@Diddyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Weet Mbappé ook eens hoe het voelt om verkracht te worden.
Soooooooooooooquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
wow rustig vriendquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Sow koekoekquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Idd, dat Siert hem niet.quote:
Deze van Vinicius dan ?quote:
Shit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:46 schreef chufi het volgende:
hahahaha Barca en verdedigen ..... 2-2
Die deed het beter in het Spaanse Chiringuito ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Drenthe met de woordenschat van een 5jarigegenot
Hahahaa hij is zo lekker authentiek hij zei linksboetoe en geen linksbuitenquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Drenthe met de woordenschat van een 5jarigegenot
Spang kwaku bitch Hooijdenk brakkie ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hahahaa hij is zo lekker authentiek hij zei linksboetoe en geen linksbuiten
Dit was meer een bodycheck.quote:
1-4, nu helemaal.quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 4 december 2024 23:01 schreef chufi het volgende:
Heb je de kans om Barca voorbij te streven ... stel je het uit tot later in het seizoen
Dit heb ik met Ajax. Ik hoopte gisteren dat "we" verloren. Ik ben in een gezondheidsproces en kon de tweede helft niet zien. Ik werd vandaag op m'n wenkeen bediend. Behalve de nederlaag.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
Ik ben gelukkig in de fase dat ik, ook al ben ik fan , me er verder niet meer druk om kan maken ..
quote:“Dit krijg je in de smerige Negreira-competitie”: Real Madrid sneert naar arbitrage en La Liga na niet gekregen penalty
Real Madrid speelde gisteren 3-3 gelijk op bezoek bij Rayo Vallecano. De Koninklijke verspeelde zo dure punten in de Spaanse titelstrijd. Na afloop ging het vooral over de niet-gefloten strafschop op Vinicius Jr. Zo haalde de Madrileense topclub flink uit naar de arbitrage.
Eerst de feiten: bij een 3-3-stand gaat Vini neer in de zestien. Hij werd duidelijk aangetikt. Tot twee keer toe zelfs. Want zowel Rayo-verdediger Abdul Mumin als ploegmakker Jude Bellingham raken de Braziliaanse winger. Alleen is de vraag wie hem eerst raakt. Bellingham, aldus ref en VAR. Tot grote woede van de Madrilenen. Een mekkerende Vinicius vliegt daarna nog op de bon.
Trainer Carlo Ancelotti hielde het na afloop nog netjes en sprak enkel van een “duidelijke strafschop”. Op de website van Real wordt er echter harder van leer getrokken. “Controversiële scheidsrechter voorkomt overwinning Madrid”, wordt er gekopt boven het eigen wedstrijdverslag.
En ook in het stuk zelf werd er flink uitgehaald. Werd, want de passage is intussen weer verwijderd. “Het optreden van de scheidsrechter was opnieuw verschrikkelijk”, stond er aanvankelijk. “We zijn hier zo moe van. Het gebeurt keer op keer en altijd tegen ons. Dit krijg je in de smerige Negreira-competitie.”
Real Madrid in de slachtofferrol, die hebben geen goed geheugen.quote:Op zondag 15 december 2024 13:59 schreef wimderon het volgende:
Real Madrid of all places is woest.
[..]
Frenkie ook. 90 minuten op de bank.quote:
Ed Kowalczykquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Weer niet
Hoop echt op 1-2 in blessuretijd
Weer niet
siquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Weer niet
Sowwwwwwquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Weer niet
Weer niet
JAAAAAquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Weer niet
Lewandowski is de kop van jutquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:10 schreef KingRadler het volgende:
Ze zullen Frenkie wel de schuld geven, hij moet gewoon contract uitdienen
Vermoeiende schijtclub. Van mijn part mogen ze wel een keer een Juventusje gaan doen en een paar divisies teruggezet worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef chufi het volgende:
Ai ai Barca ... weer geld problemen waardoor Olmo en Victor weer niet ingeschreven kunnen worden voor de 2e helft van La Liga , maar ze hebben nog een paar dagen de tijd om het op te lossen .. En weet je wat .. De zandbak koopt de VIP-plaatsen van het Spotify Camp Nou dat nog minstens een half jaar in de verbouwing is ... 100 miljoen zou alle problemen voor de inschrijving wel oplossen. 1 probleem (of eigenlijk 2) is dat het geld wel nog voor de deadline (31 december) moet zijn overgemaakt. Probleem 2 is dat Barcelona inmiddels zoveel onderdelen van het bedrijf hebben verkocht dat er in de toekomst veel minder geld zal binnen komen.....
iets verkopen dat sws nog niet bestaat ...quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoeiende schijtclub. Van mijn part mogen ze wel een keer een Juventusje gaan doen en een paar divisies teruggezet worden.
Ouchquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:52 schreef Evangelion het volgende:
LaLiga official statement : Dani Olmo and Pau Víctor will not be able to be registered with Barça from January 1st and both will be free agents.
Ach
Ze zullen wel blijven, want mes que un club.
Lol, omdat de tiklaven in Nederland alleen maar bezig zijn met FC Barcelona. LaLiga is even streng voor iedere club. Alleen valt dat niet zo op als de tiklaven en clickbaitsites uitsluitend met FC Barcelona bezig zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:05 schreef Red_85 het volgende:
Waarom krijg ik altijd het gevoel dat er bij barca wel streng wordt gekeken en bij een ander iets minder?
StinhoGODquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, omdat de tiklaven in Nederland alleen maar bezig zijn met FC Barcelona. LaLiga is even streng voor iedere club. Alleen valt dat niet zo op als de tiklaven en clickbaitsites uitsluitend met FC Barcelona bezig zijn.
Neem het verval van Sevilla, of dat Real Betis maar niet door kan groeien: allemaal FFP.
Ja de club is van los cules .... maar soms of eigenlijk altijd is het te laat ..quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Barca is een parodie op een voetbalclub en de fans ook. Waarom zit Laporta daar nog? Waarom doen de fans niks?
Dit soort rivaliteiten moet je natuurlijk altijd bekijken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Officieel nu. El Classico aanstaande zondag op de dag van de Heerom 20 uur. Hopelijk kijken Spaans voetballiefhebbers @:nober @:maxi-mus @:oriente @:szura mee
genotquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
Nu en Liga wedstrijd .. Rayo - Celta 2-1
Olmo gate gaat spoedig een vervolg krijgen want de Spaanse bond is het niet eens met het tijdelijk besluit van de CSD (Sportraad) en gaan stappen ondernemen om het besluit ongedaan te krijgen ..
Ondertussen denkt Barça in de zomer wel Isak op te kunnen pikken in Newcastle. MOKERKUTCLUB.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
Nu en Liga wedstrijd .. Rayo - Celta 2-1
Olmo gate gaat spoedig een vervolg krijgen want de Spaanse bond is het niet eens met het tijdelijk besluit van de CSD (Sportraad) en gaan stappen ondernemen om het besluit ongedaan te krijgen ..
Echt hè.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
Barça wil echt heel graag van Frenkie af.
hij kan er gewoon geen reet vanquote:Op zondag 12 januari 2025 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
Barça wil echt heel graag van Frenkie af.
@raptorixquote:Op zondag 12 januari 2025 20:07 schreef Regilio_ het volgende:
Mbappé met een halve stijve lul die het publiek opzweept![]()
Had ik niet hoeven zien.
Mooie goal wel.
Nou enquote:Op zondag 12 januari 2025 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een klasbak en wij hebben wij alleen maar middelmaat in Oranje.
Zou toch leuk zijn als we ook weer een toptalent hadden.quote:
Dat snappen wij gewone stervelingen niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch een pingel joh
waarom moet die schijts daar 5 keer naar kijken.....
Echt onbegrijpelijk. Ook dat hij het niet direct zag terwijl hij er perfect zicht op had.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch een pingel joh
waarom moet die schijts daar 5 keer naar kijken.....
Ik ben heel de wereld....quote:Op zondag 12 januari 2025 20:36 schreef RipCity het volgende:
Die goede oude tijd toen echt heel de wereld zich verheugde op el clasico. Nu alleen een stel Arabieren en echt alleen de ergste voetbalverslaafde die nog kijkt.
Die is idd verbazingwekkend goed dit seizoenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
Raphina heeft meer aanspraak op de gouden bal dan Vini
Het is een team, ze gunnen elkaar de bal itt Madrid.quote:
Vermoeden van?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:26 schreef chufi het volgende:
Deze uitslag gaat later teruggedraaid worden ...
Luukinho zit niet op de Madridse bank.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:25 schreef xzaz het volgende:
Als je het 5 -5 wilt laten worden moet je de Jong inbrengen
Dat ze überhaupt nog de supercopa en in la liga mogen spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Belachelijk dat het immer frauderende en wanbetalende Barcelona hier Olmo mag inbrengen trouwens
Het is walgelijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:33 schreef chufi het volgende:
Alles voor het geld.... en dat ligt in de zandbak voor het oprapen ... 40 miljoen strijkt de Spaanse Bond hier mee op .. en dat wordt dan oneerlijk verdeelt over de clubs .. Als Barca en Real niet meedoen krijgen ze ook niet zoveel ...
Ik ben nu in Barcelona en merk ook echt helemaal niets, nada, noppes. Zag nergens tv's aanstaan met voetbal, of mensen met shirtjes etc.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:56 schreef chufi het volgende:
En dan zit zo'n stadion halfvol met fakefans...
Spanjaarden doorzien dit ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben nu in Barcelona en merk ook echt helemaal niets, nada, noppes. Zag nergens tv's aanstaan met voetbal, of mensen met shirtjes etc.
Onzin een prof moet gewoon om de 3 dagen kunnen spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:01 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk zou je als club blij moeten zijn om hier niet ten tonele te moeten verschijnen of anders gewoon de semifinale verliezen in dit moordend programma voor de topclubs ..
In elk deel van de wereld ...quote:Op zondag 12 januari 2025 22:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Onzin een prof moet gewoon om de 3 dagen kunnen spelen
Ja zelfs de pingel gaat naastquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Gaat Atletico tegen Leganes nou punten verspelen?
Het Barça-sentiment vertegenwoordigt wel de maatschappelijke ziekte van deze tijd. Blind achter mensen of clubs aanrennen, wat ze ook zeggen of doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Schakel je 5 min voor tijd en het eerste wat je hoort is opa Van Vliet janken en piepen over Getafe die een ranzige aidsclub van 1-2 proberen te houden.
Heel mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
Getafe doet Getafe en Barca laat zich volledig opnaaien.
Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |