abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215389328
Ik wil maar 1 Lego set: het Home Alone huis. Al jaren en hik er steeds tegenaan er zo veel geld aan uit te geven.
Met een meidenkwartet
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:32:52 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_215389385
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik wil maar 1 Lego set: het Home Alone huis. Al jaren en hik er steeds tegenaan er zo veel geld aan uit te geven.
Maar: je wilt hem al jaren en had dus ook al jaren plezier kunnen hebben van een grote uitgave, want de uitgave per jaar een stuk minder maakt. Dus als je het kan missen, zou ik het gewoon doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:33:25 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_215389392
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Clubsoda het volgende:
Wij vertrokken gisteren op vakantie. A9 dicht, dikke file op de A10 en de tijd om op Schiphol te komen liep alleen maar op. Dus uiteindelijk via het Amsterdamse Bos gereden :+ toen bleef het vliegtuig een uur aan de grond staan omdat het onweerde op de plaats van bestemming. Alle skills om de dreumes rustig te houden uit de kast getrokken. Toen hebben we 1,5 uur staan wachten in de rij voor de huurauto. De dreumes rolde tegen die tijd over de grond en likte eraan :') 2,5 uur later dan gepland in het hotel, gelukkig eten Spanjaarden laat dus we konden nog mooi aanschuiven. En toen hadden we een briljante nacht en is iedereen blij O+
Vooral dat laatste klinkt erg fijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215389399
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Per ongeluk?? ;)
Aan zn hoofd te zien toen hij erachter kwam, wel :D

Boh @Clubsoda, dat was een lekker begin van de vakantie :{ Alles stond gister vast, was drama op de weg.
Maar jullie zijn er en geniet ervan :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator/colorchick zondag 27 oktober 2024 @ 12:42:24 #55
382129 crew  Donna
pi_215389498
Ik vind Lego geweldig. Dochters helaas niet. Toevallig net nog een vraag over gesteld in het speelgoed topic.

Barbies vind ik nog leuker. De jongste gelukkig ook.
Ik heb zelfs een verzameling. 😇🥰
pi_215389512
Ik heb nog een bak met Barbies en attributen. Z. heeft er weinig interesse in.
Ik heb net een paar dagen besloten dat het nu echt de deur uit moet. :P
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:50:22 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215389559
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Cathmar het volgende:
Een heel huis voor dat geld, en net als met echte huizen: als je het goed onderhoudt en compleet houdt wordt het alleen maar meer waard :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:51:12 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215389569
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aan zn hoofd te zien toen hij erachter kwam, wel :D

Boh @:Clubsoda, dat was een lekker begin van de vakantie :{ Alles stond gister vast, was drama op de weg.
Maar jullie zijn er en geniet ervan :)
Als het echt per ongeluk was zou ik een nieuw spel met hem kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215389589
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:34 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hoe ver zijn jullie al? O+

Ik koop er max 2 per jaar, 1 voor m'n verjaardag en 1 voor Kerst. Af en toe een AliExpresje tussendoor..
De zweinsteinexpress ( al heeft zoon die met een vriendje uit elkaar gehaald en in de algemene legobak gegooid dus ik ben al 2 weken bezig alle stukjes te zoeken..)
Zwerkbal
Wisseldrank
Aragog
Dobby
De auto
Het krijsende krot
Toverschool toernooi de aankomst
Het zwarte meer
Privet drive

En voor sint krijgt hij het toverdrank lokaal.
S. 2014
J. 2016
pi_215389627
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
De zweinsteinexpress ( al heeft zoon die met een vriendje uit elkaar gehaald en in de algemene legobak gegooid dus ik ben al 2 weken bezig alle stukjes te zoeken..)
Zwerkbal
Wisseldrank
Aragog
Dobby
De auto
Het krijsende krot
Toverschool toernooi de aankomst
Het zwarte meer
Privet drive

En voor sint krijgt hij het toverdrank lokaal.
Oh wauw! O+ Ook al een heel end op weg O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215390048
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het echt per ongeluk was zou ik een nieuw spel met hem kopen.
Was écht per ongeluk. Hij heeft zo'n pokedex waar al zn games inzitten. Was vanmorgen ook best chaotisch omdat we normaliter de avond ervoor al inpakken maar omdat het nog niet zeker was of hij beter zou zijn... Wie weet heeft ie mazzel en zeg ik zomaar ja, tegen een nieuwe game ;)
If they say
pi_215392196
Wij waren vandaag uitgenodigd in het Openluchtmuseum in Arnhem. Deze dag zou normaal niet onze keuze zijn geweest, zó druk. Nu hebben we wel eens de Canon van Nederland bekeken, die hebben we de vorige keer overgeslagen. Best een aanrader, veel leuker dan het leek!
pi_215392589
Fijne vakantie Clubsoda! Klinkt als een stressvol begin, maar een nachtje slapen doet gelukkig een hoop!

Het openluchtmuseum hopen we deze zomer mee te pakken, als we daar in de buurt in een huisje zitten. Nog nooit geweest.

Ik heb een bh-beugel die gebroken is. Iemand ervaring of dat nog redelijk makkelijk te fixen is? Anders wordt het enkele reis kledingcontainer helaas.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 oktober 2024 @ 17:52:09 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215392615
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne vakantie Clubsoda! Klinkt als een stressvol begin, maar een nachtje slapen doet gelukkig een hoop!

Het openluchtmuseum hopen we deze zomer mee te pakken, als we daar in de buurt in een huisje zitten. Nog nooit geweest.

Ik heb een bh-beugel die gebroken is. Iemand ervaring of dat nog redelijk makkelijk te fixen is? Anders wordt het enkele reis kledingcontainer helaas.
Open tornen, nieuwe beugel erin en vast naaien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215392708
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:52 schreef Ynske het volgende:

[..]
Open tornen, nieuwe beugel erin en vast naaien
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!
pi_215392777
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:00 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!
Niet merkafhankelijk, je kunt een beugel uit een oude bh halen, zolang het maar dezelfde cup is.

Iemand tips voor leuke vakantieparken die ook nog betaalbaar zijn? Met veel activiteiten en vermaak voor kids van 8 en 10.
S. 2014
J. 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 oktober 2024 @ 18:23:02 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215392927
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:00 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Standaard
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215393328
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 16:59 schreef Hupje het volgende:
Wij waren vandaag uitgenodigd in het Openluchtmuseum in Arnhem. Deze dag zou normaal niet onze keuze zijn geweest, zó druk. Nu hebben we wel eens de Canon van Nederland bekeken, die hebben we de vorige keer overgeslagen. Best een aanrader, veel leuker dan het leek!
Ik was er donderdag. Fijnste plek in Nederland wat mij betreft ☺
pi_215394033
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Ik was er donderdag. Fijnste plek in Nederland wat mij betreft ☺
Ik vind het er heerlijk! Toen ik ooit in Arnhem woonde ging ik er vaak gewoon even wandelen (met mijn museumkaart).
Ik had alleen de Canon nog nooit gezien. Nu wel dus: aanrader!
pi_215396647
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef FlyingFish het volgende:

Had mijn vrouw een paar keer, bracht ze hier toen naar de kledingmaker in het dorp. Die maakte het voor ¤ 12,50, was in ieder geval goedkoper dan een nieuwe bh :+

Over lego gesproken, mijn meiden hebben beiden aardig wat lego friends. Daar speelden ze in het begin heel lief mee, toen kakte het in en nu hebben ze het eindelijk weer een beetje herontdekt. Leuk vind ik dat O+
pi_215397205
Vriendin van mij gaf aan dat ze altijd als een bh versleten was ze de beugels er uithaalde en bewaarde voor als ze ooit een gebroken beugel heeft.

Ik heb nooit hele dure bh’s dus als er ooit een keer een beugel breekt gaat hij bij mij weg.
Heb ook altijd hetzelfde model. Deze heeft een tijdje wel een slechte batch gehad qua beugels, de een na de ander brak. Nu gaat het weer een hele tijd goed.

Maar ik ben zelf ook niet zo’n held met naald en draad dat ik op het idee kwam om ze te vervangen. Maar ik kan me zeker voorstellen als het wat duurdere bh’s zijn dat je ze wel wil vervangen.

Lego hebben ze hier wel een paar sets gehad. Dit was dan leuk bij het in elkaar zetten. Maar daarna blijft het ongebruikt staan. Dochter heeft nog een ziekenhuis gehad daar heeft ze wel even mee gespeeld maar ook niet veel.

Ook een hele bak met diverse LEGO ooit opgekocht, dat is wel een tijdje gebruikt, maar ook niet heel uitgebreid.

Ik heb zelf ook niet veel met Lego, maar zat laatst het melkwegstelsel. Die vind ik erg gaaf en wil ik in het nieuwe huis graag maken en aan de muur hangen. Maar man vind hem niks. Dus geen idee, denk dat het hem niet zal gaan worden helaas. Ik vind het dan weer te duur om hem te maken en in de kast te leggen
pi_215397450
Zoon heeft een soort van stellagekast in zn kamer, alleen voor de lego :D
Hij is nu af en toe bezig met bouwen aan de geheime kamer, al past die waarschijnlijk niet meer in zn kast :') Aan de slag om Zweinstein is hij nog niet eens begonnen. Nouja, scheelt iig ruimte :+
De paarse Harry Potter bus ligt ook nog ergens in een la maar daar is ie wat van kwijt. Maar es kijken wat en dan maar steentjes bestellen.

Zn eerste buit is binnen btw. Onderzetters van Naruto :')
If they say
pi_215399374
Venom 3 maar geannuleerd en hopelijk dat we morgen wél kunnen want de bios is woensdag dicht.
Zoon zit weer op de plee ;(
If they say
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:53:41 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215399429
:{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:57:44 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215399457
Wij hebben langzamerhand wat lego in huis gehaald. En waar de oudste er echt niks aan vindt (die bouwt niet uit het boekje, ook niet zelf en speelt er ook niet mee), vindt de jongste het wel heel leuk om zelf te bouwen. Die krijgt van de kerstman bij opa en oma zo'n grote doos met allerlei blokjes. Naast de monstertruck, kleine brandweerauto en wat andere kleine setjes die hij al heeft.

Barbies vind ik zelf niks. Maar dat zit 'm meer in de idiote verhoudingen die die poppen hebben en het beeld dat ik mijn kinderen liever niet meegeef dat vrouwen er zo uitzien of uit horen te zien. Maar dochter vindt het wel leuk, dus we hebben er toch wat in huis, gekregen van een collega... Achja, principes mogen soms best overboord ;-)

Waar hier wel fanatiek mee gespeeld wordt:
- de trampoline
- knutselspullen
- strijkkralen
- klei
- buitenspeelgoed: ballen, fietsen, van die klittenbandovergooidingen, van die dingen waar je balletjes mee kan wegschieten en dan weer vangen (hoe heeet zoiets?)
- puzzelboekjes als de bobo (jongste), donald duck junior (oudste) en losse exemplaren uit de winkel
- auto's en dino's (tegelijk, door elkaar)
- boekjes
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')