Bedankt maat, ik had jullie wel gefeliciteerd. Was wel eenmalig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat veel PSVers niet even netjes Ajax kwamen feliciteren afgelopen zaterdag wil ik daar toch boven staan en jullie bij deze van harte feliciteren met de mooie overwinning vanavond.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik had jullie wel gefeliciteerd. Was wel eenmalig.
Saibari ging bovenop de voet van zijn bewaker staan in aanloop naar de goal. Vond het zwaar gestraft, maar in het VAR-tijdperk weet je dat ze met een vergrootglas gaan kijken naar eventuele overtredingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijke overwinning. 7-0 was niet gek geweest gezien de gemiste 100% kansen in de tweede helft. De afgekeurde goal van Saibari kon ik niet helemaal volgen vanuit het stadion.
100%quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waanzinnige speler. De beste in de eredivisie momenteel denk ik.
Ik kon dus maar amper kijken, maar ik zag Til weer een flinke kans missen. Juist zijn doelpunten hebben veel verbloemd, dit kan wel eens vervelend worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijke overwinning. 7-0 was niet gek geweest gezien de gemiste 100% kansen in de tweede helft. De afgekeurde goal van Saibari kon ik niet helemaal volgen vanuit het stadion.
Til was gisteren inderdaad de grote dissonant. En als hij zijn goals ook nog eens niet maakt dan blijft er weinig over helaas.. maar alsnog in de ED wel van onschatbare waarde, juist door zijn goals en assists.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik kon dus maar amper kijken, maar ik zag Til weer een flinke kans missen. Juist zijn doelpunten hebben veel verbloemd, dit kan wel eens vervelend worden.
Een soort Gaston Perreiro met peper in zijn gatquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
100%
Schouten in normale doen komt in de buurt
Nu zal jij ongetwijfeld meer ervaring hebben met het anaal inbrengen van vreemde objecten - maar mij lijkt het dat een habanero mijn voetbalkwaliteiten niet per se goed zou doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een soort Gaston Perreiro met peper in zijn gat
Doe dit maar niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nu zal jij ongetwijfeld meer ervaring hebben met het anaal inbrengen van vreemde objecten - maar mij lijkt het dat een habanero mijn voetbalkwaliteiten niet per se goed zou doen.
Van onschatbare waarde is niet het eerste wat in mij opkomt bij Til.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Til was gisteren inderdaad de grote dissonant. En als hij zijn goals ook nog eens niet maakt dan blijft er weinig over helaas.. maar alsnog in de ED wel van onschatbare waarde, juist door zijn goals en assists.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Europees kan je niet mee bedoel je. Je kan best toegeven dat Feyenoord een selectie heeft wat veel geschikter is voor Europees voetbal. PSV heeft voor ED doeleinden een geweldig team. Ze kunnen allemaal leuk voetballen, want niemand die hun een strobreed in de weg legt. Maar het zijn lichtgewichten. Kijk alleen al naar die poffertjes op het middenveld. Feyenoord heeft powerhuizen gecombineerd met geweldig voetballend vermogen. Alleen een smalle selectie en dus leggen wij de focus op de CL. Daar zit de uitdaging en daar verdien je het respect. Wat heb je aan een 6-0 tegen Zwolle als je vervolgens wordt weggespeeld tegen Sporting, Juve en PSG?
Het is ook echt zo'n treurig type, die @CR7.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit backfired altijd zo heerlijk met dit soort gasten.. Nu zie je hem trouwens niet
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
POWERHOUSE en GEWELDIG voetballend vermogen.
Schei toch uit, 1 leuke pot in ruim 2 maanden.
Die post van user @CR7 over powerhouse Timber, die al weken half geblesseerd is trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Die post die gequote is. Dat speelt blijkbaar bij Feyenoord, geen idee waar, maar ze schijnen er te spelen.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Daar zal user @CR7 ongetwijfeld een pittige mening over hebben.quote:
Ja, forumuser @CR7 gaat hier even flink door de mangel. Vandaar ook dat ie zich even koest houdt.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:55 schreef Solispolar het volgende:
User @:CR7 wordt hier flink te kijk gezet door verscheidene mede-users, oei
Nee dan liever het middenveld van Feyenoord, die domineren niet zozeer in de ED maar gelukkig wel in de CL. Onder andere tegen Benfica.. nou, voornamelijk tegen Benfica danquote:Op donderdag 7 november 2024 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zal user @:CR7 ongetwijfeld een pittige mening over hebben.
Bij PSV gespeeld. Dus absoluut.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:01 schreef tong80 het volgende:
Oud-PSV'er Andrés Guardado zet na dit
seizoen een punt achter zijn loopbaan.
De Mexicaan speelt aankomende zondag
mogelijk al zijn laatste wedstrijd als
zijn club León zich niet plaatst voor
de play-offs in Mexico.
De 38-jarige Guardado speelde tien jaar
geleden drie seizoenen voor PSV en werd
twee keer kampioen met de club.Ook was
hij actief voor onder meer Deportivo La
Coruna,Valencia en Real Betis.
De middenvelder is met 182 interlands
recordinternational van Mexico.Hij kwam
op vijf WK's in actie en won drie keer
de Gold Cup met zijn land.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=804
Heb je dan een mooie carriere gehad ?![]()
![]()
Daarnaast: prachtige clubs en mooie prestaties behaald. En ook niet onbelangrijk: overal wordt hij op handen gedragen; een fijne voetballer en een fijn persoon voor in het team. Dus ja: een hele mooie carrièrequote:Op vrijdag 8 november 2024 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij PSV gespeeld. Dus absoluut.
Karsdorp is sowieso altijd wel vrij blessuregevoelig geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Is Karsdorp de broer van Bijlow ofzo? Rik meldt dat hij, wederom, een vraagteken is voor dit weekend.
5 er sowieso niet bij, 3 een vraagteken. Nog even en PSV onder 18 staat op het veld, man man man.
Van Karsdorp weet iedereen dat zijn knie naar de klote is. Daar maakt hij zelf ook geen geheim van.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
Bij Karsdorp is het als bij Bijlow misschien ook een combinatie van fysiek en mentaal.
Klopt, maar je weet ook dat-ie mentaal labiel is. Althans, zo kwam ie bij mij vooral over in Italië.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van Karsdorp weet iedereen dat zijn knie naar de klote is. Daar maakt hij zelf ook geen geheim van.
Hij heeft natuurlijk lang bij Feyenoord gespeeld. Dat doet iets met je brein.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet ook dat-ie mentaal labiel is. Althans, zo kwam ie bij mij vooral over in Italië.
Ha ha.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk lang bij Feyenoord gespeeld. Dat doet iets met je brein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |