quote:
Ik zie deze band live ook heel vaak in de 1500.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou zomaar de band in de 1500 kunnen zijn die ik het vaakst live zag
Ze gaan ook al die Kensingtonplekken opvullen in de lijstjes de komende jaren. Tot er weer een volgende komt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het liedje van Son Mieux. Best leuk, maar na Multicolor klinkt alles hetzelfde.
Son Mieux is inhoudelijk wel een stuk beter dan Kensington. Vind het meer een iets geupgrade versie van Di-rect.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze gaan ook al die Kensingtonplekken opvullen in de lijstjes de komende jaren. Tot er weer een volgende komt.
Zeker wel. Toenmalig vriendin was fan.quote:
Oh ik ken het ook wel hoor, maar je moet soms wat verzinnen voor de volgende flauwe grap.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker wel. Toenmalig vriendin was fan.
Ik moest eerst even denken hoe ze ook weer heetten, toen viel iequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik ken het ook wel hoor, maar je moet soms wat verzinnen voor de volgende flauwe grap.
Dat wel, maar 15 keer hetzelfde stukje is altijd wat veel van het goede.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Son Mieux is inhoudelijk wel een stuk beter dan Kensington. Vind het meer een iets geupgrade versie van Di-rect.
Prima nummer. Zou ik zomaar kunnen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn mensen die denken: oh laat ik muziek opzetten en dit uitkiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |