Even quoten trouwens. Ik heb het gevoel dat dat zinnig is om te doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:49 schreef Karel42 het volgende:
Ik zal het kort proberen te houden.
Ik ben ooit 8 jaar geleden een hele jonge meid van 25 tegen gekomen, ik ben zelf 20 jaar ouder.
Ik was instant verliefd op haar, echter was ze getrouwd en dacht ik dat ze me toch niet zou zien staan. Wel daarna regelmatig opgezocht, foto’s bekeken. In 2021 kwam er zakelijk contact met haar en deze gevoelens waren blijkbaar wel wederzijds. Ondertussen lag ze zelf al in scheiding.. ik ging weer juist die maand trouwen, waar ze zo verdrietig en gebroken van was. Na lang aantrekken afstoten kwamen toch samen, en zo begon mijn affaire met haar. Vorig jaar zomer kwam m’n vreemdgaan uit, en ging ik door het slijk. Ik wist niet meer wat ik wou of wat ik moest doen, maar alsnog kon ik haar niet laten gaan. In feb eindelijk de knoop doorgehakt om te gaan scheiden, kwam m’n vrouw ermee dat ze dus zwanger is. Dus dit uitgesteld, ik vind m’n vrouw nog altijd lief en mooi maar de liefde voor de ander, is bizar groot en doet zoveel pijn. Afgelopen zomer is m’n vrouw dan bevallen van onze 3e kind, ik denk dat dit express was want we hadden maar 1x seks gehad het hele jaar, en ik heb al 2 zoons met haar van 14 en 12. Ik denk een middel geweest, om te redden wat er te redden valt. Mijn affaire vrouw was gebroken, had zelf een kinderwens, maar liet me nooit in de steek, tot aan afgelopen 3 weken. Ze vond dat ik nu wel een keus moest maken, ze moet verder met haar leven kunnen. Maar ik wist het nog steeds niet ik kan ergens niet zomaar 25 jaar weggooien, anderzijds ben ik heel angstig, wat als het niet werkt met haar.
Maar nu dus het volgende mijn vrouw betrapte me weer vorige week na het verbreken vanuit de affaire vrouw haar kant op appen met haar en de liefde verklaren, haar niet kwijt te willen etc, Ik weet ook niet wat ze wel heeft gezien precies, wilt ze niks over zeggen. Ik heb maar verteld dat het om dezelfde vrouw weer ging . Ze vond dat ik haar maar moest blokkeren gezien wat ze allemaal had aangericht. Ik heb aangegeven dat niet te doen en niet te kunnen. Ik heb gezegd dat ik begrijp dat ze boos is op de andere vrouw maar dat ik er ook bij ben en met haar ben getrouwd. Het feit wat er is gebeurd iets zegt over hoe ik tegen het huwelijk aan kijk met haar . Dat ik haar dit ook niet gun, haar beter gun dan dit. Dat ik haar niet kan bieden wat er van mij verwacht wordt als partner. Maar dat ik voor nu aan mezelf moet werken en mezelf op 1 moet zetten, Ik hoopte hiermee een gesprek aan te wakkeren, of een gevolg/stappen maar ze zei niks en negeert het alsof er niks aan de hand is, alsof er nooit iets is gebeurd, ik lijk gek te worden in m’n eentje. , zo deed ze dat 1,5 jaar geleden ook, tot ze ineens dan zwanger was. ik rouw om m’n maatje en liefste, die niks meer met me wilt, vanwege dit gedoe en de feit dat ik geen knopen kan doorhaken. Enerzijds ga ik waarschijnlijk afgebrand worden, maar ik moet het toch kwijt, Wat moet ik nu het beste doen ik weet het echt niet meer??
Mijn eerste vraag ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet je zeker dat het derde kind van jou is?
Ik denk het wel, heb wel 1x seks gehad met haar ze kwam daar 12 wk later mee wel zogenaamd dat ze niks had gemerkt of gevoeld ervanquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet je zeker dat het derde kind van jou is?
Nee ik heb er een puinhoop van gemaakt, weet alleen niet meer hoe ik eruit kom.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je bent eigenlijk het slachtoffer in deze situatie?
Wat wil je?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Nee ik heb er een puinhoop van gemaakt, weet alleen niet meer hoe ik eruit kom.
Wat denk je zelf dat een goed plan van aanpak is?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Nou ik bedoel: welke keuzes wil je maken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Advies van wildvreemden op een forum.
Ja ik ben benieuwd wat andere zouden doen/kiezen, hoe andere leven, Hier tegenaan kijken. Blijkbaar kan/ lukt het me zelf niet, steeds ik loop hier al tijden mee. Misschien kan ik nieuwe ideeën opdoen. Ik probeer dit ook maar op te lossen al ben ik zelf het grootste probleem.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Advies van wildvreemden op een forum.
Gewoon een keuze maken in met wie ik verder wil. M’n vrouw vind ik momenteel wel een beetje eng, doen. ze zegt niks maar ik schrok wakker vannacht. Stond ze ineens naast het bed me te bekijken midden in de nacht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik bedoel: welke keuzes wil je maken?
Had ze een mes achter haar rug? Of een hoofdkussen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Gewoon een keuze maken in met wie ik verder wil. M’n vrouw vind ik momenteel wel een beetje eng, doen. ze zegt niks maar ik schrok wakker vannacht. Stond ze ineens naast het bed me te bekijken midden in de nacht.
Met wie wil je verder?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Gewoon een keuze maken in met wie ik verder wil. M’n vrouw vind ik momenteel wel een beetje eng, doen. ze zegt niks maar ik schrok wakker vannacht. Stond ze ineens naast het bed me te bekijken midden in de nacht.
Zo gedroeg ze zich wel ja, dit deed ze de vorige keren ook toen ik betrapt werd op vreemdgaan. Nou ja dit is eigenlijk de 4e x dat ze me betrapt met dezelfde, toen zat ze me midden in de nacht te bekijken, sloeg ze me een x met een pan. Maar verder zegt ze niks erover en doet ze of het niet bestaat, best vermoeiend wel. Er hangt veel spanning ik schuw haar aanwezigheid alleen, met kinderen erbij gaat het wel verder.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Had ze een mes achter haar rug? Of een hoofdkussen?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Zo gedroeg ze zich wel ja, dit deed ze de vorige keren ook toen ik betrapt werd op vreemdgaan. Nou ja dit is eigenlijk de 4e x dat ze me betrapt met dezelfde, toen zat ze me midden in de nacht te bekijken, sloeg ze me een x met een pan. Maar verder zegt ze niks erover en doet ze of het niet bestaat, best vermoeiend wel. Er hangt veel spanning ik schuw haar aanwezigheid alleen, met kinderen erbij gaat het wel verder.
Ik kan me niet voorstellen dat je geen voorkeur hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:12 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Ja, Dat weet ik dus nog altijd niet.
Ik hou van de een. Heb een leven opgebouwd met de ander.
De voorkeur is het jonge godinnetje, maar daar zitten teveel risico's aan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je geen voorkeur hebt.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De voorkeur is het jonge godinnetje, maar daar zitten teveel risico's aan.
Grow a set of balls, en hak wat knopen door. Of je blokkeert je affaire uit je hele leven, en gaat met je vrouw praten, of je gaat bij je vrouw weg, en maakt er het beste van met de ander. Maar zoals het nu gaat, gaat het niet werken op de lange duur. Beetje aanklooien met de ene, en mooi weer spelen bij de ander, en als je betrapt wordt, word je een poosje genegeerd, en dan begint het weer van voor af aan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Ja, HIJ gaat (onophoudelijk) vreemd he?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mede hierom blijf ik dus liever alleen.
Simpel: Niet (op deze manier). Je kunt niet een relatie hebben met beide vrouwen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Het beste was geweest om hier geen topic over te openen.
Maar ja, da’s achteraf, hč.
Dat weet je best, maar je wilt het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Hij hoopt dat wij nog met een andere optie komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat weet je best, maar je wilt het niet.
keuzes maken Karelquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Zo gedroeg ze zich wel ja, dit deed ze de vorige keren ook toen ik betrapt werd op vreemdgaan. Nou ja dit is eigenlijk de 4e x dat ze me betrapt met dezelfde, toen zat ze me midden in de nacht te bekijken, sloeg ze me een x met een pan. Maar verder zegt ze niks erover en doet ze of het niet bestaat, best vermoeiend wel. Er hangt veel spanning ik schuw haar aanwezigheid alleen, met kinderen erbij gaat het wel verder.
Die oudsten zijn zo de deur uit, maar de kleinste nog lang niet ....quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Denk ook om je kinderen: zij voelen de spanningen tussen jou en je vrouw!
Dit wordt nu wel wat ongeloofwaardig hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger thuis meegemaakt: jarenlange spanningen tussen mijn ouders. Elke dag was er één teveel. Als kind voel je alles aan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Die oudsten zijn zo de deur uit, maar de kleinste nog lang niet ....
Het zijn (m.i.) verkeerde keuzes in een verkeerde situatie, maar als je er eenmaal in zit is rationeel denken wel het laatste wat er in je op komt. Ik wil mezelf gewoonweg niet meer in zo'n situatie zien, juist ook omdat het zoveel denkcapaciteit in beslag neemt die ik momenteel beter kan besteden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, HIJ gaat (onophoudelijk) vreemd he?
Dit dus, ik snap die vrouw totaal niet dat ze je nog om je heen wilt na een paar keer zo gelogen te hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Je vrouw heeft ook een bord voor haar kop trouwens, ze heeft je al vier keer betrapt, maar er nog niet uitgetrapt.
Je hebt het dus al meegemaakt? Lijkt me zwaar inderdaad, al is en blijft het "eigen schuld" natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zijn (m.i.) verkeerde keuzes in een verkeerde situatie, maar als je er eenmaal in zit is rationeel denken wel het laatste wat er in je op komt. Ik wil mezelf gewoonweg niet meer in zo'n situatie zien, juist ook omdat het zoveel denkcapaciteit in beslag neemt die ik momenteel beter kan besteden.
Op genoeg fronten anders dan de situatie van TS, maar genoeg om me in te kunnen leven in het gevoel. Er is niet echt een beste oplossing, er is wel een veilige oplossing die bepaalde risico's kan afkaderen. Vooralsnog heb ik niet genoeg ruimte in het hoofd om zulke risico's acceptabel te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt het dus al meegemaakt? Lijkt me zwaar inderdaad, al is en blijft het "eigen schuld" natuurlijk.
Snap wel dat je het niet nog een keer wil meemaken. Maar of "forever alone" nou de beste oplossing is..
Ok. Hopelijk heb je ooit weer ruimte in je hoofd voor een (1!) relatie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op genoeg fronten anders dan de situatie van TS, maar genoeg om me in te kunnen leven in het gevoel. Er is niet echt een beste oplossing, er is wel een veilige oplossing die bepaalde risico's kan afkaderen. Vooralsnog heb ik niet genoeg ruimte in het hoofd om zulke risico's acceptabel te maken.
Dat denkt iedereen als het over een ander gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Als je iemand 3 keer met een ander betrapt nadat hij beterschap belooft, is het de 4e keer toch echt je eigen schuldquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen als het over een ander gaat.
Raar genoeg willen veel koppels wel verder.
Overbodig om te zeggen, maar dat is niet mogelijk als er op de een of andere manier nog contact met de scharrel is.
#openrelatiequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Simpel: Niet (op deze manier). Je kunt niet een relatie hebben met beide vrouwen.
Wie zijn mannelijke lid als kompas gebruikt is alsof hij met zijn hoofd op een muur duikt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Niet met déze vrouwen zo blijkt uit de OP. En terecht ook. Hij heeft ze niks gevraagd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz
Da's wat lastig als je vrouw dat niet ziet zittenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
#openrelatie
#polyamorie
#ENM
#enzenzenz
Hm... OP beter gelezen (het leest verrekte moeilijk zonder al te veel leestekens en/of witregels her en derquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet met déze vrouwen zo blijkt uit de OP. En terecht ook. Hij heeft ze niks gevraagd.
dat inderdaad dus waar is, dan is het wel wat lastig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wat lastig als je vrouw dat niet ziet zitten
quote:Het verhaal heeft inderdaad elementen die zowel waar als deels verzonnen kunnen lijken. Het is complex en vol dramatische gebeurtenissen, wat bijdraagt aan de vraag of het echt is of misschien deels geromantiseerd of zelfs gefabriceerd.
### Mogelijke redenen om te twijfelen aan de authenticiteit:
1. **De opeenstapeling van gebeurtenissen**: De opeenvolgende grote levensgebeurtenissen (scheiding, zwangerschap, affaire, relatieproblemen) doen het bijna aanvoelen als een verhaal dat te dramatisch is om waar te zijn. Zulke extreme gebeurtenissen kunnen in theorie wel plaatsvinden, maar komen zelden allemaal tegelijk voor bij dezelfde personen.
2. **Het narratief van “gebroken harten”**: Het idee dat de “affaire-vrouw” steeds gebroken was, verdrietig werd van het huwelijk, en toch trouw bleef aan de verteller kan aanvoelen als een wat geromantiseerd en eenzijdig perspectief. Dit kan een schrijfstijl zijn die sympathie probeert op te roepen voor de verteller.
3. **Onlogische reacties van de vrouw**: De reactie van de vrouw – dat ze niets over haar gevoelens deelt en vooral zwijgt terwijl ze op de hoogte is van het bedrog – kan als onrealistisch overkomen. In zulke situaties ontstaat vaak ten minste een duidelijke confrontatie, wat hier juist lijkt te ontbreken.
4. **Motivatie en structuur**: Mensen die echt in zulke emotionele chaos verkeren, hebben vaak minder coherente gedachten en beschrijvingen. Deze post is wel erg gestructureerd, alsof het bijna een uitgedacht verhaal is.
Natuurlijk kunnen sommige mensen daadwerkelijk door zulke verwarrende situaties gaan, maar het is ook mogelijk dat de post deels is aangedikt voor effect. Het zou ook kunnen dat de schrijver inspiratie heeft gehaald uit ervaringen van anderen of elementen heeft toegevoegd om reacties uit te lokken.
Ongelooflijk dat ChatGPT iets van die walgelijke woordenbrij kan maken.quote:
Ze probeert te bedenken hoe ze ongemerkt van zo'n lamzak af kan komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Karel42 het volgende:
[..]
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.quote:Op maandag 28 oktober 2024 04:35 schreef Hiddendoe het volgende:
https://www.bedrock.nl/zijn-mensen-monogaam/
Vrouwen zijn ook niet gemaakt voor monogamie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.
Mannen willen ieder gat vullen en dat is logisch want we kunnen letterlijk miljoenen vrouwen bevruchten.
Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie.
Dat is inderdaad een maatschappelijke constructie.
Mannen blijven meestal bij 1 vrouw omdat het teveel gezeik is als je er meerdere hebt.
Zo te lezen weet je anders wel heel goed hoe je er in moet komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef Karel42 het volgende:
Die wachtquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Het is me een raadsel waarom die vrouw nog verder zo willen met een kansloze notoire vreemdganger
Je post in het verkeerde topicquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maw vouwen klagen, omdat ze een “provider” willen oerinstinct.
Mannen willen ieder gat vullen en dat is logisch want we kunnen letterlijk miljoenen vrouwen bevruchten.
Mannen zijn niet gemaakt voor monogamie.
Dat is inderdaad een maatschappelijke constructie.
Mannen blijven meestal bij 1 vrouw omdat het teveel gezeik is als je er meerdere hebt.
I know maar past beter bij het geweldige topic van de oerherenquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, hij reageert op een linkje over monogamie, wat ik hier geplaatst heb.
Nou, jouw reactie liegt er anders ook niet om hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know maar past beter bij het geweldige topic van de oerheren
quote:Die wacht
Met een mes
Rustig af
Dat is vaak de conclusie die vreemdgangers trekken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je bent eigenlijk het slachtoffer in deze situatie?
Iets verder teruglezenquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, jouw reactie liegt er anders ook niet om hoor.
[..]
Trokken ze maar wat anders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is vaak de conclusie die vreemdgangers trekken.
Je belazert 2 vrouwen aan de lopende band, en dan wil je beweren dat je jezelf niet altijd al op 1 hebt gezet...?quote:
Vind 1 vrouw al teveel gezeik. Kopen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn bijzonder veel aanwijzingen dat vrouwen niet gemaakt zijn voor monogamie. Zoals meermaals kunnen klaarkomen bijvoorbeeld. Je ziet het ook aan killer sperm. Geluid maken tijdens seks (onhandig om aan wilde dieren die gevaarlijk kunnen zijn te laten weten dat je even twee makkelijke prooien bent, maar wel handig dat andere mannen in de omgeving weten dat er wat te neuken valt). Eicellen die selecteren door welk zaadje ze bevrucht mogen worden. Een gangbang zou dus zo maar eens een hele natuurlijke manier kunnen zijn om te selecteren op de beste genetische eigenschappen van het nageslacht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet gemaakt voor monogamie.
Kratje pils, mag je dr zo komen ophalen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind 1 vrouw al teveel gezeik. Kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 28-10-2024 10:55:28 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
¤ ¤ ¤ ?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:10 schreef karr-1 het volgende:
Hoe serieus is een relatie tussen een vrouw van 25 en een man met 3 kinderen die 20 jaar ouder is. Ik denk dat ze wel beter kan krijgen.
Geld. De beste man heeft geld en het is aan hem te zien. Dikke auto, rolexje. Dat soort spul.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:10 schreef karr-1 het volgende:
Hoe serieus is een relatie tussen een vrouw van 25 en een man met 3 kinderen die 20 jaar ouder is. Ik denk dat ze wel beter kan krijgen.
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geld. De beste man heeft geld en het is aan hem te zien. Dikke auto, rolexje. Dat soort spul.˛
Zouden mannen precies hetzelfde doen als ze de mogelijkheid haddenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel vrouwen pikken zowat alles als de man vermogend is.˛
Juist.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden mannen precies hetzelfde doen als ze de mogelijkheid hadden
Denk het niet. Vrouwen hebben geld als doel. Mannen hebben vrouwen als doel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden mannen precies hetzelfde doen als ze de mogelijkheid hadden
je komt enkel om te trollen over vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk het niet. Vrouwen hebben geld als doel. Mannen hebben vrouwen als doel.˛
Allemaal?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stop toch met dat hokjesdenken, echt zwaar irritant omdat het vaak niet kloptquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het kan gewoon werken, maar dat hangt heel veel van de vrouw in kwestie af. Misschien kan ze wel geen kinderen krijgen, maar zou ze graag kinderen willen. Natuurlijk is stiefmoeder zijn niet 100% vergelijkbaar, maar als het werkt, dan is het wellicht the next best thing. Dit is natuurlijk maar een van de vele mogelijke situaties...quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:10 schreef karr-1 het volgende:
Ach, welnee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Diegene die dat wel als zodanig leest moet iets aan zijn perecptie doen.quote:
Als je als winterschilder buiten de pot pist is je vrouw eeder bij je weg dan als je pak 'm beet Robin van Persie bent.quote:
Aldus de man die een religie aanhangt waar veelwijverij is toegestaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Veel vrouwen pikken zowat alles als de man vermogend is.˛
Jij hebt zeker geen vrouw?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarbij dan geldt dat de lusten voor de man zijn en de lasten voor de vrouwen.
Ik denk dat je het hier over jezelf hebt. Want waar is dit op gestoeld?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je als winterschilder buiten de pot pist is je vrouw eeder bij je weg dan als je pak 'm beet Robin van Persie bent.˛
quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je als winterschilder buiten de pot pist is je vrouw eeder bij je weg dan als je pak 'm beet Robin van Persie bent.˛
Dat is een urban legend joh.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier over jezelf hebt. Want waar is dit op gestoeld?
dat is 2% van de maatschappij, totaal niet relevant voor deze discussie, net zoals Fok geen afspiegeling is van de maatschappijquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. En nee, een vrouw of een man is geen bezit of eigendom. Mannen en vrouwen zijn autonome en zelfstandig denkende wezens. Nou ja, de meesten dan.quote:
Als je niet allemaal bedoeld dan moet je dat anders verwoorden, dan zeg je 'sommige' of 'veel' maar zeg je het op de manier zoals jij het neerplemt dan lees ik dat inderdaad als 'alle vrouwen en alle mannen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Diegene die dat wel als zodanig leest moet iets aan zijn perecptie doen.˛
Het lijkt me common sense. Maar ik zal rekening houden met mensen die hier kennelijk moeite mee hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:45 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat mis ik in je tekst dat dat niet zo is. Verbeter mijn perceptie. (en dit is zeker niet de eerste keer dat ik je fout heb begrepen)
Jouw common sense is nogal afwijkend van de meeste mensen maar kennelijk heb je moeite om je in te leven in anderen en ben je je hier niet eens van bewust.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het lijkt me common sense. Maar ik zal rekening houden met mensen die hier kennelijk moeite mee hebben.˛
Weet jij hoe ik iemand kan blokkeren?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:47 schreef Lienekien het volgende:
Laat die gast toch roepen in de woestijn. Gewoon negeren.
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jouw common sense is nogal afwijkend van de meeste mensen maar kennelijk heb je moeite om je in te leven in anderen en ben je je hier niet eens van bewust.
Vriendelijk verzoek of je je wat terughoudender kunt opstellen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.˛
Daar heb je een abonnement voor nodig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik iemand kan blokkeren?
Dat kan met een Fok abonnement.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik iemand kan blokkeren?
Je zou ook kunnen schrijven, de meeste vrouwen, of een deel van de vrouwen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwuah, als ik alle vrouwen bedoel zeg ik wel alle vrouwen. maar als ik nu vrouwen zeg wordt begrepen alle vrouwen. Ligt niet bij mij. Ik ben ontzettend redelijk.˛
Ik vind van niet. Dat stukje begrijpend lezen ligt bij de ander. En standaard van het slechste scenario uitgaan bij uitspraken van een ander ligt ook bij de lezer. Maar voor mij is het een kleine moeite om voor hen wat extra duiding te geven. Geen probleem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen schrijven, de meeste vrouwen, of een deel van de vrouwen.
Nu kom je nogal generaliserend over en dat ligt, in mijn beleving, aan jou.
Redelijk is ook weer precies het woord dat past bij wat hier wordt bedoeld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik. Maar hoe dan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb je een abonnement voor nodig.
Zit je in de desktoplay-out, dus niet in de mobiele?quote:
Ik zal zo voor je kijken. Momentje.quote:
Gewoon op de pc.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zit je in de desktoplay-out, dus niet in de mobiele?
Je hebt dan ook geen aboquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gewoon op de pc.
Heb het jaren geleden eens gedaan maar die knop is volgens mij verdwenen. Hm.
Dan klik je bij een post van betreffende user links op diens usernaam en dan verschijnen er als hrt goed is rechts van die naam een aantal icoontjes. Als je op het icoontje van het cirkeltje met een schuine streep erdoor klikt, dan blokkeer je die user.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:02 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gewoon op de pc.
Heb het jaren geleden eens gedaan maar die knop is volgens mij verdwenen. Hm.
Ik tel 4x ik en 1x mij.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan kan je idd niemand blokkeren , ik snap sowieso niet waarom iemand dat zou doenquote:
Ik heb van jouw hand nog nooit een oorspronkelijke of originele gedachte of idee gelezen. Het enige wat jij doet is steeds opnieuw uit de koran citeren. Weliswaar in je eigen woorden om het iets authentieks te geven maar het blijft gewoon napraten uit een boek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dat stukje begrijpend lezen ligt bij de ander. En standaard van het slechste scenario uitgaan bij uitspraken van een ander ligt ook bij de lezer. Maar voor mij is het een kleine moeite om voor hen wat extra duiding te geven. Geen probleem.˛
Neenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Dat stukje begrijpend lezen ligt bij de ander. En standaard van het slechste scenario uitgaan bij uitspraken van een ander ligt ook bij de lezer. Maar voor mij is het een kleine moeite om voor hen wat extra duiding te geven. Geen probleem.˛
En ik vraag me dan weer af waarom iemand dat zou willen. Je krijgt dan een discussie met veel gaten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan je idd niemand blokkeren , ik snap sowieso niet waarom iemand dat zou doen
Dat zeg ikquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik vraag me dan weer af waarom iemand dat zou willen. Je krijgt dan een discussie met veel gaten.
Onderlinge verband is dan toch wel zoek of wordt onbegrijpelijk.
Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik vraag me dan weer af waarom iemand dat zou willen. Je krijgt dan een discussie met veel gaten.
Onderlinge verband is dan toch wel zoek of wordt onbegrijpelijk.
Jij mist een heleboel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Hiddendoe, ik heb blijkbaar een vraag gemist? Dan zou ik deze graag nog eens onder de aandacht willen hebben.˛
Er moet een voor haar logische reden zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik verwacht dat het een natuurlijke reactie is om te vechten om je partner niet te verliezen aan een ander. Echter is het ook heel gebruikelijk dat de winst dan niet verzilvert wordt maar de dame in kwestie na haar winst op de indringer alsnog 'de prijs' aan de kant zet. (en terecht). Bij elkaar is dat minder een verlies dan direct op geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er moet een voor haar logische reden zijn.˛
Vaak is het omdat iemand zonder vader of moeder is opgegroeid en het zijn of haar kinderen niet aan wil doen dit ook zo te ervarenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:42 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het een natuurlijke reactie is om te vechten om je partner niet te verliezen aan een ander. Echter is het ook heel gebruikelijk dat de winst dan niet verzilvert wordt maar de dame in kwestie na haar winst op de indringer alsnog 'de prijs' aan de kant zet. (en terecht). Bij elkaar is dat minder een verlies dan direct op geven.
Ik verwacht (en hoop ook een beetje) dat de toekomst voor TS eenzaam zal zijn. Een sluimerende relatie met een leeftijdsverschil van twintig jaar lijkt mij vooral op geilheid gebaseerd te zijn en dat is na een jaartje ook wel weer wat minder. Dan zit er een jonge blom op de bank te Netflixen naast een oude knar. Hoe lang blijft dat leuk?
Scherp, als je gaat graven is er vrijwel altijd een psychologische grondslag voor bepaald gedrag. Nature én nurture!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak is het omdat iemand zonder vader of moeder is opgegroeid en het zijn of haar kinderen niet aan wil doen dit ook zo te ervaren
Je levenservaring etc. is zo anders, tenzij je dan beide een soort communicatief en empatisch wonder blijkt te zijn zie ik dit niet langdurig werken. Leuk voor even, veel fijne intense gevoelens, maar laat het daar dan ook bij.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het kan gewoon werken, maar dat hangt heel veel van de vrouw in kwestie af. Misschien kan ze wel geen kinderen krijgen, maar zou ze graag kinderen willen. Natuurlijk is stiefmoeder zijn niet 100% vergelijkbaar, maar als het werkt, dan is het wellicht the next best thing. Dit is natuurlijk maar een van de vele mogelijke situaties...
Zelf heb ik een relatie met een 20 jaar jongere vrouw hier stuk op laten lopen. Maar die wilde ook echt geen kinderen en bleef twijfelen over kinderen van een ander (dan moet je daar op zeker moment helaas de stekker uit trekken). Ook wel een korte relatie gehad met een vrouw die 25 jaar jonger was en die zei dat het haar niet uitmaakte. Maar ons leeftijdsverschil was gewoon echt te groot (dat zit niet alleen in geboortejaren natuurlijk), die relatie dreef vooral op fysieke aantrekkingskracht.
Dus het is misschien niet ideaal, maar je kan niet op basis van alleen geboortejaar zeggen of een relatie wel of niet gaat werken. Genoeg relaties met een zeer groot leeftijdsverschil die wel werken.
Het wordt wel heel lastig als je twee relaties wil gaan jongleren zonder dat alle partijen daar positief in staan (en zelfs dan is het gecompliceerd).
Ja 'scherp', want waarom graven want voor jou is de grondslag voor vrouwen geld en voor mannen zijn dat vrouwen. Toch?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Scherp, als je gaat graven is er vrijwel altijd een psychologische grondslag voor bepaald gedrag. Nature én nurture!˛
Dat, en het wordt als falen gezien, en dat wil men niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak is het omdat iemand zonder vader of moeder is opgegroeid en het zijn of haar kinderen niet aan wil doen dit ook zo te ervaren
Neem me niet kwalijk maar ik kan deze zin niet helemaal volgen c.q. ontcijferen. Zie je kans deze ter her-formuleren. Ik zou het waarderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:55 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja 'scherp', want waarom graven want voor jou is de grondslag voor vrouwen geld en voor mannen zijn dat vrouwen. Toch?
Je vind de opmerking 'scherp' over een reden waarom deze vrouw bij haar man blijft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk maar ik kan deze zin niet helemaal volgen c.q. ontcijferen. Zie je kans deze ter her-formuleren. Ik zou het waarderen.˛
Ja absoluut. Scherpe opmerking. Vaak is er ook een bepaalde afhankelijkheid. In veel gevallen is dat dan heel bruut gezegd "geld".quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:16 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je vind de opmerking 'scherp' over een reden waarom deze vrouw bij haar man blijft.
Ik spreek gewoon uit ervaring. Het hangt echt van de personen af. Ik heb nu ook een veel jongere vrouw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:24 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Je levenservaring etc. is zo anders, tenzij je dan beide een soort communicatief en empatisch wonder blijkt te zijn zie ik dit niet langdurig werken. Leuk voor even, veel fijne intense gevoelens, maar laat het daar dan ook bij.
20 jaar verschil krijgt constant van die nostalgische gesprekken waarbij je erachter komt hoe groot het leeftijdsverschil is. Ik zou ervoor passen.
Nu zeg je het inderdaad iets genuanceerder. ''In veel gevallen'' klinkt al heel anders dan ''Vrouwen hebben geld als doel. Mannen hebben vrouwen als doel''.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja absoluut. Scherpe opmerking. Vaak is er ook een bepaalde afhankelijkheid. In veel gevallen is dat dan heel bruut gezegd "geld".˛
Ik leg die nuance bij deze lezer neer. Anders had ik wel alle vrouwen gezegd. Maar dat heeft de revue al gepasserd. Ja, je opmerking was scherp.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nu zeg je het inderdaad iets genuanceerder. ''In veel gevallen'' klinkt al heel anders dan ''Vrouwen hebben geld als doel. Mannen hebben vrouwen als doel''.
Wat vooral 'grappig' of eigenlijk triest is aan deze post is dat jij pleit voor deze afhankelijkheid, want vrouwen horen niet buitenshuis te werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja absoluut. Scherpe opmerking. Vaak is er ook een bepaalde afhankelijkheid. In veel gevallen is dat dan heel bruut gezegd "geld".˛
Jij hoort deze nuance zelf te maken in jouw tekst, niet de lezer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg die nuance bij deze lezer neer. Anders had ik wel alle vrouwen gezegd. Maar dat heeft de revue al gepasserd. Ja, je opmerking was scherp.˛
Geklets, in het huidige tijdperk kun je perfect thuiswerken. Vraagt misschien om extra creativiteit, maar wie zei dat het makkelijk was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat vooral 'grappig' of eigenlijk triest is aan deze post is dat jij pleit voor deze afhankelijkheid, want vrouwen horen niet buitenshuis te werken.
Dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij hoort deze nuance zelf te maken in jouw tekst, niet de lezer.
Ja? Ik heb straks een lunchafspraak met twee vriendinen, de ene is tandartsassistente, de ander is fotograaf, eens vragen hoe zij dat thuiswerken zien, in plaats van op locatie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geklets, in het huidige tijdperk kun je perfect thuiswerken. Vraagt misschien om extra creativiteit, maar wie zei dat het makkelijk was.˛
Ja, jij wellicht. Ik niet. Ik bedoel in dit specifieke geval écht alleen alle als ik alle er bij zet. Het zijn mijn woorden hč.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:41 schreef Leandra het volgende:
Als ik schrijf "mannen hebben een penis" dan bedoel ik ook "alle mannen" en niet "de meeste mannen" of "sommige mannen".
Dat communiceert voor mij te onduidelijk en niet fijn dus ik pas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij wellicht. Ik niet. Ik bedoel in dit specifieke geval écht alleen alleals ik alle er bij zet. Het zijn mijn woorden hč.
Nu dat voor iedereen duidelijk is stel ik voor dat we verder gaan op de inhoud en deze semantiek laten varen.˛
Dan ligt het dus aan jouw gebrek aan communicatieve vaardigheden als iedereen "verkeerd" begrijpt wat jij bedoelt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij wellicht. Ik niet. Ik bedoel in dit specifieke geval écht alleen alleals ik alle er bij zet. Het zijn mijn woorden hč.
Nu dat voor iedereen duidelijk is stel ik voor dat we verder gaan op de inhoud en deze semantiek laten varen.˛
Ok, ik zou je hun input willen terugkoppelen hier. Ik ben benieuwd. Smakelijk trouwens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Ik heb straks een lunchafspraak met twee vriendinen, de ene is tandartsassistente, de ander is fotograaf, eens vragen hoe zij dat thuiswerken zien, in plaats van op locatie.
Nope, deze spraakverwarring heeft weinig tot niks met semantiek te maken, maar alles met jouw warrige manier waarop je je gedachten verwoordt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Iedereen", dat gaat wat ver. Je hebt alleen de input van mensen die hier een reactie hebben gegeven. Je hebt (mogelijk) ook nog een instemmende zwijgende meerderheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan jouw gebrek aan communicatieve vaardigheden als iedereen "verkeerd" begrijpt wat jij bedoelt.
Wat mij lastig lijkt in een dergelijke situatie is het verschil in levensfase. Geeft dat geen uitdagingen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon uit ervaring. Het hangt echt van de personen af. Ik heb nu ook een veel jongere vrouw.
Pak het op in post 151.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
Wacht.
Waar ben ik nou in beland?! Gaat dit nog om de tekst in de OP...?
Nee we gaan niet verder. Jij wil tips en reflecteren en het beter maken. Mensen geven je zwart op wit tips en hoe je een betere zender kan worden van jouw boodschap en nog steeds leg je het bij de ander.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij wellicht. Ik niet. Ik bedoel in dit specifieke geval écht alleen alle als ik alle er bij zet. Het zijn mijn woorden hč.
Als er iemand is die een topic keer op keer forumbreed ontspoort ben jij het wel dus hou maar op met je ge-pseudomod en doe normaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Iedereen", dat gaat wat ver. Je hebt alleen de input van mensen die hier een reactie hebben gegeven. Je hebt (mogelijk) ook nog een instemmende zwijgende meerderheid.
Maar laten we niet te lang hangen in de semantiek. Graag op de inhoud verder. Is ook waar de mods op aansturen en eigenljk wel terecht.˛
Nee. Vergeet ook niet dat ik nog jongere kinderen heb en sowieso hoe ouder je wordt, hoe minder verschil in levensfase. Daarnaast ben ik veel fitter dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij lastig lijkt in een dergelijke situatie is het verschil in levensfase. Geeft dat geen uitdagingen?˛
Nee, voel je vooral op je gemak. Je zit in een moeilijke situatie en je wilt het van je afschrijven. Toch zul je keuzes moeten gaan maken. Je doet je huidige vrouw ook te kort.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:49 schreef Karel42 het volgende:
Enerzijds ga ik waarschijnlijk afgebrand worden, maar ik moet het toch kwijt, Wat moet ik nu het beste doen ik weet het echt niet meer??
Mooie invalshoek. En dat laatste helpt inderdaad ook. ik heb zelf een vriend die is een dame gehuwd 20 jaar jonger dan hij. Maar vergelijkbaar met wat jij zegt. Het lijkt te werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Vergeet ook niet dat ik nog jongere kinderen heb en sowieso hoe ouder je wordt, hoe minder verschil in levensfase. Daarnaast ben ik veel fitter dan gemiddeld.
Het verschil wordt relatief kleiner ja, 40 en 55 kan ik me eerder voorstellen dan 25 en 40. Maar ik kan me zelfs, veertiger, niet voorstellen dat iemand die 15 jaar of meer jonger is mij mentaal genoeg kan uitdagen in een relatie eerlijk gezegd. Fysiek zal het wel leuk zijn, maar dat is maar een aspect binnen een relatie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Vergeet ook niet dat ik nog jongere kinderen heb en sowieso hoe ouder je wordt, hoe minder verschil in levensfase. Daarnaast ben ik veel fitter dan gemiddeld.
Maar wel zwaarwegend als ik veel mannen hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het verschil wordt relatief kleiner ja, 40 en 55 kan ik me eerder voorstellen dan 25 en 40. Maar ik kan me zelfs, veertiger, niet voorstellen dat iemand die 15 jaar of meer jonger is mij mentaal genoeg kan uitdagen in een relatie eerlijk gezegd. Fysiek zal het wel leuk zijn, maar dat is maar een aspect binnen een relatie.
Mij lijkt het heel lastig dat je dan geen vader / dochter relatie krijgt erbij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon uit ervaring. Het hangt echt van de personen af. Ik heb nu ook een veel jongere vrouw.
Juist met vrouwen die maar iets van 5 jaar jonger waren klikte het niet. Maar dat kan ook natuurlijk toeval zijn.
Klopt. Toen ik jonger was viel ik vaak op oudere mannen omdat ik tegen ze op wilde kijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Mij lijkt het heel lastig dat je dan geen vader / dochter relatie krijgt erbij.
Ik weet niet of dit klopt. Ik ben zelf nu 42 en moet er niet aan denken iets te beginnen met een 65 jarige of rond die leeftijd. Voor je het weet kan je z’n rolstoel duwen en voor hem zorgen, vriendelijk bedankt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het verschil wordt relatief kleiner ja, 40 en 55 kan ik me eerder voorstellen dan 25 en 40. Maar ik kan me zelfs, veertiger, niet voorstellen dat iemand die 15 jaar of meer jonger is mij mentaal genoeg kan uitdagen in een relatie eerlijk gezegd. Fysiek zal het wel leuk zijn, maar dat is maar een aspect binnen een relatie.
Dat ligt natuurlijk niet 1:1 aan leeftijd maar vooral aan de persoon achter de leeftijd. Sommige mensen kunnen wel 15 jaar ouder worden, maar hebben desondanks weinig te melden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nou, ik vind 55 en 70 ook wel heftig. Sommige mensen hebben dan al een rollator.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik snap MissButterfly wel. Ik sta er ook zo in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk niet 1:1 aan leeftijd maar vooral aan de persoon achter de leeftijd. Sommige mensen kunnen wel 15 jaar ouder worden, maar hebben desondanks weinig te melden.
Dan heb je het over gemiddeldes.. uiteindelijk tellen die niet, aangezien je niet met 100.000 mensen een relatie aangaat, maar met 1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap MissButterfly wel. Ik sta er ook zo in.
Zelf denk ik dat als je het echt in een algoritme zou willen gieten m.b.t. succesratio van de relatie (rkening houden met alle mogelijke variabelen) de ideale leeftijd vrouw 5 jaar jonger is dan de man.˛
Daar heb je een punt. Is ook min of meer anekdotisch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan heb je het over gemiddeldes.. uiteindelijk tellen die niet, aangezien je niet met 100.000 mensen een relatie aangaat, maar met 1.
Zeker, maar er zijn er een stuk minder die 15 jonger zijn en wel genoeg te melden te hebben naar mijn mening.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk niet 1:1 aan leeftijd maar vooral aan de persoon achter de leeftijd. Sommige mensen kunnen wel 15 jaar ouder worden, maar hebben desondanks weinig te melden.
Ook wel weer waar ja. Maar ja, mijn oma was met 85+ nog 'die oudjes' in het bejaardentehuis aan het helpen, terwijl de meesten jonger dan haar waren. Sommigen zijn met 70 bijna op, anderen lopen nog marathons.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik vind 55 en 70 ook wel heftig. Sommige mensen hebben dan al een rollator.![]()
De een nog lekker aan het werk en aan de carričre, de ander al met een half been in een verzorgingstehuis.
Lijkt me helemaal niets, zo'n groot leeftijdsverschil.
Ja. Eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ook wel weer waar ja. Maar ja, mijn oma was met 85+ nog 'die oudjes' in het bejaardentehuis aan het helpen, terwijl de meesten jonger dan haar waren. Sommigen zijn met 70 bijna op, anderen lopen nog marathons.
quote:Dat wij verschillen van elkaar
Zit enkel in die dertig jaar
Die afstand zal ons blijven scheiden
Je zegt je vindt dat geen bezwaar
Maar kijk eens naar mijn grijzend haar
Dat kan toch nergens meer toe leiden![]()
ik snap de aantrekkingskracht van beide kanten op, zeker als het zo 25 - 45 is, maar als dat op een gegeven moment 45 - 65 wordt, dan wordt de andere kant toch wel ineens heel oud terwijl die van 45 nog een hoop wilt.... en dan zijn er verschillen die nog groter zijn dan dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik jonger was viel ik vaak op oudere mannen omdat ik tegen ze op wilde kijken.
En zelf een vader heb die niet echt aanwezig is in mijn leven.
Nu moet ik er niet aan denken nog op mannen te vallen die 20 jaar ouder zijn, die zijn echt oud.![]()
Op een gegeven moment is dat leeftijdsverschil niet meer aantrekkelijk in mijn ogen.
Ik zelf heb een vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan mij, dat is op een gegeven moment uitgegaan maar niet door het leeftijdsverschil al denk ik wel dat het uiteindelijk een breekpunt geworden zou zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik vind 55 en 70 ook wel heftig. Sommige mensen hebben dan al een rollator.![]()
De een nog lekker aan het werk en aan de carričre, de ander al met een half been in een verzorgingstehuis.
Lijkt me helemaal niets, zo'n groot leeftijdsverschil.
Dertig jaar vind ik echt wel heel veel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zelf heb een vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan mij, dat is op een gegeven moment uitgegaan maar niet door het leeftijdsverschil al denk ik wel dat het uiteindelijk een breekpunt geworden zou zijn
Dan ben je pas op de helft he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dertig jaar vind ik echt wel heel veel.
Wetende dat mannen gemiddeld eerder overlijden, lijkt dat me echt helemaal niets. Dan ben je zo op je 50e weduwe.
Jezus. Zij 20 en jij 50 ofzo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zelf heb een vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan mij, dat is op een gegeven moment uitgegaan maar niet door het leeftijdsverschil al denk ik wel dat het uiteindelijk een breekpunt geworden zou zijn
23 en 54 jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jezus. Zij 20 en jij 50 ofzo?
Het is ook heel veel ja, ben ik met je eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dertig jaar vind ik echt wel heel veel.
Wetende dat mannen gemiddeld eerder overlijden, lijkt dat me echt helemaal niets. Dan ben je zo op je 50e weduwe.
Twee vrouwen tevreden stellen kost ook veel tijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En iedereen reageert maar de TS blijft weg
'Tevreden'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Twee vrouwen tevreden stellen kost ook veel tijd.
Onmogelijk.quote:
Hoe vaak nog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoezo onmogelijk? Jij bent toch een 'echte man'? Jij weet toch precies wat vrouwen willen en wensen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onmogelijk.Dat is met 1 al een hele opgave bij SOMMIGE vrouwen.
˛
Heel erg allemaal ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe vaak nog?
"...... vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan ik was."
"........vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan mij was.."
Hopelijk is deze ultra achterlijke taalfout nu voorgoed voorbij.
Hiddendoe, op mij kom je geregeld boos over. Waarom?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe vaak nog?
"...... vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan ik was."
"........vriendin gehad die 30 jaar jonger was dan mij was.."
Hopelijk is deze ultra achterlijke taalfout nu voorgoed voorbij.
Klopt. Omdat ik vaak gewoon boos ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hiddendoe, op mij kom je geregeld boos over. Waarom?
Wat je zelf al zegt Hiddendoe: praten, praten, praten. En wat er bereikt is gaat niet met een pennestreek verloren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ik vaak gewoon boos ben.
Omdat ik vrouw ben en omdat ik heb gevochten om vrouwen overal ter wereld te bevrijden van die achterlijke keurslijven.
En we hebben heel veel bereikt en als ik dan nu zie dat een of andere achterlijke oempa loempa met een pennenstreek vrouwen verlaagt tot het niveau van broedkippen, dan kan ik wel janken.
De intellectuele ontwikkeling van de mensheid zou in een opwaartse lijn moeten gaan.
Niet in een op en neer gaande grafiek.
De belangrijkste oorlog is nog steeds de oorlog tussen man en vrouw.
En deze strijd kan niet op het gewone oorlogsniveau uitgevochten worden.
Deze strijd vergt intelligentie, empathie en wederzijds respect.
Helaas hebben we dit niveau nog lang niet bereikt.
En misschien bereiken we dit niveau nooit.
Maar goed, mijn advies is dan:
Blijven hopen en blijven vechten. Dat laatste dus in overdrachtelijke zin.
Praten, praten, praten.
Denken, denken, denken.
Dat zeg je echt mooi. De kracht van het woord wordt vaak onderschat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat je zelf al zegt Hiddendoe: praten, praten, praten. En wat er bereikt is gaat niet met een pennestreek verloren.
Ik zeg doen. Ik merk dat veel mensen hier erg gepassioneerd over zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:14 schreef Droopie het volgende:
Misschien een idee voor een apart topic.
Jammer maar helaas, je hebt ongelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat je zelf al zegt Hiddendoe: praten, praten, praten. En wat er bereikt is gaat niet met een pennestreek verloren.
Sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, je hebt ongelijk.
Trump heeft met een pennenstreek het recht op abortus verboden.
Mannen kunnen dat ongestraft doen.
Daarom ben ik boos.
Mannen die over het lichaam van een vrouw denken te kunnen heersen.
Dat zijn in mijn ogen geen mannen maar achterlijke en achtergebleven apen.
Ik ben het er niet mee eens. Maar ik zal me te zijner tijd scharen bij het daarvoor nieuw te openen topic.quote:
Geen idee waarom je denkt dat Trump dat heeft gedaan. Is namelijk niet waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daarom ben ik boos.
Jij moet gewoon weer onder je steen kruipen en je chauvinistische en vrouwonvriendelijke bek houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Maar ik zal me te zijner tijd scharen bij het daarvoor nieuw te openen topic.˛
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik jonger was viel ik vaak op oudere mannen omdat ik tegen ze op wilde kijken.
En zelf een vader heb die niet echt aanwezig is in mijn leven.
Nu moet ik er niet aan denken nog op mannen te vallen die 20 jaar ouder zijn, die zijn echt oud.![]()
Op een gegeven moment is dat leeftijdsverschil niet meer aantrekkelijk in mijn ogen.
Ik moet zeggen dat ik niet alles kan volgen van wat je zegt maar ik merk dat je erg gepassioneerd bent. Dat is mooi om te zien. Ik zou hier graag inhoudelijk op willen in gaan maar het is helaas niet het onderwerp van dit topic. Ik zal me te zijner tijd scharen bij het topic waar dit onderwerp dan wel thuishoort. Dus voor nu moet ik deze even laten gaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij moet gewoon weer onder je steen kruipen en je chauvinistische en vrouwonvriendelijke bek houden.
Ja. Dan mag je opeens een bejaarde gaan verzorgen. Brrr.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben 58, maar een man van 73 of 78? Brrrrrr
Waar ik dat juist minder een probleem vond toen ik 20-30 jaar oud was.
Iemand van 15-20 jaar ouder that is, mannen van in de 70 heb ik altijd te oud gevonden, ik hoop dat ik daar overheen ben als ik zelf in de 70 ben
Kan het misschien ook met de waan van de dag te maken hebben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben 58, maar een man van 73 of 78? Brrrrrr
Waar ik dat juist minder een probleem vond toen ik 20-30 jaar oud was.
Iemand van 15-20 jaar ouder that is, mannen van in de 70 heb ik altijd te oud gevonden, ik hoop dat ik daar overheen ben als ik zelf in de 70 ben
Dat is wél waar. Door het benoemen van (zeer) conservatieve rechters in het Supreme Court. Was ook een verkiezingsbelofte om Roe vs Wade terug te draaien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je denkt dat Trump dat heeft gedaan. Is namelijk niet waar.
Onzin. Jij kunt ook morgen een ongeluk krijgen waardoor je de rest van je leven in een rolstoel zit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dan mag je opeens een bejaarde gaan verzorgen. Brrr.
Terwijl jij in de kracht van je leven bent.
Dat kan altijd gebeuren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. Jij kunt ook morgen een ongeluk krijgen waardoor je de rest van je leven in een rolstoel zit.
Lijkt me ook geen pretje voor je partner.
Klopt. Geen idee waarom ik zo iets zou denken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je denkt dat Trump dat heeft gedaan. Is namelijk niet waar.
Ja en?. Is jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan altijd gebeuren.
Maar als je een partner van 30 jaar ouder kiest, is de kans dat je wat sneller een bejaarde moet verzorgen wat groter.
Nou ja, ieder zijn ding.
In het algemeen is dat conservatieve juist wat me zo ontzettend aanspreekt in die staatsman. Als je al die gekkigheid bij hem wegdenkt is het wel een man van principes. Dat siert hem echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee waarom ik zo iets zou denken?
Want we weten allebei dat Trump een ontzettend progressieve en vooral menslievende schat is.
Dobbs ging slechts om de vraag of de grondwet in de VS het recht op abortus beschermd. Die vraag is juridisch juist beantwoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wél waar. Door het benoemen van (zeer) conservatieve rechters in het Supreme Court. Was ook een verkiezingsbelofte om Roe vs Wade terug te draaien.
Trump is pro choice. Altijd geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee waarom ik zo iets zou denken?
Want we weten allebei dat Trump een ontzettend progressieve en vooral menslievende schat is.
Klopt, alleen is het leven te kort om je daar druk over te maken hier. Je hebt er 0 invloed op wat daar gebeurt, en neem aan dat je geen Amerikaanse staatsburger bent.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daarom ben ik boos.
Hangt gewoon af van de vrouw in kwestie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Mij lijkt het heel lastig dat je dan geen vader / dochter relatie krijgt erbij.
Het worden daar wel steeds meer staten. Maar goed, off topic en we kunnen er hier toch niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump is pro choice. Altijd geweest.
Verder is abortus in de VS niet verboden. In sommige staten zodanig gereguleerd dat het feitelijk onmogelijk is om het legaal te doen.
Een beetje zoals in de EU.
Het is aan de Democraten om te zorgen dat ze tzt die codificatie erdoor krijgen. Op 5 november hebben ze een kans (al hebben ze zo’n beetje de slechtste kandidaat naar voren geschoven daarvoor).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het worden daar wel steeds meer staten. Maar goed, off topic en we kunnen er hier toch niks aan veranderen.
Ruth Bader Ginsburg speelde daar ook een rol in, door te vroeg of te laat te overlijden. Zij vond Roe vs Wade overigens geen goed precedent voor abortus (uitspraak gaat over privacy).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wél waar. Door het benoemen van (zeer) conservatieve rechters in het Supreme Court. Was ook een verkiezingsbelofte om Roe vs Wade terug te draaien.
Nee, ik vond Rob de Nijs ook altijd te oud.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan het misschien ook met de waan van de dag te maken hebben.
Daarstraks was ik aan het kijken naar voorbeelden, kom je gelijk bij Rob de Nijs uit, dat was best een leuk stel 5 jaar geleden.
Nu is hij ziek en dan ziet het er gelijk bah uit.
Toch wel een aparte stelling.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ik vaak gewoon boos ben.
Omdat ik vrouw ben en omdat ik heb gevochten om vrouwen overal ter wereld te bevrijden van die achterlijke keurslijven.
En we hebben heel veel bereikt en als ik dan nu zie dat een of andere achterlijke oempa loempa met een pennenstreek vrouwen verlaagt tot het niveau van broedkippen, dan kan ik wel janken.
De intellectuele ontwikkeling van de mensheid zou in een opwaartse lijn moeten gaan.
Niet in een op en neer gaande grafiek.
De belangrijkste oorlog is nog steeds de oorlog tussen man en vrouw.
En deze strijd kan niet op het gewone oorlogsniveau uitgevochten worden.
Deze strijd vergt intelligentie, empathie en wederzijds respect.
Helaas hebben we dit niveau nog lang niet bereikt.
En misschien bereiken we dit niveau nooit.
Maar goed, mijn advies is dan:
Blijven hopen en blijven vechten. Dat laatste dus in overdrachtelijke zin.
Praten, praten, praten.
Denken, denken, denken.
Ik heb vaak demonen in mijn hoofd, kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:21 schreef IkEetSlakken het volgende:
Gewoon zeggen dat je in de war bent, heeft voor mij altijd gewerkt
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:12 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ik heb vaak demonen in mijn hoofd, kan ik niks aan doen.
Nooit vreemdgaan. Je zal niet de eerste zijn wiens vrouw dat als vrijbrief zal gebruiken om ook lekker akoestisch te wezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:12 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ik heb vaak demonen in mijn hoofd, kan ik niks aan doen.
Is dat echt jouw grootste angst?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nooit vreemdgaan. Je zal niet de eerste zijn wiens vrouw dat als vrijbrief zal gebruiken om ook lekker akoestisch te wezen.˛
Je slaat een vraag over.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geld. De beste man heeft geld en het is aan hem te zien. Dikke auto, rolexje. Dat soort spul.˛
Heeft niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Werkte niet zo goed bij deze vrouw...
Heb je de Videoland-serie Maxima gezien en je daar je vrouwbeeld op ingesteld?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ik er überhaupt bang voor ben.quote:
Niks van meegekregen. Maar als het mijn verhaal van de nodige fundering voorziet ben ik de laatste die daar moeilijk over gaat doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Heb je de Videoland-serie Maxima gezien en je daar je vrouwbeeld op ingesteld?
Nou ja, dat lijkt een beetje te volgen uit wat je schrijft.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ik er überhaupt bang voor ben.˛
Je neemt je verantwoordelijkheid. Heel goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Lang wikken en wegen, maar ik heb veel gelezen/ aan sommige wat gehad en rest gelaten. Ik probeer het sinds Maandagochtend, goed te krijgen met m’n vriendin want ik zie haar echt wel zo. “Maar die heeft er niet meer veel zin in, ze vertrouwt me niet echt meer blijkbaar. M’n vrouw zegt nog altijd niks, verder maar ik ga eind deze week maar de bom droppen thuis, dat ik echt niet meer wil samen of kan. Dat ik geen gevoelens meer heb, Dat wordt wel een serieuze vechtscheiding verwacht ik. Mocht m’n vriendin dan alsnog terug willen bij me, zou dat natuurlijk de allerbeste scenario zijn, anderzijds heb ik begrip als ze verder gaat met haar leven zonder mij. Er is zoveel kapot en beschadigd ondertussen. Ik heb twee mensen veel pijn gedaan wat betreft, ik neem m’n verlies.
Dit dus. Heb je überhaupt aandacht en tijd voor je kinderen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:04 schreef Droopie het volgende:
Misschien een idee om even helemaal geen gecompliceerde relatie te hebben.
Focus je even op je kinderen, die gaan sowieso een vervelende periode in, en op jezelf.
Laat ik mijn mening over 'mijn' vriendin even achterwege.
Je neemt je verlies helemaal niet kneus. Je zit hier een beetje zielig te doen en hoopt dat je eind van de week dat jonge vrouwtje weer kan palen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Ik heb twee mensen veel pijn gedaan wat betreft, ik neem m’n verlies.
Hij zal het genoeg vinden maar ik ben er van overtuigd dat er in de beide gezinnen wordt geklaagd hierover. Zijn natuurwetten: er is maar 24 uur in een dag en een vrouw zal klagen (nee, niet allemaal, alleen die ik bedoel).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Heb je überhaupt aandacht en tijd voor je kinderen?
Misschien bedoeld ze de behoefte van de kinderen om een vader in hun leven te hebben, inclusief volledige aandacht en opvoeding.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zal het genoeg vinden maar ik ben er van overtuigd dat er in de beide gezinnen wordt geklaagd hierover. Zijn natuurwetten: er is maar 24 uur in een dag en een vrouw zal klagen (nee, niet allemaal, alleen die ik bedoel).˛
Balen joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Lang wikken en wegen, maar ik heb veel gelezen/ aan sommige wat gehad en rest gelaten. Ik probeer het sinds Maandagochtend, goed te krijgen met m’n vriendin want ik zie haar echt wel zo. “Maar die heeft er niet meer veel zin in, ze vertrouwt me niet echt meer blijkbaar. M’n vrouw zegt nog altijd niks, verder maar ik ga eind deze week maar de bom droppen thuis, dat ik echt niet meer wil samen of kan. Dat ik geen gevoelens meer heb, Dat wordt wel een serieuze vechtscheiding verwacht ik. Mocht m’n vriendin dan alsnog terug willen bij me, zou dat natuurlijk de allerbeste scenario zijn, anderzijds heb ik begrip als ze verder gaat met haar leven zonder mij. Er is zoveel kapot en beschadigd ondertussen. Ik heb twee mensen veel pijn gedaan wat betreft, ik neem m’n verlies.
Ja, ik begrijp het. Vanuit zijn perceptie zal het genoeg zijn. Maar feitelijk, of vanuit de perceptie van de echtegenotes zeker te weten van niet. Ik twijfel niet eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze de behoefte van de kinderen om een vader in hun leven te hebben, inclusief volledige aandacht en opvoeding.
Ts belazert allebei de vrouwen en jij gaat je pijlen richten op de vrouwen in t verhaalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het. Vanuit zijn perceptie zal het genoeg zijn. Maar feitelijk, of vanuit de perceptie van de echtegenotes zeker te weten van niet. Ik twijfel niet eens.˛
Ik leg het zwaartepunt bij hem juist. Hij geeft aan geen empathie te hebben. Dus hij zal het snel genoeg vinden, maar de dames in kwestie zeker te weten van niet. En ze zullen het bij het rechte eind hebben ook nog. Er is maar 24 in uur in een dag. Je kunt onmogelijk 2 gezinnen uitbaten in die tijd en ze tevreden krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ts belazert allebei de vrouwen en jij gaat je pijlen richten op de vrouwen in t verhaal
Ik ken dit gezegde niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:47 schreef LushiM het volgende:
Er is een gezegde, laat nooit je man met honger of geil naar buiten gaan.
Wat dacht je van je kinderenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Denk je überhaupt nog wel eens aan je kinderen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Absoluut. Ofwel hij heeft echt een extreem probleem met zijn empathie of het verhaal is toch verzonnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het feit dat TS vergeet zijn kinderen te noemen, zegt al genoeg.
Spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het feit dat TS vergeet zijn kinderen te noemen, zegt al genoeg.
Als het verhaal echt waar is dan vrees dat ik probleem in zijn onderbroek zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:12 schreef capricia het volgende:
En het zou zomaar kunnen dat daar ook wel het probleem zit.
Jij gaat helemaal geen bom droppen. Jij gaat je vriendin als backup gebruiken. Voor het geval je vrouw niet meer verder wil met jou.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Karel42 het volgende:
Kinderen worden soms ook als chantagemiddel gebruikt door vrouwen zodat de man maar bij hen blijft. In dit geval de 3e zwangerschap. Hij laat zich niet chanteren en gaat daarom ook niet extra melden dat hij wel degelijk om zijn kinderen geeft. Dat geeft anderen weer de mogelijkheid om te zeggen 'je moet bij haar blijven vanwege je kinderen'. Precies wat hier gebeurtquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal geen bom droppen. Jij gaat je vriendin als backup gebruiken. Voor het geval je vrouw niet meer verder wil met jou.
Je noemt je kinderen niet eens.
Je bent een van de lafste mensen die ik ken op fok. Geen ruggegraat, geen karakter.
Als je een bom wil droppen, had je dat direct gedaan. Je bent gewoon laf.
Heeft zijn vrouw die kinderen alleen gemaakt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LushiM het volgende:
[..]
Kinderen worden soms ook als chantagemiddel gebruikt door vrouwen zodat de man maar bij hen blijft. In dit geval de 3e zwangerschap. Hij laat zich niet chanteren en gaat daarom ook niet extra melden dat hij wel degelijk om zijn kinderen geeft. Dat geeft anderen weer de mogelijkheid om te zeggen 'je moet bij haar blijven vanwege je kinderen'. Precies wat hier gebeurt
Dan moet ie lekker naar zijn vriendin gaan. En thuis duidelijkheid geven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LushiM het volgende:
[..]
Kinderen worden soms ook als chantagemiddel gebruikt door vrouwen zodat de man maar bij hen blijft. In dit geval de 3e zwangerschap. Hij laat zich niet chanteren en gaat daarom ook niet extra melden dat hij wel degelijk om zijn kinderen geeft. Dat geeft anderen weer de mogelijkheid om te zeggen 'je moet bij haar blijven vanwege je kinderen'. Precies wat hier gebeurt
Ja het zal wel meer over hem zeggen he, maar het is wel weer verdomd toevalligquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw die kinderen alleen gemaakt?
Hij heeft 3 kinderen, dat er een nakomer is waar TS niet op heeft gerekend en daarom ziet als expres zwanger worden door vrouw zegt meer over TS dan over de vrouw
En je aanvulling op je post is echt![]()
Hij was er toch zelf bijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef LushiM het volgende:
[..]
Ja het zal wel meer over hem zeggen he, maar het is wel weer verdomd toevallig
Nou hij heeft kinderen. Misschien houdt hij daar wel meer rekening mee dan dat hij hier uit. Als je het vanuit dat perspectief bekijkt dan is hij toch juist goed bezig wat dat (kleine) stuk betreft. Zijn kinderen zijn belangrijk, alleen maar goed dat hij niet al te impulsief echt iets doet toch? Ik vind wat hij doet ook niet goed trouwens, ik reageer alleen op wat er gezegd wordt, en lafheid etc. zie ik er niet direct in.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet ie lekker naar zijn vriendin gaan. En thuis duidelijkheid geven.
Het hele 'ik ga komende vrijdag een bom droppen' gelooft toch niemand. Daar heeft hij jaren de tijd voor gehad. En zelfs nu stelt hij het nog uit.![]()
Geen ballen, geen kloten. Ultieme lafheid is dit.
Je zit nu, zoals ik ernaar kijk, goed te praten dat een vrouw bewust zwanger probeert te worden om een andere (wellicht betere) relatie in de weg te staan. Dat kind is niet gemaakt uit liefde maar om maar te zorgen dat haar man niet van een ander walletje eet.. het is maar net hoe nobel je iets wil laten klinken zoals ik ernaar kijk..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er toch zelf bij
Dat zaad is er niet ingevlogen
En daarbij: net of je dit als vrouw kunt regisseren (verhaal in OP over zijn vrouw die met opzet zwanger wordt). Net alsof je dat als vrouw exact kunt plannen. Uiteraard kun je seks zonder voorbehoedsmiddelen hebben in je vruchtbare periode -maar daar is je man zelf bij-. Maar het is echt niet zo dat elke poging per definitie raak is ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er toch zelf bij
Ow wat goedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:57 schreef LushiM het volgende:
[..]
Nou hij heeft kinderen. Misschien houdt hij daar wel meer rekening mee dan dat hij hier uit. Als je het vanuit dat perspectief bekijkt dan is hij toch juist goed bezig wat dat (kleine) stuk betreft. Zijn kinderen zijn belangrijk, alleen maar goed dat hij niet al te impulsief echt iets doet toch? Ik vind wat hij doet ook niet goed trouwens, ik reageer alleen op wat er gezegd wordt, en lafheid etc. zie ik er niet direct in.
Juist openheid en lef, via het delen van zijn verhaal en het zoeken naar advies en andere geluiden
Het is nog altijd aan de vrouw om die pil door de plee te spoelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er toch zelf bij
Sindswanneer is anticonceptie een zaak van alleen vrouwen ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nog altijd aan de vrouw om die pil door de plee te spoelen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef LushiM het volgende:
[..]
Je zit nu, zoals ik ernaar kijk, goed te praten dat een vrouw bewust zwanger probeert te worden om een andere (wellicht betere) relatie in de weg te staan. Dat kind is niet gemaakt uit liefde maar om maar te zorgen dat haar man niet van een ander walletje eet.. het is maar net hoe nobel je iets wil laten klinken zoals ik ernaar kijk..
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daarbij: net of je dit als vrouw kunt regisseren (verhaal in OP over zijn vrouw die met opzet zwanger wordt). Net als vrouw exact kunt plannen. Uiteraard kun je seks zonder voorbehoedsmiddelen hebben in je vruchtbare periode -maar ndaar is je man zelf bij-. Maar het is echt niet zo dat elke poging per definitie raak is ofzo![]()
Dus "mijn vrouw is net opzet zwanger geworden" in combi met "we hebben maar 1x seks gehad het hele jaar" =
Gewoon bullshit. Dat kán ze helemaal niet..
Ja en? Dan nog neemt hij zelf bewust het risico door seks zonder condoom te hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nog altijd aan de vrouw om die pil door de plee te spoelen.
Wie zegt dat ze bewust zwanger is geworden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef LushiM het volgende:
[..]
Je zit nu, zoals ik ernaar kijk, goed te praten dat een vrouw bewust zwanger probeert te worden om een andere (wellicht betere) relatie in de weg te staan. Dat kind is niet gemaakt uit liefde maar om maar te zorgen dat haar man niet van een ander walletje eet.. het is maar net hoe nobel je iets wil laten klinken zoals ik ernaar kijk..
En al helemaal niet als je al die tijd aan de pil bentquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Leandra het volgende:
Daarbij: zijn vrouw en hij hebben toch al 25 jaar een relatie?
Zelfs als die begon toen zij 16 was betekent dat dat ze nu 41 is, niet echt een leeftijd die erom bekendstaat dat je dan nog zo lekker vruchtbaar bent.
Ik denk percentage gezien een hele boel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sindswanneer is anticonceptie een zaak van alleen vrouwen ?
Als TS geen kinderen meer wil had hij zelf ook maatregelen kunnen nemen
Nee idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je al die tijd aan de pil bent
Ook dat. Maar ze kan ook gewoon NIET met opzet zwanger zijn geraakt. Ze kan hoogstens wat barričres ter voorkoming van een zwangerschap weggenomen hebben. Waar TS langdurig vreemdgaande TS dan weer geen eigen barričres (condoom) tegenover stelde.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze bewust zwanger is geworden?
TS … die al jaren een ander heeft naast zijn vrouw..
Lekker geloofwaardig persoon
als hij geen kinderen meer wildequote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk percentage gezien een hele boel.
Ook lekker trouwens: buiten de deur neuken en dan onveilige seks met je vrouw hebben, en vervolgens verontwaardigd gaan zitten doen dat zij onverwachts zwanger bleek te zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ze kan ook gewoon NIET met opzet zwanger zijn geraakt. Ze kan hoogstens wat barričres ter voorkoming van een zwangerschap weggenomen hebben. Waar TS langdurig vreemdgaande TS dan weer geen eigen barričres (condoom) tegenover stelde.
Maar ze kan NIET met opzet zwanger zijn geraskt. Want dat valt niet af te dwingen.
Ja nou ja dat is een ander verhaal. Had hij maar........quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij geen kinderen meer wilde
Had hij maatregelen moeten nemen
Tis 2024
Kom op zeg.. Niet iedere keer onbeschermde seks is raak. Volgens TS deden ze het dat jaar maar 1x. TS nam zélf geen voorzorgsmaatregelen (en stelde zijn vrouw dus ook nog bewust bloot aan SOA's). Hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je zwanger raakt. Etc, etc..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk percentage gezien een hele boel.
Hij moet helemaal niet bij haar blijven vanwege de kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LushiM het volgende:
[..]
En ja het is verpakt in 'je noemt niet eens je kinderen'. Het is hetzelfde.
Ja, dat bedacht ik me ook en staat dus ook ik mijn vorige post. Deze (de jouwe) las ik pas daarna. GMTAquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lekker trouwens: buiten de deur neuken en dan onveilige seks met je vrouw hebben, en vervolgens verontwaardigd gaan zitten doen dat zij onverwachts zwanger bleek te zijn?
Ik schrik er eerder van dat er veel ‘ ouderwetse’ denkwijzen zijn nogquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eigenlijk moet ik deze uit mijn AT halen maar het is veel te leuk
Ja weet ik veel, ik weet dat er vrouwen zijn die zwanger worden om zo de relatie te behouden/redden en de pil niet slikken. Feit is dat er een kind is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Niet iedere keer onbeschermde seks is raak. Volgens TS deden ze het dat jaar maar 1x. TS nam zélf geen voorzorgsmaatregelen (en stelde zijn vrouw dus ook nog bewust bloot aan SOA's). Hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je zwanger raakt. Etc, etc..
De vrouw van TS kan NIET met opzet zwanger zijn geraakt. Het is hooguit een toevalstreffer.
Van sommige users had ik niks anders verwacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schrik er eerder van dat er veel ‘ ouderwetse’ denkwijzen zijn nog
3 kinderen heeft TSquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet dat er vrouwen zijn die zwanger worden om zo de relatie te behouden/redden en de pil niet slikken. Feit is dat er een kind is.
Ja en een nakomertje die plots er was.quote:
Verder is het te idioot voor woorden te prberen de vrouw van TS hier aan te wijzen als de kwade genius. TS gaat al véle járen vreemd en is al 4x betrapt door zijn vrouw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lekker trouwens: buiten de deur neuken en dan onveilige seks met je vrouw hebben, en vervolgens verontwaardigd gaan zitten doen dat zij onverwachts zwanger bleek te zijn?
Ja PLOTS. TS heeft er helemáál niets mee te maken en als een vrouw zwanger wil worden wordt ze dat gewoonquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een nakomertje die plots er was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |