Ik heb de kans gemist om dat eens te proeven toen ik in Finland zat. Jammer, hoor. Volgende keer ga ik het zeker proberen!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:02 schreef Fogel het volgende:
Rendierstoofpot met erwten en op zout gebakken kleine aardappels.
Lekker simpel en erg lekker
Oh meid, ik kom bij jou eten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Rendang gemaakt, rijst en sajoer boontjes erbij.
Op knollenjacht! Als je echt desperado word, kun je het misschien ook met bladselderij, extra aardappel of pastinaak maken..?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
Wraps zonder bonen klinkt wel een beetje als erwtensoep zonder rookworst ofzo.
Nou, helemaal geen knolselderij in de supermarkt dus. Zodra ik de supermarkt instapte ging de app updaten en verdween het. Maar volgens mij heb ik een andere supermarkt gevonden die het wel heeft, ik geef niet op!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:35 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een Spaanse aardappeltortilla met als variant op dit recept nog extra toevoeging tuinerwten, lente-ui, uitgebakken pancetta en uitgebakken chorizo.
En daarbij een gemengde salade van eikenblad, rucola, regato kaas en een kruidendressing.
De mise en place:
[ link | afbeelding ]
Op knollenjacht ja, haha! Pastinaak heb ik inderdaad wel zien liggen dus dat zou eventueel kunnen. Ik zag ook rutabaga, ken jij dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Op knollenjacht! Als je echt desperado word, kun je het misschien ook met bladselderij, extra aardappel of pastinaak maken..?
Rutabaga is koolraapquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op knollenjacht ja, haha! Pastinaak heb ik inderdaad wel zien liggen dus dat zou eventueel kunnen. Ik zag ook rutabaga, ken jij dat?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Reebiefstukjes met een rode wijn saus, aardappelpuree en haricots vert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |