SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde maker als die van Ronaldo zeker, genant. Dan steek je er zoveel geld in om je held te eren laat je zoiets maken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat standbeeld van D Wade trouwensGodverdomme wat een lelijk ding
![]()
[ x ]
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat standbeeld van D Wade trouwensGodverdomme wat een lelijk ding
![]()
[ x ]
Heb ze nog niet zien spelen, discussies op het veld?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Bucks gaan nu al kapot en de 2 sterretjes kotsen elkaar uitgenot
Ze negeren elkaar vooral . Jaar geleden waren ze heel blij met elkaar en een tijdje geleden is uitgekomen dat ze niet eens meer met elkaar trainen lolquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb ze nog niet zien spelen, discussies op het veld?
Oh raar, en niemand is erachter gekomen wat zich heeft afgespeeld tussen die twee waardoor ze niet goed zijn met elkaar? Meningsverschil geheid maar waarover zou wel verduidelijking bieden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze negeren elkaar vooral . Jaar geleden waren ze heel blij met elkaar en een tijdje geleden is uitgekomen dat ze niet eens meer met elkaar trainen lol
Misschien komt het door de plee offs van vorig jaar . Lillard die wel doorspeelde met een blessure en Giannis niet dus goed gebekte Damian zal hem een mietje genoemd hebben ofzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh raar, en niemand is erachter gekomen wat zich heeft afgespeeld tussen die twee waardoor ze niet goed zijn met elkaar? Meningsverschil geheid maar waarover zou wel verduidelijking bieden.
quote:De Utah Jazz leden maandagnacht hun derde nederlaag in evenveel wedstrijden bij de start van het NBA-seizoen. De Dallas Mavericks van Luka Doncic en Kyrie Irving bleken met 110-102 te sterk. De wedstrijd werd ontsierd door een vreselijk moment voor Taylor Hendricks.
De Jazz-speler zakte zonder enig fysiek contact plots door zijn enkel. De fans die vlakbij zaten, keken van pure horror weg of bedekten hun ogen terwijl ook de ploegmakkers van de 20-jarige Amerikaan even in shock waren. Hendricks mist minstens de rest van het lopende seizoen.
“Ik denk dat hij in shock was”, aldus Irving. “Ik ben zelf al een paar keer slachtoffer geweest van dergelijke blessures en spijtig genoeg horen die erbij in onze sport. Ik bid voor hem en zijn familie, en dat hij sterker terugkomt. Het doet wat met een sporter als je zoiets meemaakt en ziet, dus we leven met hem mee.”
quote:Bill Simmons calls Dwyane Wade's statue the worst statue of all time
"The biggest loser of the day was Dwyane Wade who had the worst statue of all time. It looked like somebody who had emerged from a fire and lived. It was like Jim Carrey's [Fire Marshal Bill] sketch. Can you imagine having a statue look that bad of yourself being unveiled? What would you even say? 'Uh, thanks?' There's never been a worse sports statue ever. I mean it got rightfully killed today."
Beetje respect voor OKC legend Lindy Waters III aub.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:59 schreef 3rr0r het volgende:
Flinke tweede helft van de Warriors. Buddy Hield weer de topper en een goede pot van ene Lindy Waters (?). Daar konden Zion en Ingram niet tegenop
Lock down defense van Draymond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 05:18 schreef 3rr0r het volgende:
Goeie team effort van de Warriors. Zouden ze vaker moeten doen, allemaal bijdragen. Scheelt dat Zion niet veel raak schiet vandaag.
De nepo bingokaart is weer vol voor die clownshowquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef DeeBee het volgende:
Lakers worden geveegd, maar BroNnY ScOreD A BuCkET![]()
Towns had 44 punten gisteren tegen Miami, heb het niet gezien maar valt me tegen van Adebayo, die had ook wat beter mogen verdedigen dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:16 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Lock down defense van Draymond.
Krijgt Lebron ze mee of iedereen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De nepo bingokaart is weer vol voor die clownshow
[ x ]
Kijk even naar het verschil in ft's (lol)
Hoogst scorende vader/zoon duo in de NBA ooit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:56 schreef DeeBee het volgende:
Lakers worden geveegd, maar BroNnY ScOreD A BuCkET![]()
Heb het niet gezien, maar enkel de cijfers zegt natuurlijk niet alles. Cavs schieten veel meer 3-tjes. Misschien ging LA veel vaker naar de basket.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Maar de Cavs scoorden zelfs in de paint nog meer, dus dat lijkt mij niet hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar enkel de cijfers zegt natuurlijk niet alles. Cavs schieten veel meer 3-tjes. Misschien ging LA veel vaker naar de basket.
Altijd lachen. Het is weer wachten op de Laker fans die aankomen met excuses als 'Ja, maar, wij leven in de paint!!!!'.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:23 schreef franklop het volgende:
Malevy Leons heeft donderdag plots een contract getekend bij de NBA-club Oklahoma City Thunder. De 25-jarige Noord-Hollander kreeg een week geleden nog te horen dat hij de hoofdmacht niet had gehaald, maar mag nu alsnog dromen van zijn NBA-debuut.
Geen two way contact, dus zou al snel in actie kunnen komen
Ja, in garbage time. OKC is veel te diep om dit soort gasten nog speeltijd te kunnen geven, helaas. Nederlander die ook af en toe iets toevoegt had leuk geweest. Maar ik zie hem niet iemand van Dub, Chet, Kenrich Williams, Jaylin Williams uit de rotatie spelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6'9 forward. Eens zien of hij speelminuten krijgt.
Misschien is KAT z'n idool. Hoewel die nu (geforceerd?) bij de Knicks wel meer in de post up moet en niet onaardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Altijd lachen. Het is weer wachten op de Laker fans die aankomen met excuses als 'Ja, maar, wij leven in de paint!!!!'.
Franse fenomeen ook van het veld geveegd vannacht. 6 punten gescoordDie gozer is 2.30 en wil alleen maar in een hoekje 3tjes staan te schieten. Spurs mogen hopen dat die heel snel een beetje gaat bulken zodat die wat meer toe kan voegen dan een schutter te willen zijn. Zelfs met matchups als Caruso en Dort, die zo'n 30 cm toegeven oid, gaat die niet onder de basket staan, wat een vertoning
Fransoos heeft de Gobert ziekte , bang voor blessures en ze dachten dat lijk CP3 hem wel even ging 'unlocken'quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Altijd lachen. Het is weer wachten op de Laker fans die aankomen met excuses als 'Ja, maar, wij leven in de paint!!!!'.
Franse fenomeen ook van het veld geveegd vannacht. 6 punten gescoordDie gozer is 2.30 en wil alleen maar in een hoekje 3tjes staan te schieten. Spurs mogen hopen dat die heel snel een beetje gaat bulken zodat die wat meer toe kan voegen dan een schutter te willen zijn. Zelfs met matchups als Caruso en Dort, die zo'n 30 cm toegeven oid, gaat die niet onder de basket staan, wat een vertoning
De media hier gaan dit expres niet erbij zetten want vlaggetje dus altijd mooi!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, in garbage time. OKC is veel te diep om dit soort gasten nog speeltijd te kunnen geven, helaas. Nederlander die ook af en toe iets toevoegt had leuk geweest. Maar ik zie hem niet iemand van Dub, Chet, Kenrich Williams, Jaylin Williams uit de rotatie spelen.
Zit gewoon te stangen. Wel of geen fear komt uit wat men op het veld laat zien. Als Shai op iedereen 30 pakt zullen ze 'bang' voor hem zijn of hij nou wel of niet woef zegt met wat maten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Draymond is geen fan van teammates die het goed met elkaar vinden blijkbaar. Vreemd, je kunt ze beter op hun bek slaan inderdaad.
Nou had ik er ook wel meer van verwacht hoor, ik kijk weinig tot geen Spurs maar z'n stats zijn altijd wel prima. Maar dit was echt een wanvertoning. Ja OKC is goed defensief, maar als je zoveel groter ben dan de rest mag je ook wel wat in de paint komen doen. Chet is ook geen spierbundel, en heeft ook een frame waar je relatief snel blessures mee op kan lopen, maar die gaat wel gewoon de paint in.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fransoos heeft de Gobert ziekte , bang voor blessures en ze dachten dat lijk CP3 hem wel even ging 'unlocken'
Is hij zelf bang of is het team bang dat hij een blessure krijgt? Ach hij zal geheid de Giannis kant opgaan zodra hij wat ouder is qua spiermassa neem ik aan en dan meer 'de beuk erin gooien'.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fransoos heeft de Gobert ziekte , bang voor blessures en ze dachten dat lijk CP3 hem wel even ging 'unlocken'
Ja tuurlijk, maar het is een vrij belachelijke quote van iemand als hem imoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit gewoon te stangen. Wel of geen fear komt uit wat men op het veld laat zien. Als Shai op iedereen 30 pakt zullen ze 'bang' voor hem zijn of hij nou wel of niet woef zegt met wat maten.
Zelf bang en ik denk dat hij ook liever niks op het spel zet voor weer een team dat gaat tanken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is hij zelf bang of is het team bang dat hij een blessure krijgt? Ach hij zal geheid de Giannis kant opgaan zodra hij wat ouder is qua spiermassa neem ik aan en dan meer 'de beuk erin gooien'.
Hij wil zelf geen center zijn, aldus zijn interviews voor de draft. Ik denk dat hij zelf bang is, wat opzich niet gek is met dat frame en de historie in de NBA van zijn lengte. Maar je kunt echt niet als 2.24m in de hoek gaan staan voor een corner 3 als je helemaal geen goede schutter bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is hij zelf bang of is het team bang dat hij een blessure krijgt? Ach hij zal geheid de Giannis kant opgaan zodra hij wat ouder is qua spiermassa neem ik aan en dan meer 'de beuk erin gooien'.
Opzich is het ook de enige manier die de kleinere spelers hebben om hem te stoppen, hem fysiek aanpakken. Als je geen Shaq bent die de hack a shaq aan kan snap ik wel dat je wat risico avers bent daarin. Misschien moet hij gewoon goede cuts maken door de paint en z'n alleyoopjes meepikken. Maar heb ook niet echt Spurs gekeken dus weet niet wat hij zoal doet recentelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelf bang en ik denk dat hij ook liever niks op het spel zet voor weer een team dat gaat tanken.
Nah , zijn voorkeur is een soort langere KD uithangen . Vaak ook lekker de bal opbrengen naar de andere helft en schieten halverwege. Valt me tegen van Pop dat die hem zo laat spelen gezien zijn verleden met oa Aldridge , Duncan en ander lang spul.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich is het ook de enige manier die de kleinere spelers hebben om hem te stoppen, hem fysiek aanpakken. Als je geen Shaq bent die de hack a shaq aan kan snap ik wel dat je wat risico avers bent daarin. Misschien moet hij gewoon goede cuts maken door de paint en z'n alleyoopjes meepikken. Maar heb ook niet echt Spurs gekeken dus weet niet wat hij zoal doet recentelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |