Het is nog altijd aan de vrouw om die pil door de plee te spoelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er toch zelf bij
Dat zaad is er niet ingevlogen
Sindswanneer is anticonceptie een zaak van alleen vrouwen ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nog altijd aan de vrouw om die pil door de plee te spoelen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef LushiM het volgende:
[..]
Je zit nu, zoals ik ernaar kijk, goed te praten dat een vrouw bewust zwanger probeert te worden om een andere (wellicht betere) relatie in de weg te staan. Dat kind is niet gemaakt uit liefde maar om maar te zorgen dat haar man niet van een ander walletje eet.. het is maar net hoe nobel je iets wil laten klinken zoals ik ernaar kijk..
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daarbij: net of je dit als vrouw kunt regisseren (verhaal in OP over zijn vrouw die met opzet zwanger wordt). Net als vrouw exact kunt plannen. Uiteraard kun je seks zonder voorbehoedsmiddelen hebben in je vruchtbare periode -maar ndaar is je man zelf bij-. Maar het is echt niet zo dat elke poging per definitie raak is ofzo![]()
Dus "mijn vrouw is net opzet zwanger geworden" in combi met "we hebben maar 1x seks gehad het hele jaar" =
Gewoon bullshit. Dat kán ze helemaal niet..
Ja en? Dan nog neemt hij zelf bewust het risico door seks zonder condoom te hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nog altijd aan de vrouw om die pil door de plee te spoelen.
Wie zegt dat ze bewust zwanger is geworden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef LushiM het volgende:
[..]
Je zit nu, zoals ik ernaar kijk, goed te praten dat een vrouw bewust zwanger probeert te worden om een andere (wellicht betere) relatie in de weg te staan. Dat kind is niet gemaakt uit liefde maar om maar te zorgen dat haar man niet van een ander walletje eet.. het is maar net hoe nobel je iets wil laten klinken zoals ik ernaar kijk..
En al helemaal niet als je al die tijd aan de pil bentquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:06 schreef Leandra het volgende:
Daarbij: zijn vrouw en hij hebben toch al 25 jaar een relatie?
Zelfs als die begon toen zij 16 was betekent dat dat ze nu 41 is, niet echt een leeftijd die erom bekendstaat dat je dan nog zo lekker vruchtbaar bent.
Ik denk percentage gezien een hele boel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sindswanneer is anticonceptie een zaak van alleen vrouwen ?
Als TS geen kinderen meer wil had hij zelf ook maatregelen kunnen nemen
Nee idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En al helemaal niet als je al die tijd aan de pil bent
Ook dat. Maar ze kan ook gewoon NIET met opzet zwanger zijn geraakt. Ze kan hoogstens wat barričres ter voorkoming van een zwangerschap weggenomen hebben. Waar TS langdurig vreemdgaande TS dan weer geen eigen barričres (condoom) tegenover stelde.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze bewust zwanger is geworden?
TS … die al jaren een ander heeft naast zijn vrouw..
Lekker geloofwaardig persoon
als hij geen kinderen meer wildequote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk percentage gezien een hele boel.
Ook lekker trouwens: buiten de deur neuken en dan onveilige seks met je vrouw hebben, en vervolgens verontwaardigd gaan zitten doen dat zij onverwachts zwanger bleek te zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ze kan ook gewoon NIET met opzet zwanger zijn geraakt. Ze kan hoogstens wat barričres ter voorkoming van een zwangerschap weggenomen hebben. Waar TS langdurig vreemdgaande TS dan weer geen eigen barričres (condoom) tegenover stelde.
Maar ze kan NIET met opzet zwanger zijn geraskt. Want dat valt niet af te dwingen.
Ja nou ja dat is een ander verhaal. Had hij maar........quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij geen kinderen meer wilde
Had hij maatregelen moeten nemen
Tis 2024
Kom op zeg.. Niet iedere keer onbeschermde seks is raak. Volgens TS deden ze het dat jaar maar 1x. TS nam zélf geen voorzorgsmaatregelen (en stelde zijn vrouw dus ook nog bewust bloot aan SOA's). Hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je zwanger raakt. Etc, etc..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk percentage gezien een hele boel.
Hij moet helemaal niet bij haar blijven vanwege de kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:49 schreef LushiM het volgende:
[..]
Kinderen worden soms ook als chantagemiddel gebruikt door vrouwen zodat de man maar bij hen blijft. In dit geval de 3e zwangerschap. Hij laat zich niet chanteren en gaat daarom ook niet extra melden dat hij wel degelijk om zijn kinderen geeft. Dat geeft anderen weer de mogelijkheid om te zeggen 'je moet bij haar blijven vanwege je kinderen'. Precies wat hier gebeurt
En ja het is verpakt in 'je noemt niet eens je kinderen'. Het is hetzelfde.
Ja, dat bedacht ik me ook en staat dus ook ik mijn vorige post. Deze (de jouwe) las ik pas daarna. GMTAquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lekker trouwens: buiten de deur neuken en dan onveilige seks met je vrouw hebben, en vervolgens verontwaardigd gaan zitten doen dat zij onverwachts zwanger bleek te zijn?
Ik schrik er eerder van dat er veel ‘ ouderwetse’ denkwijzen zijn nogquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eigenlijk moet ik deze uit mijn AT halen maar het is veel te leuk
Ja weet ik veel, ik weet dat er vrouwen zijn die zwanger worden om zo de relatie te behouden/redden en de pil niet slikken. Feit is dat er een kind is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Niet iedere keer onbeschermde seks is raak. Volgens TS deden ze het dat jaar maar 1x. TS nam zélf geen voorzorgsmaatregelen (en stelde zijn vrouw dus ook nog bewust bloot aan SOA's). Hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans is dat je zwanger raakt. Etc, etc..
De vrouw van TS kan NIET met opzet zwanger zijn geraakt. Het is hooguit een toevalstreffer.
Van sommige users had ik niks anders verwacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schrik er eerder van dat er veel ‘ ouderwetse’ denkwijzen zijn nog
3 kinderen heeft TSquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet dat er vrouwen zijn die zwanger worden om zo de relatie te behouden/redden en de pil niet slikken. Feit is dat er een kind is.
Ja en een nakomertje die plots er was.quote:
Verder is het te idioot voor woorden te prberen de vrouw van TS hier aan te wijzen als de kwade genius. TS gaat al véle járen vreemd en is al 4x betrapt door zijn vrouw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lekker trouwens: buiten de deur neuken en dan onveilige seks met je vrouw hebben, en vervolgens verontwaardigd gaan zitten doen dat zij onverwachts zwanger bleek te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |