Hopelijk deel je dit met je visite, vriendin, hond.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De oliebollenkraam staat er weer. Meteen maar even een zak oliebollen gekocht.
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland vindt hardlopers enorm lelijke mensen.
Nouja zeg. Wat is dit nu weer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar laten.
Het houdt al niet over bij je.
Ik heb mijn ouders verrast.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk deel je dit met je visite, vriendin, hond.
Je bent een lieve jongenquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders verrast.
je bent een goed mensquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een goed hart.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je tochquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent een lieverd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toevallig. Ik je moeder gisteren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mannelijke hardlopers ja. Hardlopende vrouwen hebben over het algemeen een paardenstaart en strakke legging. Wilder krijg je me niet hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland vindt hardlopers enorm lelijke mensen.
Hier stond biefstuk op het menu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |