Oh dit klinkt heerlijk!quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:24 schreef Kanaroe het volgende:
Heb hamburgers gemaakt, rundergehakt met fijngehakte guanciale, uitje en knoflook
Zo dadelijk eten met een zacht broodje en gekarameliseerde rode uitjes, tomaat, kropsla, krokant gerookt spek, jalapeño's en voor mij een plakje plastic cheddar
Heb megatrek, stomme klokverzetting
Ik ga ze zo bakken, ben benieuwdquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dit klinkt heerlijk!
Gisteren uiteindelijk toch de spicy honey pepper pimento chicken burger (hoop dat ik het goed zeg) gehaald, genieten was het
!
Ik denk dat ik vanavond tikka masala maak want ik heb nog kip die op moet.
Is knolselderij doorgaans slecht verkrijgbaar bij jou?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
En als ik de app check lijkt het erop alsof de supermarkt knolselderij heeft nu, als dit echt zo is ga ik deze week erwtensoep maken.
Zit erquote:
Meh. Na 2 van die bouten en dat portie patat, zal het best lukken vanavond.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit eruit!
Mis alleen de groenten.
Wat houdt een prik maaltijd in?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:48 schreef DelanoMilano het volgende:
Pizza big americans over van gisteravond (hawaii, halbe pizza), vanmiddag kapsalon halen en vanavond een prik maaltijdje met een halve liter coke zero
Eet jij dan altijd groenten? Goed hoor, daar niet van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit eruit!
Mis alleen de groenten.
Nou ik was eigenlijk vorige week al van plan erwtensoep te maken en toen kon ik het nergens vinden. Nu ook maar bij één supermarkt lijkt het. Misschien een seizoensproduct? Ik heb geen idee, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er eentje koopquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is knolselderij doorgaans slecht verkrijgbaar bij jou?
Is toch redelijk populair geworden als vegetarische steak, puree en zo
Meestal wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij La Place pumpkin spice latte (met slagroom), met appelnotentaart. Deze week was het 1,50 voor een goed stuk, lekker warm was ie nog.
Straks een emmer kip delen met 2 friet bij KFC.
[..]
Eet jij dan altijd groenten? Goed hoor, daar niet van.
In het weekend ik niet (gisteren dan toevallig) en bij patat sowieso niet.
Aardappel is toch groentequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit eruit!
Mis alleen de groenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |