Giannis heeft er zin in. 19 punten in het 1ste kwart, koekoek.quote:Op zondag 10 november 2024 18:36 schreef 3rr0r het volgende:
Bucks kunnen vandaag tegen de Celtics naar 2-8.
En vervolgens gigantisch weggeven. Lillard die airballs aan het schieten is helpt ook niet.quote:Op zondag 10 november 2024 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Giannis heeft er zin in. 19 punten in het 1ste kwart, koekoek.
Good ol' daysquote:According to Chad Ford of ESPN, Wiggins jumped a whopping 44-inches in the photo, giving him a higher vertical leap than any player at the NBA Combine in Chicago.
Gen Z Hardengod is ook genottelijk bezig op dat vlak.quote:Op maandag 11 november 2024 01:53 schreef 3rr0r het volgende:
Draymond krijgt nog een foul aan de broek genaaid bij floppende Dort. Hij heeft z'n imago tegen zich.
Tja, als je 3 centers geblesseerd zijn houdt het een keer op.quote:
Zonde, erg onfortuinlijk. Over 8 tot 10 weken evaluatie las ik, ze denken dat hij dit seizoen nog wel weer kan terugkeren.quote:Op maandag 11 november 2024 07:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, als je 3 centers geblesseerd zijn houdt het een keer op.
Chet een gebroken heup blijkbaar, als die dit seizoen niet terug komt kun je het seizoen wel afschrijven, ondanks dat Hartenstein over 2-3 weken terug zou zijn.
Neem aan dat op Youtube het niet het officiele NBA account is dus dat verklaart het. Het was een drive van Wiggins naar de basket en Holmgren springt om te verdedigen en ze botsen en hij valt. Gewoon ongelukkig.quote:Op maandag 11 november 2024 09:10 schreef Hathor het volgende:
Vaag zeg, ik heb net op Youtube de highlights van OKC-GSW terug gekeken, en daarin werd helemaal niets gezegd over het geblesseerd uitvallen van Holmgren, laat staan dat ze hebben laten zien hoe het gebeurde.
Dat lees ik hier nu voor het eerst.
30+*quote:Op maandag 11 november 2024 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Draymond en Steph zijn trouwens ook een stel droeftoeters bij elkaar![]()
1 van de sterspelers van je tegenstander breekt z’n heup, en blijkbaar kun je je dan nog steeds niet inhouden met je celebrations (nadat je een team zonder center nog bijna laat terugkomen van 20 down) en ruzie zoekende acties. Lachwekkend stel.
Om Chet nu meteen tot ster speler te benoemen is wel een beetje te optimistisch. Gewoon een hele belangrijke kracht binnen zijn team, maar ik snap wat je bedoeld. Als je gewonnen heb mag je best dit vieren. Je speelt tegen een team niet tegen indivuen.quote:Op maandag 11 november 2024 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
1 van de sterspelers van je tegenstander breekt z’n heup, en blijkbaar kun je je dan nog steeds niet inhouden met je celebrations (nadat je een team zonder center nog bijna laat terugkomen van 20 down) en ruzie zoekende acties. Lachwekkend stel.
Butthurt much?quote:Op maandag 11 november 2024 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Mwah, 2de beste speler van de #1 in het westen, je zou voor minder.quote:Op maandag 11 november 2024 17:47 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Om Chet nu meteen tot ster speler te benoemen is wel een beetje te optimistisch. Gewoon een hele belangrijke kracht binnen zijn team, maar ik snap wat je bedoeld. Als je gewonnen heb mag je best dit vieren. Je speelt tegen een team niet tegen indivuen.
Ik vind GSW een tyfusclub die ik het liefst vandaag nog uit de league zie verdwijnen, uiteraard. Maar ik zou het ook ongepast vinden als OKC als een stelletje mafkezen gaat staan barken mocht er zoiets gebeuren bij de tegenstander. Dat doe je maar in een normale pot waar niets noemenswaardig gebeurd.quote:Op maandag 11 november 2024 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Butthurt much?
Volgens mij waren Curry en Green niet op de hoogte van de situatie rondom Holmgren, en die maniertjes doen ze gewoon altijd als ze winnen, zo heeft elk team wel zijn eigenaardighden.
Zit jij niet nog steeds een beetje met een complex van enkele jaren geleden?
Jij ziet GSW het liefst vandaag nog verdwijnen uit de league? Waarom? En spoor je wel?quote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind GSW een tyfusclub die ik het liefst vandaag nog uit de league zie verdwijnen, uiteraard. Maar ik zou het ook ongepast vinden als OKC als een stelletje mafkezen gaat staan barken mocht er zoiets gebeuren bij de tegenstander. Dat doe je maar in een normale pot waar niets noemenswaardig gebeurd.
Figure of speech natuurlijk, zal het er voortaan bijzettenquote:Op maandag 11 november 2024 19:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij ziet GSW het liefst vandaag nog verdwijnen uit de league? Waarom? En spoor je wel?
Ikzelf begon ze te volgen vanaf 2007 toen ze Dallas pakte als 8 seed. Het heeft heel lang geduurd voordat we winnende seizoen draaide en zelfs een playoff serie wonnen. Klay Steph en Dray allemaal eerlijk gedraft en Iggy was eigenlijk de eerste echte redelijke speler die überhaupt naar GS wou en David Lee. Later kwam daar Durant bij. Als je dan alles wint op een gegeven moment zijn er altijd mensen die dat slecht trekken en alles in twijfel trekken. Dat blijf je houden.quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Figure of speech natuurlijk, zal het er voortaan bijzettenIk heb niets met dat team, vind nagenoeg (nu en sinds het begin van hun dynasty) iedereen 'unlikeable' en ik vond het tijdperk dat ze niets voorstelden wel prima. Scheelde ook een hoop bandwagon fans.
Tuurlijk, het succes is ook 1 van de redenen waarom ik een hekel aan die gasten heb, zeker omdat het ook nog eens samen viel met de tijd waarin ‘mijn’ team eindelijk had kunnen oogsten. En dan mietje Durant er nog eens bovenopquote:Op maandag 11 november 2024 20:08 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ikzelf begon ze te volgen vanaf 2007 toen ze Dallas pakte als 8 seed. Het heeft heel lang geduurd voordat we winnende seizoen draaide en zelfs een playoff serie wonnen. Klay Steph en Dray allemaal eerlijk gedraft en Iggy was eigenlijk de eerste echte redelijke speler die überhaupt naar GS wou en David Lee. Later kwam daar Durant bij. Als je dan alles wint op een gegeven moment zijn er altijd mensen die dat slecht trekken en alles in twijfel trekken. Dat blijf je houden.
Tja. Daar zit echt helemaaaaaaal niemand op te wachten. En dat weten ze ook, vandaar dat het ook een in-season toernooi is.quote:
Al zit Klay daar niet op te wachten. Volgens mij is hij daar niet goed weg gegaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
Mavs Warriors op TNT vandaag. The return of Klay to San Fran.
https://www.nbcsportsbaya(...)s-mavericks/1803046/quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:54 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Al zit Klay daar niet op te wachten. Volgens mij is hij daar niet goed weg gegaan.
Vorig jaar was een succes hoor. Play-off type vibe met de spanning en strijd. Pacers die erg vermakelijk speelden. Hopelijk dit jaar weer zoiets. De KNVB beker is ook gewoon in-season bij ons voetbal (en in andere landen) dus wat is daar zo vreemd aanquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja. Daar zit echt helemaaaaaaal niemand op te wachten. En dat weten ze ook, vandaar dat het ook een in-season toernooi is.
Geheid want hij denkt dat hij nog super is maar is dat uiteraard niet meer en kan daar dan moeilijk mee overweg. Genoeg van hem genoten hoor maar hij kan iets realistischer zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:54 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Al zit Klay daar niet op te wachten. Volgens mij is hij daar niet goed weg gegaan.
Jaylen kon er niet om lachen, vind het ook niet gepast na zo'n elleboog. In een andere situatie prima geintje als je melig bent.quote:
Maar Kenrich Williams is een (shooting) guard.quote:Op maandag 11 november 2024 22:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaaaaa, onze back-up van de back-up van de back-up van de back-up center is vannacht terugKenrich Williams kan weer spelen
Onze 4de center, die er ook uit lag tot nu toe, en eigenlijk al te klein is om daar te spelen
Maar de timing is wel erg mooi
Ik denk gewoon serieus dat ze hem willen eren en er niks geks mee bedoelen. Hij heeft zat mooie momenten beleefd en bijgedragen aan de kampioenschappen van GS. Hij is alleen nooit meer de oude geworden na die lange blessures.quote:Op woensdag 13 november 2024 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze gaan Klay duizend veren in de reet douwen, iedereen een kapiteinspet op. Stukje cringe. Ze hopen zeker dat hij er van in de war raakt en kut speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |