[ afbeelding ]SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Dat is wel snel dan..quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja daarom
Plus hij zei dat een huis als dat van mij binnen twee weken verkocht is. Ik zit precies in het goede segment waar zowel starters als koppels iets aan kunnen hebben (mits ze over de brug komen natuurlijk).
De TT zegt wat anders.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat maily niemands eigendom is
quote:
Ja, daar hoop ik op. Plus dat de overwaarde (naar ik verwacht) echt wel veel zal zijn voor een huis als dit. Maar goed, mijn hypotheekbedrag is ook belachelijk laagquote:
quote:
Hoe laag is belachelijk laag.. ( heb daar helemaal geen verstand van )quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar hoop ik op. Plus dat de overwaarde (naar ik verwacht) echt wel veel zal zijn voor een huis als dit. Maar goed, mijn hypotheekbedrag is ook belachelijk laag
Ik DM je evenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe laag is belachelijk laag.. ( heb daar helemaal geen verstand van )![]()
Ik deed het voor jouquote:
Mutskequote:
Amaquote:
Nu wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
De quote in de OP doet het niet @:TheStigsDutchCousin
Hij is een cuckold die je graag deelt.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is een cuckold die je graag deelt.
Moet je tegen hem zeggen niet tegen mij.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je tegen hem zeggen niet tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |