Maar: je wilt hem al jaren en had dus ook al jaren plezier kunnen hebben van een grote uitgave, want de uitgave per jaar een stuk minder maakt. Dus als je het kan missen, zou ik het gewoon doen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik wil maar 1 Lego set: het Home Alone huis. Al jaren en hik er steeds tegenaan er zo veel geld aan uit te geven.
Vooral dat laatste klinkt erg fijn!quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Clubsoda het volgende:
Wij vertrokken gisteren op vakantie. A9 dicht, dikke file op de A10 en de tijd om op Schiphol te komen liep alleen maar op. Dus uiteindelijk via het Amsterdamse Bos geredentoen bleef het vliegtuig een uur aan de grond staan omdat het onweerde op de plaats van bestemming. Alle skills om de dreumes rustig te houden uit de kast getrokken. Toen hebben we 1,5 uur staan wachten in de rij voor de huurauto. De dreumes rolde tegen die tijd over de grond en likte eraan
2,5 uur later dan gepland in het hotel, gelukkig eten Spanjaarden laat dus we konden nog mooi aanschuiven. En toen hadden we een briljante nacht en is iedereen blij
Aan zn hoofd te zien toen hij erachter kwam, welquote:
Een heel huis voor dat geld, en net als met echte huizen: als je het goed onderhoudt en compleet houdt wordt het alleen maar meer waardquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik wil maar 1 Lego set: het Home Alone huis. Al jaren en hik er steeds tegenaan er zo veel geld aan uit te geven.
Als het echt per ongeluk was zou ik een nieuw spel met hem kopen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:34 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aan zn hoofd te zien toen hij erachter kwam, wel![]()
Boh @:Clubsoda, dat was een lekker begin van de vakantieAlles stond gister vast, was drama op de weg.
Maar jullie zijn er en geniet ervan
De zweinsteinexpress ( al heeft zoon die met een vriendje uit elkaar gehaald en in de algemene legobak gegooid dus ik ben al 2 weken bezig alle stukjes te zoeken..)quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:34 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hoe ver zijn jullie al?
Ik koop er max 2 per jaar, 1 voor m'n verjaardag en 1 voor Kerst. Af en toe een AliExpresje tussendoor..
Oh wauw!quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De zweinsteinexpress ( al heeft zoon die met een vriendje uit elkaar gehaald en in de algemene legobak gegooid dus ik ben al 2 weken bezig alle stukjes te zoeken..)
Zwerkbal
Wisseldrank
Aragog
Dobby
De auto
Het krijsende krot
Toverschool toernooi de aankomst
Het zwarte meer
Privet drive
En voor sint krijgt hij het toverdrank lokaal.
Was écht per ongeluk. Hij heeft zo'n pokedex waar al zn games inzitten. Was vanmorgen ook best chaotisch omdat we normaliter de avond ervoor al inpakken maar omdat het nog niet zeker was of hij beter zou zijn... Wie weet heeft ie mazzel en zeg ik zomaar ja, tegen een nieuwe gamequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het echt per ongeluk was zou ik een nieuw spel met hem kopen.
Open tornen, nieuwe beugel erin en vast naaienquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne vakantie Clubsoda! Klinkt als een stressvol begin, maar een nachtje slapen doet gelukkig een hoop!
Het openluchtmuseum hopen we deze zomer mee te pakken, als we daar in de buurt in een huisje zitten. Nog nooit geweest.
Ik heb een bh-beugel die gebroken is. Iemand ervaring of dat nog redelijk makkelijk te fixen is? Anders wordt het enkele reis kledingcontainer helaas.
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Open tornen, nieuwe beugel erin en vast naaien
Niet merkafhankelijk, je kunt een beugel uit een oude bh halen, zolang het maar dezelfde cup is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!
Standaardquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!
Ik was er donderdag. Fijnste plek in Nederland wat mij betreft ☺quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:59 schreef Hupje het volgende:
Wij waren vandaag uitgenodigd in het Openluchtmuseum in Arnhem. Deze dag zou normaal niet onze keuze zijn geweest, zó druk. Nu hebben we wel eens de Canon van Nederland bekeken, die hebben we de vorige keer overgeslagen. Best een aanrader, veel leuker dan het leek!
Ik vind het er heerlijk! Toen ik ooit in Arnhem woonde ging ik er vaak gewoon even wandelen (met mijn museumkaart).quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik was er donderdag. Fijnste plek in Nederland wat mij betreft ☺
Had mijn vrouw een paar keer, bracht ze hier toen naar de kledingmaker in het dorp. Die maakte het voor ¤ 12,50, was in ieder geval goedkoper dan een nieuwe bhquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne vakantie Clubsoda! Klinkt als een stressvol begin, maar een nachtje slapen doet gelukkig een hoop!
Het openluchtmuseum hopen we deze zomer mee te pakken, als we daar in de buurt in een huisje zitten. Nog nooit geweest.
Ik heb een bh-beugel die gebroken is. Iemand ervaring of dat nog redelijk makkelijk te fixen is? Anders wordt het enkele reis kledingcontainer helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |