4-13 van 3. Snap echt niet waarom die dat doet, vrij duidelijk dat het een topspeler is buiten de driepunters.quote:
Ik ga niet claimen meer verstand van basketbal te hebben dan Popovich.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
4-13 van 3. Snap echt niet waarom die dat doet, vrij duidelijk dat het een topspeler is buiten de driepunters.
Zeker, zijn waarde verdedigend is buitenaards. Maar het lijkt mij dat hij met wat dunks en floaters meer toe kan voegen aanvallend dan wat hij nu doet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga niet claimen meer verstand van basketbal te hebben dan Popovich.
Maar ik kan me voorstellen dat het vooral is zodat hij altijd op terug is om te verdedigen. Hij is verdedigend waardevoller dan aanvallend.
Bijkomend voordeel is dat onder de basket meer ruimte is voor de rest van het team als de grote man daar een verdediger weg houdt.
Gewoon om te kijken of hij dat stuk van zijn game kan ontwikkelen. Spurs spelen toch nergens voor dit seizoenquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga niet claimen meer verstand van basketbal te hebben dan Popovich.
Maar ik kan me voorstellen dat het vooral is zodat hij altijd op terug is om te verdedigen. Hij is verdedigend waardevoller dan aanvallend.
Bijkomend voordeel is dat onder de basket meer ruimte is voor de rest van het team als de grote man daar een verdediger weg houdt.
Dit. Hier en daar wat garbage time en verder veel in de G-League.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, in garbage time. OKC is veel te diep om dit soort gasten nog speeltijd te kunnen geven, helaas. Nederlander die ook af en toe iets toevoegt had leuk geweest. Maar ik zie hem niet iemand van Dub, Chet, Kenrich Williams, Jaylin Williams uit de rotatie spelen.
Helemaal uit hun plaat gaan voor een gemaakte bucket terwijl ze nog wel gewoon 20 punten achter staan in het 4e kwart.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef DeeBee het volgende:
Lakers worden geveegd, maar BroNnY ScOreD A BuCkET![]()
Helemaal uit hun plaat gaan voor een gemaakte bucket terwijl ze nog wel gewoon 20 punten achter staan in het 4e kwart.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef DeeBee het volgende:
Lakers worden geveegd, maar BroNnY ScOreD A BuCkET![]()
Bucks gaat hem ook weer niet worden dit jaar. Ik durf wel te stellen dan dit het laatste seizoen van Giannis in Milwaukee gaat worden, die gaat op zoek naar een contender.quote:Op vrijdag 1 november 2024 03:22 schreef 3rr0r het volgende:
Bucks en de Mavs krijgen billenkoek van respectievelijk Grizz en Rockets
Ze speelden in Cleveland Hans.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helemaal uit hun plaat gaan voor een gemaakte bucket terwijl ze nog wel gewoon 20 punten achter staan in het 4e kwart.
Wat is dat voor een rariteitenkabinet.
Dus omdat hij daar vandaan komt gaan ze uit hun dak als hij zijn eerste punten scoort?quote:
Het is toch meer een meme geworden. Voor de gein reageren mensen zo. Voor die jongen moet het vervelend voelen want men neemt je in de zeik en je weet niet meer wanneer iets echte waardering is of men je weer belachelijk aan het maken is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus omdat hij daar vandaan komt gaan ze uit hun dak als hij zijn eerste punten scoort?
Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het lichtelijk overdreven. Maar goed, van de fans kan ik het nog wel enigszins begrijpen, maar dat hysterische gekweel van die verslaggevers is gewoon cringe.
Vooralsnog lijken ze weinig tot geen minuten te gaan makenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
Is of wordt het de moeite om de Nederlanders te gaan volgen ?
Als ze nauwelijks of niet spelen gaat dat niet makkelijk lukken. Het zijn voorlopig geen Rik Smit's die starting five was en dus elke keer als de Pacers in actie kwamen je hem zag spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:32 schreef tong80 het volgende:
Is of wordt het de moeite om de Nederlanders te gaan volgen ?
Dat vermoedde ik al. Ook weinig aandacht voor in Nederland. Op een klein item na. Maar ging nog over een zingende speler.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooralsnog lijken ze weinig tot geen minuten te gaan maken
Komen wel items voorbij bij de NOS hoor. Google maar op NOS Malevy Leons of NOS Quinten Post of Jesse Edwards. AD had ook iets zag ik bij de Google resultaten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Ook weinig aandacht voor in Nederland. Op een klein item na. Maar ging nog over een zingende speler.
In Nederland is sowieso bitter weinig aandacht voor basketbal, ook niet van eigen bodem. Ze zijn hier meer van het hockey en het schaatsen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Ook weinig aandacht voor in Nederland. Op een klein item na. Maar ging nog over een zingende speler.
Nou ja, z'n vader heeft wel iets moois neer gezet daar natuurlijk. Zal Bronny ook vaak bij geweest zijn, en dan snap ik wel dat het publiek daar hem even een momentje gunt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is toch meer een meme geworden. Voor de gein reageren mensen zo. Voor die jongen moet het vervelend voelen want men neemt je in de zeik en je weet niet meer wanneer iets echte waardering is of men je weer belachelijk aan het maken is.
Ja dat kan inderdaad nog wel zo zijn, dat het oprecht is in Cleveland op basis van wat je zegt. Of uit wat medelijden die jongen een hart onder de riem steken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, z'n vader heeft wel iets moois neer gezet daar natuurlijk. Zal Bronny ook vaak bij geweest zijn, en dan snap ik wel dat het publiek daar hem even een momentje gunt.
Ook makkelijk als je 20 punten voorstaat, als hij het winnende schot (lol) had gemaakt had je ze ongetwijfeld niet zo zien juichen
Ik denk dat het in Cleveland wel oprecht is. Als ze keihard gaan juichen in andere steden is het natuurlijk satire.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad nog wel zo zijn, dat het oprecht is in Cleveland op basis van wat je zegt. Of uit wat medelijden die jongen een hart onder de riem steken.
quote:Paolo Banchero has been diagnosed with a torn right oblique, the Magic announced yesterday. He's officially out indefinitely but will be re-evaluated in four to six weeks. In the press release, the team even put this ominous note that “his return to play will depend on how he responds to treatment.”
quote:De motor van Milwaukee Bucks blijft sputteren dit seizoen. Donderdagnacht leed de NBA-kampioen van 2021 al zijn vierde opeenvolgende nederlaag. Ook sterkhouder Giannis Antetokounmpo kon, met een glansprestatie, niet voorkomen dat de Bucks met 122-99 kansloos onderuit gingen op bezoek bij de Memphis Grizzlies. Zoekt de ‘Greek Freak’ andere oorden op?
chtvoudig All-Star Antetokounmpo nam de Bucks nochtans bij de hand donderdagnacht. De 29-jarige Power-forward was op de afspraak in het FedExForum. De Griekse sterspeler van de Bucks tekende voor 37 punten (en 11 assists) en werd daarmee overtuigend topschutter van de avond. Bij de thuisploeg was Ja Morant de sterkhouder met een triple-double (26 punten, 14 assists, 10 rebounds).
Na de wedstrijd stond Antetokounmpo er verslagen bij op het parket. Hij staarde ontredderd voor zich uit. Tijdens de partij, toen hij even rust kreeg, koos de Griek er zelfs voor om op de grond, enkele meters naast de bank en zijn teamgenoten, te gaan zitten. Het beeld sprak boekdelen en het doet de discussie omtrent een eventueel vertrek van Antetokounmpo uit Milwaukee, dat onderin bengelt in de Eastern Conference, oplaaien.
Zo gaf Bill Reiter, sportpersoonlijkheid in de VS en reporter voor CBS Sports, aan dat Antetokounmpo mogelijk aan een vertrek denkt. “Ik heb uit goede bron vernomen dat Giannis al aan enkele mensen heeft laten weten dat hij zijn oog heeft laten vallen op Miami en New York… Als hij beslist dat hij een transfer wil.”
Hier een mooi overzicht, hij is de 7e in totaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 05:29 schreef PippenScottie het volgende:
Landgenoot Malevy Leons heeft zijn debuut gemaakt voor OKC. Garbage time minuut in een blowout zege, maar toch.
In dertig jaar NBA volgen is hij volgens mij na Rik Smits, Geert Hammink, Dan Gadzuric en Francicso Elson de vijfde Nederlander met speeltijd in de NBA. Mis ik iemand?
Sowieso een luxe, drie Nederlanders met een contract.
Zelfs een puntje gescoord met een FT, kreeg de gameball mee en mocht meeblaffen in het OKC post-game interview. Lijkt, zoals eigenlijk iedereen wel, goed in de groep te liggen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 05:29 schreef PippenScottie het volgende:
Landgenoot Malevy Leons heeft zijn debuut gemaakt voor OKC. Garbage time minuut in een blowout zege, maar toch.
In dertig jaar NBA volgen is hij volgens mij na Rik Smits, Geert Hammink, Dan Gadzuric en Francicso Elson de vijfde Nederlander met speeltijd in de NBA. Mis ik iemand?
Sowieso een luxe, drie Nederlanders met een contract.
Iguodala 2 . Kan een sleutelrol spelen mochten ze de plee offs halen omdat die 1 tot 5 kan verdedigen . Doncic bijvoorbeeld werd ook lamgelegd door hem vorig seizoen in de plee offs.quote:Op zondag 3 november 2024 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
Rockets worden kapoet gemaakt door de Warriors zonder Steph, 20 punten verschil al in 2e kwart.
Wat vind je tot nu toe van Kyle Anderson @:PowerLoungen
Ja positief. Hield helpt de kar ook goed trekken. Was een goede wedstrijd geweest voor Post om minuten te krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 02:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iguodala 2 . Kan een sleutelrol spelen mochten ze de plee offs halen omdat die 1 tot 5 kan verdedigen . Doncic bijvoorbeeld werd ook lamgelegd door hem vorig seizoen in de plee offs.
Ik vrees voor Post dat die alleen mag ballen als ze gaan tanken .quote:Op zondag 3 november 2024 02:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja positief. Hield helpt de kar ook goed trekken. Was een goede wedstrijd geweest voor Post om minuten te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |