Je bent dus eigenlijk net je vader, alleen doet hij wat zijn vrouw zegt en jij wat je broer zegt.quote:Ik mag van mijn broer dus echt niks zeggen tegen de rest van mijn familie.
Ik kan het ook niet doen hoor (en dus wel tegen iedereen de vuile was buiten hangen), maar dan heb ik dus 0,0 familieleden meer over. Helemaal niemand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk net je vader, alleen doet hij wat zijn vrouw zegt en jij wat je broer zegt.
Dus als jij gewoon eerlijk bent tegen mensen wil je broer niks meer met je te maken hebben? Of sterker nog, de hele familie? Moet je je ook even afvragen wat zulke mensen je waard zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet doen hoor (en dus wel tegen iedereen de vuile was buiten hangen), maar dan heb ik dus 0,0 familieleden meer over. Helemaal niemand.
Dat vind ik nogal wat
Mijn schoonzus kwam met allerlei plannen waarin ze dan wat met dat wijf zou gaan doen en ik met mijn vader etc.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Kun je kerst niet laten schieten en in het vervolg alleen nog met je vader afspreken?
Jij gaat voor. Als jij rust wil, neem die dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mijn schoonzus kwam met allerlei plannen waarin ze dan wat met dat wijf zou gaan doen en ik met mijn vader etc.
Maar heel eerlijk gezegd wil ik gewoon rust. En dus helemaal niet ook maar enigszins in de buurt komen van dat wijf. Zeker dit jaar.
Ik heb ook sterfgevallen gehad in mijn omgeving dit jaar, etc. Ik wil gewoon rust.
Helaas gaat de rest van mijn familie lopen zeiken als ik niks doe met kerst. Dat is dus het dilemma zegmaar.
Nou ja kijk:quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als jij gewoon eerlijk bent tegen mensen wil je broer niks meer met je te maken hebben? Of sterker nog, de hele familie? Moet je je ook even afvragen wat zulke mensen je waard zijn
Als hij rust wil zou ik geen kerst gaan vieren met die vrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gewoon een avondje geforceerd kerst vieren. Ze bijten je toch niet? Wat wou je anders doen alleen op de bank zitten met een stoommaaltijd van de Appie
Het is dusdanig erg dat ik inderdaad liever in mijn eentje, met mijn poezen, op de bank zit ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gewoon een avondje geforceerd kerst vieren. Ze bijten je toch niet? Wat wou je anders doen alleen op de bank zitten met een stoommaaltijd van de Appie
Beter dan bij mensen zijn die je haat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nou dan ga je gewoon de komendr 2 maanden de negatieve energie in je opwekken en met de kerst lekker passief agressief op visite en wachten tot iemand de eerste steek onder water geeft.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:25 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is dusdanig erg dat ik inderdaad liever in mijn eentje, met mijn poezen, op de bank zit ja.
Geforceerd heb ik vorig jaar al gedaan, maar toen kreeg ik ook steeds rotopmerkingen van het mens. Ik ben er gewoon klaar mee.
Je hoeft het ook niet uitvoerig te bespreken? Je kunt ook aangeven dat jullie elkaar niet liggen en het daarbij laten. Of aangeven dat je daar je redenen voor hebt en dat je die verder niet wil bespreken? Zou dat al te ver gaan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet doen hoor (en dus wel tegen iedereen de vuile was buiten hangen), maar dan heb ik dus 0,0 familieleden meer over. Helemaal niemand.
Dat vind ik nogal wat
Ja, deze act is ook al bij de rechtsvoorganger (andere username) van deze TSquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb de inhoud van dit topic eerder gelezen.
Bijzonder
Hij wil ook helemaal geen advies, hij wil gewoon lekker in zijn kringetje ronddraaien en in zijn sopje gaarkoken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:06 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Ja, deze act is ook al bij de rechtsvoorganger (andere username) van deze TS
Het grappige is, hij blijft gewoon volhouden, ongeacht de adviezen. Zie ook posts over de woningmarkt, gedrag op de werkvloer, daten/relaties, en de relatie met stiefmoeder. Herhaling van zetten...
Heeft die andere username toevallig in Ierland gezeten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:06 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Het grappige is, hij blijft gewoon volhouden, ongeacht de adviezen. Zie ook posts over de woningmarkt, gedrag op de werkvloer, daten/relaties, en de relatie met stiefmoeder. Herhaling van zetten...
Mijn vader zou eerst in zn eentje naar mij komen maar dat mocht niet meer van die vrouw.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou dan ga je gewoon de komendr 2 maanden de negatieve energie in je opwekken en met de kerst lekker passief agressief op visite en wachten tot iemand de eerste steek onder water geeft.
En dan ga je los.
Of, zoals je zegt, je hebt maar 1 vader en je gaat voor hem daar een dag kerst vieren met de kerst gedachte in je hoofd.
Of gewoon lekker bij de poezen op de bank, dat kan natuurlijk ook.
Als mijn familie gaat vragen waarom ik niet naar mijn vader en die vrouw ga met kerst wordt het inderdaad wel zoiets. Dan zeg ik als je precies wil weten wat er speelt mag je mijn broer bellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet uitvoerig te bespreken? Je kunt ook aangeven dat jullie elkaar niet liggen en het daarbij laten. Of aangeven dat je daar je redenen voor hebt en dat je die verder niet wil bespreken? Zou dat al te ver gaan?
Ik heb geen stiefmoeder.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:06 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit taxi's, weet je hoe duur dat is? Ik fiets of gebruik het OV. Je mag me ook ophalen hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft die andere username toevallig in Ierland gezeten?
En dan snap ik gelijk waarom hij taxi's gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |