voelde voor mij ook niet helemaal perfect. Maar dat bedenken van die quiz is sowieso uitdagend. Het moet niet te moeilijk, niet te voorspelbaar, en die gasten moeten het ook leuk vinden.
Joop en z'n regisserende vader zijn zulke lieve gasten.
Alex Pastoor werd zaterdag 58, dat is een passende reden voor een quiz.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet zo goed waarom Pastoor nu zo belangrijk is in het topvoetbal. Is de rest dus niet aardig????
Hij heeft een open vizier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor werd zaterdag 58, dat is een passende reden voor een quiz.
Daarnaast is hij gewoon een verademing in de media. Met de week worden de analyses feitenvrijer, terwijl Pastoor zonder belang of iets dergelijks kijkt naar het spelletje.
Rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Net weer hardgelopen @:pisces29 @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1
Kreeg wel na 20 minuten een steek. Hoe kan ik dat voorkomen? #dtv
Dat hadden @KingRoland en ik al lang geleden voorspeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Eerste de Beste · Episode
De Eerste de Beste · Episode
StijnGOD.![]()
Deze mannen zijn over 10 jaar nog groter dan Vandaag inside overigens.
Ik vind het een vervelend mannetjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor werd zaterdag 58, dat is een passende reden voor een quiz.
Daarnaast is hij gewoon een verademing in de media. Met de week worden de analyses feitenvrijer, terwijl Pastoor zonder belang of iets dergelijks kijkt naar het spelletje.
Knap van jullie!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hadden @:kingroland en ik al lang geleden voorspeld.
Vandaag hadden we een nieuw iemand die mee liep, rent pas sinds zes weken (daarvoor nooit gesport) en doet nu al een 5 kilometer op een tempo van 3:40/45. Loopt mij op de intervallen lachend voorbij terwijl ik best wel een aardig tempootje loop. En hij weet godverdomme nog niet eens met welke fluorgele sokken hij er het lelijkst uit ziet @Calandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik juist moeilijk.ik ging bijna richting de 6:30 over 55 minuten door die steek evengoed ver over de 7:00
Ik ben woedend
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een nieuw iemand die mee liep, rent pas sinds zes weken (daarvoor nooit gesport) en doet nu al een 5 kilometer op een tempo van 3:40/45. Loopt mij op de intervallen lachend voorbij terwijl ik best wel een aardig tempootje loop. En hij weet godverdomme nog niet eens met welke fluorgele sokken hij er het lelijkst uit ziet @:caland
Dan vraag je je af, waarvoor doe je het nog allemaal.
Ja, hij roept behoorlijk laxerende dingen. Hij heeft ook een nare persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:37 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is die Van Basten een lul zeg, die zie ik nog wel pleiten voor een groter doel en geen verdedigers, om de sport meer uitslagen te laten krijgen a la basketbal.
Waarschijnlijk een Jood!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een nieuw iemand die mee liep, rent pas sinds zes weken (daarvoor nooit gesport) en doet nu al een 5 kilometer op een tempo van 3:40/45. Loopt mij op de intervallen lachend voorbij terwijl ik best wel een aardig tempootje loop. En hij weet godverdomme nog niet eens met welke fluorgele sokken hij er het lelijkst uit ziet @:caland
Dan vraag je je af, waarvoor doe je het nog allemaal.
Wij zijn supporters van verschillende clubs, maar wij zijn vooral ook VRIENDEN.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:25 schreef Wotte het volgende:
Het is hier toch betrekkelijk tam zo in de aanloop naar de klassieker. Valt tegen.
Wil jij jouw mobiel voortaan wel volledig laten opladen in de nacht?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een verbetering trouwens dat de joetuup filmpjes embedded zijn. Ook vooral mobiel!
Geen darkmodequote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt een verbetering trouwens dat de joetuup filmpjes embedded zijn. Ook vooral mobiel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |