Ah in zo’n cupje natuurlijk! Ik dacht eerst huh bestaan er speciale white mocha koffiebonen van starbucksquote:
Baguette afbakkenquote:Op zondag 3 november 2024 19:55 schreef Magica het volgende:
[..]
Lekker simpel![]()
Ik had friet met mayo kroket en frikandel speciaal
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 4 november 2024 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah in zo’n cupje natuurlijk! Ik dacht eerst huh bestaan er speciale white mocha koffiebonen van starbucks.
Milf-juschkaquote:Op maandag 4 november 2024 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Ben avondeten aan het maken
quote:Op maandag 4 november 2024 14:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekookte Opperdoezer ronde aardappels met gegrilde baby romainesla en gebakken krokante kipschnitzels.![]()
Dat wordt dus voorlopig onze laatste 'normale' maaltijd, want vanaf morgen gaan we onder streng regime met het Project Gezond.
Ja, koudquote:Op maandag 4 november 2024 22:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan muesli in griekse yoghurt?
Koud of warm?
Mijn variant.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:10 schreef Blues het volgende:
2 crackertjes met jam en 1 crackertje gerookt ontbijtspek rosbief, thee en koffie.
Dit is een gewone gezonde maaltijd. Streng regime? Wordt het alleen konijnenvoer? Lijkt me niet aan te raden.quote:
We eten alles, alleen 6x per dag kleinere afwisselende hoeveelheden vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:56 schreef Vincent_student het volgende:
Dit is een gewone gezonde maaltijd. Streng regime? Wordt het alleen konijnenvoer? Lijkt me niet aan te raden.
Ik heb wel even gekeken. Maar geen kritiek, is zie alleen maar gezonde spullen bij jullie voorbij komen. Alleen is het raadzaam (maar ik ben geen voedseldeskundige) om het bij 3x per dag te houden om de lichaamscellen ook rust te gunnen door de dag heen. Het schijnt een diabetesoorzaak te zijn als je de hele dag dooreet, dan gaan cellen zich afschermen om rust te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:09 schreef Blues het volgende:
[..]
We eten alles, alleen 6x per dag kleinere afwisselende hoeveelheden vanaf vandaag.
Zie ook op de site van project gezond.
Dit is aangeraden door de chirurg die g heeft geopereerd en zijn longarts.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:12 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik heb wel even gekeken. Maar geen kritiek, is zie alleen maar gezonde spullen bij jullie voorbij komen. Alleen is het raadzaam (maar ik ben geen voedseldeskundige) om het bij 3x per dag te houden om de lichaamscellen ook rust te gunnen door de dag heen. Het schijnt een diabetesoorzaak te zijn als je de hele dag dooreet, dan gaan cellen zich afschermen om rust te krijgen.
Ah, ik zag het voorbijkomen bij een cursus die ik volgde over gezond leven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is aangeraden door de chirurg die g heeft geopereerd en zijn longarts.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 5 november 2024 04:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb eindelijk knolselderij gevonden en erwtensoep gemaakt, smullennnnnn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |