Jenny was a racecar driver genotquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:00 schreef Gretzl het volgende:
Welke Jenny kunnen we zo verwachten?
[poll=7971]
Way as = Was a*
Surprisequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:00 schreef Gretzl het volgende:
Welke Jenny kunnen we zo verwachten?
[poll=7971]
Way as = Was a*
Dan kan ik iig met gerust hart de auto instappen, niet zo erg om een FF en een Bono te missenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:05 schreef PippenScottie het volgende:
Het hele volgende uur staat al online. Kink faal
Ohja zie het. Alabama Shakes genot nog maar even meepakken zoquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:05 schreef PippenScottie het volgende:
Het hele volgende uur staat al online. Kink faal
Verdubbelen is niet goed hè.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Terecht wel.
The Funeral zal wel lekker hoog staan, die deed het goed in mijn alternatieve-lijstjes-analyse vorig jaar.
Ik heb een zwak voor Midnight City, maar die 2, Couleurs en Sitting puur genotquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen Kim & Jessie, geen Dont Save Us From the Flames. Niet serieus te nemen
Nou ja laten we hopen van wel. Als de reacties tegenvallen kan Veenstra nog van alles sleutelen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:12 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was een leuk eerste dagje. Hier en daar af en toe een half uurtje kunnen luisteren. Beter wordt het niet deze week
Oh ik bedoel qua hoeveel ik kan luisterenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja laten we hopen van wel. Als de reacties tegenvallen kan Veenstra nog van alles sleutelen.
Oh zo, tegenvaller dan. Ik wil wel dreigtelefoontjes voor je plegen hier en daar?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ik bedoel qua hoeveel ik kan luisteren
Je moet ook geen ambities hebben. Of aantoonbare kwaliteiten. Dat wordt genadeloos afgestraftquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Later deze week wordt het wel beter om te luisteren.
Morgen niet. In de middag zit ik vanaf 14 uur in een vergadering met alle directeuren van de Europa, want ach waarom ook niet
Daat raad ik je bij mijn werkgever ten zeerste afquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh zo, tegenvaller dan. Ik wil wel dreigtelefoontjes voor je plegen hier en daar?
Ik heb geen ambities, maar schijnbaar wel kwaliteiten. Jammer genoeg...quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet ook geen ambities hebben. Of aantoonbare kwaliteiten. Dat wordt genadeloos afgestraft
Bellen dat een van de pippies dood ligt te bloeden op straat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daat raad ik je bij mijn werkgever ten zeerste af![]()
Maar ik waardeer het aanbod
Geen leuk grapjequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bellen dat een van de pippies dood ligt te bloeden op straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |