Of niet met de billen wijd voor Tata Steelquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze moeten vaker de doodstraf geven dat doet meer voor het klimaat dan bloemen verbieden
Kan gewoon beidequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet met de billen wijd voor Tata Steel
f1 is geen sportquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
Haha Max was aan het valsspelen en kreeg straf:D
Rassenbewustzijn is wel een sportquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
We must secure the existence of our people and a future for white children
Ik dacht dat een lange neus een Joden trekje was, geen lange pik!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie moeten je bewust zijn van jullie joodse roots
ben altijd op mn money!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeker wel akhi.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het was me het dagje wel! Hebben jullie je ook vermaakt?²
Ja, ontzettend druk.quote:
Ik weet niet eens wie je bent man.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom sluit je elke post zo achterlijk af?
Ja, een eigen mening is strafbaar tegenwoordig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zag dat je een NWS ban had.
Teleurstellend!
Helaas laatst ook twee weken moeten brommen vanwege een (naar mijn mening) ijzersterke doch scherpe mening over Israëlquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, een eigen mening is strafbaar tegenwoordig.²
Heb gewoon nog een voorhuidquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet ook niet wie jij bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent man.²
Jemigquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |