The Rasmus, zeker weten.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:14 schreef Gretzl het volgende:
#NowPlaying The Beths - I'm Not Getting Excited
Qua sound zou dit een perfect (female fronted) Kink-bandje kunnen zijn. Ze krijgen alleen nauwelijks airplay![]()
[ afbeelding ]Little Death van The Beths is mijn V500 wel net uit gevallen dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ik vind het meer boyband-numetalquote:
Post grunge zeik meuk kan ook nogquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het meer boyband-numetal
Nah, bij postgrunge moet je zingen zoals Dinand, Creed, Nickelbackquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Post grunge zeik meuk kan ook nog
Nee, ik ben bloedserieusquote:
Alsof je eigenlijk moet poepen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah, bij postgrunge moet je zingen zoals Dinand, Creed, Nickelback
Akkoord.quote:
Geen anders Beths voor in de plaats gekomen? (zoals bijv. het meesterlijke Expert in a Dying Fieldquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Little Death van The Beths is mijn V500 wel net uit gevallen dit jaar
Zo vaak wordt Blur toch niet gedraaid?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus![]()
Op zich wel weer genoeg gezegd over de kloof, zal er geen dagelijkse routine van makenMaar blijf wel van mening dat juist een alternatief radiostation als Kink wat harder z'n best zou mogen doen om ook regelmatig airplay te geven aan vrouwen. Er hoeft geen quotum te komen hoor, gewoon het aantal tracks van.o.a. Foo Fighters, Muse, Peppers, Green Day, AM, NBT, Editors, KoL, PJ, Oasis, QotSA, Royal Blood, R.E.M., Nirvana, The Back Keys, Sam Fender, Blur, De Staat, Foals, The Killers, Linkin Park, Radiohead, Gorillaz en Franz Ferdinand halveren is genoeg
Exactlyquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof je eigenlijk moet poepen?
Ik neem jou altijd serieus chef. The Rasmus op 13 en een beetje daarentegen...quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik ben bloedserieus![]()
Op zich wel weer genoeg gezegd over de kloof, zal er geen dagelijkse routine van makenMaar blijf wel van mening dat juist een alternatief radiostation als Kink wat harder z'n best zou mogen doen om ook regelmatig airplay te geven aan vrouwen. Er hoeft geen quotum te komen hoor, gewoon het aantal tracks van.o.a. Foo Fighters, Muse, Peppers, Green Day, AM, NBT, Editors, KoL, PJ, Oasis, QotSA, Royal Blood, R.E.M., Nirvana, The Back Keys, Sam Fender, Blur, De Staat, Foals, The Killers, Linkin Park, Radiohead, Gorillaz en Franz Ferdinand halveren is genoeg
4433 in 5 jaar, plek #18 op de ranglijst. Maar 3200+ plays minder dan de nummers 1 en 2quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vaak wordt Blur toch niet gedraaid?
Scheelt natuurlijk wel dat ze The Narcissist (en in mindere mate Barbaric) plat hebben gedraaid, dat was tenminste nog nieuwe muziek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
4433 in 5 jaar, plek #18 op de ranglijst. Maar 3200+ plays minder dan de nummers 1 en 2
Dat was een Cortoniaanse versprekingquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik neem jou altijd serieus chef. The Rasmus op 13 en een beetje daarentegen...
Tbh ik vond deze Rasmus wel vet als 14-jarige. En een aantal singles van de opvolger ookquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik neem jou altijd serieus chef. The Rasmus op 13 en een beetje daarentegen...
Ja en die single die vernoemd is naar een van de tofste nieuwe pop/rock chicks van de laatste jaren (die helaas het moest doen zonder voorkeuzeplekken, ook al werd ze in het verleden genoeg gedraaid op kInk)quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel dat ze The Narcissist (en in mindere mate Barbaric) plat hebben gedraaid, dat was tenminste nog nieuwe muziek.
Ja, Damon Albarn in het geheel wordt wel meer gedraaid, maar dat is geen Blur he?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja en die single die vernoemd is naar een van de tofste nieuwe pop/rock chicks van de laatste jaren (die helaas het moest doen zonder voorkeuzeplekken, ook al werd ze in het verleden genoeg gedraaid op kInk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |