Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ferrari gaat gewoon weer 1 en 2 worden morgen.
Max gaat voor de straight linequote:
Hij zal wel weer een slechte handling hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max gaat voor de straight line
Zelfde als COTA, In de bochten komen ze er toch niet voorbijquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max gaat voor de straight line
Hamilton ook eerder.quote:
Ziet er niet best uitquote:
Och, voor Norris eindigenquote:
Tot danquote:
Maar wel met +0.511quote:
Waarschijnlijk wel wat hogerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit wordt hooguit P6/7 vanavond.
P8/P9?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel wat hoger
Volgens mij wel redelijk.quote:
Nee P5 minimaal gok ik.quote:
Max P4 hier in de kwalificatie zou echt al netjes zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit wordt hooguit P6/7 vanavond.
Ik ben al blij als ie Q3 haaltquote:
Misschien moet hij bij de racestart een haakje uitgooien zodat hij door de McLaren naar voren wordt gesleeptquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max P4 hier in de kwalificatie zou echt al netjes zijn.
Over 2,5 uur hequote:
Als ie dat niet haalt moet er wel iets heel ergs zijn gebeurd.quote:
Ik ben nog steeds aan herstellen van het ziek zijn van 2 weken terug.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan herstellen van het ziek zijn van 2 weken terug.
Ik ben te moe om de kwali te kijken om 11 uur 's avonds.
ouwe katquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb voor VT3 nog even een powernap gedaan. Gaat vandaag wel lukken
Eerder grumpyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fitte kat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet.quote:
Ik hoop dat Max hier ook weer op een slimme manier van weet te profiteren.quote:
Max zorgt wel voor een hoop regelwijzigingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Tja, ik denk dat ze het een beetje kwijt zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Max zorgt wel voor een hoop regelwijzigingen.
Het is wel vreemd want Norris had die bocht nooit gehaald.
Max ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Max zorgt wel voor een hoop regelwijzigingen.
Het is wel vreemd want Norris had die bocht nooit gehaald.
zoals ik het lees zijn het de coureurs die willen dat er een regenaanpassing komt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze het een beetje kwijt zijn.
En dus verdedigt Max de binnenkant. Om gewoon zo laat mogelijk te remmen als hij over de buitenkant erlangs gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar goed ik verbaas me er nog steeds over: Norris had hem lekker aan de binnenkant moeten prikken. Had die nu gewoon lekker 6 punten minder verschil met Max gehad. Buitenom Max is haast onmogelijk.
Iedereen die Max gaat battlen zou dat moeten weten. Norris dus ook. Dus als je een run hebt op Max: altijd de binnenkant kiezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
En dus verdedigt Max de binnenkant. Om gewoon zo laat mogelijk te remmen als hij over de buitenkant erlangs gaat.
De binnenkant die Max altijd goed verdedigt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen die Max gaat battlen zou dat moeten weten. Norris dus ook. Dus als je een run hebt op Max: altijd de binnenkant kiezen.
Als je de run hebt kan je altijd de kant kiezen. Max kan maar zo laat van kant switchen. Vorige week had het gekund als ik de onboard zagquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De binnenkant die Max altijd goed verdedigt?
Ik dacht 0:00 ga ik niet halen, nu ik zie dat het om 23:00 blijf ik toch maar even zittenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi de kwali kijken
Het ging ook hard inderdaad. Hier zijn ze ook sterk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het snelheidsverschil tussen McLaren en Red Bull is flink. het hoefde vorige week niet 1 ronde langer te duren want Lando zat al op 4,1 seconde voor Max.
Wie zijn ze?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat moeten ze nu dan verzinnen om wél een goed werkende manier van inhalen buitenom af te dwingen?
FIA, die willen iets veranderen. Maar als de huidige regel niet goed genoeg is heb je nog maar zo geen betere.quote:
Regels bedenken voor inhalen is geen doen. Te veel ruimte voor interpretatie en misbruik van richtlijnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
FIA, die willen iets veranderen. Maar als de huidige regel niet goed genoeg is heb je nog maar zo geen betere.
Ja daarom zeg ik het ook. Zal niet meevallen om iets te verzinnen dat werkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Regels bedenken voor inhalen is geen doen. Te veel ruimte voor interpretatie en misbruik van richtlijnen.
Daarom zal het ook voor altijd een punt blijven, hier gaat men nooit uit komen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Regels bedenken voor inhalen is geen doen. Te veel ruimte voor interpretatie en misbruik van richtlijnen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom zal het ook voor altijd een punt blijven, hier gaat men nooit uit komen.
Moeten we ook helemaal niet willen, er zal altijd wel iemand zijn die het ergens niet mee eens is, maar iedere inhaalactie die plaats vind is anders, je kan niet voor alles een regel maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Racen volgens een of ander opgesteld protocol geeft ook echt niks met racen te maken
elke inhaalactie een stop and go panelquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Op alles gewoon een stop and go penalty zetten, is het gelazer ook over.
Slecht voor het milieu, gaan we niet doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke inhaalactie een stop and go panel
Het panel bestaat vanavond uit Willem Duys, Loes Haasdijk en Jos Brink!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke inhaalactie een stop and go panel
André van Duin verzorgt het commentaar!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het panel bestaat vanavond uit Willem Duys, Loes Haasdijk en Jos Brink!
ik vermoed dat je Lous bedoeltquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leuk, nu kunnen we echt gaan beginnen!quote:
Dat zou me wel geweldig lijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
André van Duin verzorgt het commentaar!
Ach ja, idd, het is allemaal ook lang geleden, Babbelonië.quote:
Babbeloniequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk, nu kunnen we echt gaan beginnen!
Zonder mij?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk, nu kunnen we echt gaan beginnen!
Tuurlijk niet!quote:
Ik zou zeggen 5 sec voor leaving track en 10 sec voor leaving track and gaining advantagequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan dus nu dus namelijk verdedigen door aan de binnenkant te blijven en vervolgens gewoon de baan af te gaan, hoort ook niet zou je kunnen zeggen.
Of Norris het nu wel of niet had gehaald is niet relevant, want Max ging er ook buiten, dus had Norris niet eens kans gehad om er binnen de lijn langs te gaan.
Jij bent een echte liefhebber, ik wist zeker dat jij gewoon aanwezig zou zijn!quote:
Eerst aanmelden in Ter Apel graag.quote:
Ook als ariër?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst aanmelden in Ter Apel graag.
Moet dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst aanmelden in Ter Apel graag.
Ok. Net op tijd dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nu, maar jullie begonnen daarvoor
Kom over 4 minuten maar terug.quote:
Wow rustig!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel regel wijzigingen heeft men nodig om 1 gast te stoppen zeg. Hoeveelste is dit nu ondertussen?
Hoeveel is er gewijzigd toen Lewis iedereen naar klote reed en alles tering saai was. Nu krijg je gevechten en mag dit niet en dat niet ... Ondertussen komt Norris al meerdere keren weg met acties die echt heel fout kunnen aflopen (break test, waar Max eerder al een keer voor bestraft werd), bewegen tijdens remmen (waar Max eerder voor bestraft werd).....
Kut gejank de hele tijd. Grow a pair and race...
Nee, je hoort niet bij de beste 20 coureurs van de wereld, volgende keer beter!quote:
Brits vs niet-Brits.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel regel wijzigingen heeft men nodig om 1 gast te stoppen zeg. Hoeveelste is dit nu ondertussen?
Hoeveel is er gewijzigd toen Lewis iedereen naar klote reed en alles tering saai was. Nu krijg je gevechten en mag dit niet en dat niet ... Ondertussen komt Norris al meerdere keren weg met acties die echt heel fout kunnen aflopen (break test, waar Max eerder al een keer voor bestraft werd), bewegen tijdens remmen (waar Max eerder voor bestraft werd).....
Regels blijven altijd een ding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
KLBquote:
Regels worden net zolang aangepast totdat een Brit er voordeel van heeft ja.quote:
Ze weten niet wat ze missenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de beste 20 coureurs van de wereld, volgende keer beter!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Regels worden net zolang aangepast totdat een Brit er voordeel van heeft ja.
Maar wel klagen om wat beweginkjes van Norrisquote:
Wie weet.quote:
Als hij in de politiek zou zitten zou hij aan de verkeerde kant staan.quote:
Hij zit in de politiekquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als hij in de politiek zou zitten zou hij aan de verkeerde kant staan.
F1 TV Proquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb technische problemen
Kutviaplee
Ligt het aan mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou aan de fans ligt het niet
Blij dat het geen Duitser is.quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt het aan mij
Of horen we heel vaak de fans
Vaker dan normaal
Inclusief de tow die hij kreeg viel mij zijn rondetijd enorm tegenquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook
Maar nog steeds de schuld van Viaplee
Whahahahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb technische problemen
Kutviaplee
Norris ook.quote:
Perez achterlaten hier in Mexico, wat een faalhaasquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk, Max zet Checo op 1,5 seconde
Die had wel softs als ik het goed heb gezienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet goed genoeg als Norris op medium stond...
Mediums.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die had wel softs als ik het goed heb gezien
Maar nu ga ik twijfelen
Hoho, de GOAt is ook 0.05 sneller dan zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk, Max zet Checo op 1,5 seconde
Baas is het ook.quote:
Nou...quote:
Airwolf.quote:
Joh.quote:
Nah, Airwolf was een Bell 222, dit is een Ecureuil (Frans voor eekhoorn)quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nah, Airwolf was een Bell 222, dit is een Ecureuil (Frans voor eekhoorn)
Door wie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:15 schreef byah het volgende:
Hoop dat Perez nog voor de race vervangen wordt
Op mediumsquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ferrari is ook ineens meh.
Laatst oh horror een herhaling op een duits kanaal gezien, die schweinhunde hadden blijkbaar niet voor de muziekrechten betaald. Sylvester Levay synth score MAAKTE die seriequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ook dat die helikopter gecrasht is.
Neenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:18 schreef Rianne84 het volgende:
Zat Red Bull niet achter Piastri aan?
Nouuuquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Piastri en Perez in Q1 er uit, in de twee snelste auto's
Ferrari is de snellere auto dan RBquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Piastri en Perez in Q1 er uit, in de twee snelste auto's
Vast nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef Managarm het volgende:
Ontslaggesprekje voor Perez vanavond?
Efkes wisselen met Liam graagquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef Managarm het volgende:
Ontslaggesprekje voor Perez vanavond?
Nu wel ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ferrari is de snellere auto dan RB
Ja ssst, dat weet ik ook wel, in twee van de snelste auto's danquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ferrari is de snellere auto dan RB
Eigenlijk belachelijk dat Sainz volgend jaar in een knakenteam rijdt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel voor Max, dat Norris ook niemand als backup heeft morgen voor de race dan.
Jawel. Ook geruchten dat ze Piastri willen (ter vervanging van Max op termijn).quote:
Yuki gaat dan met deuren smijtenquote:
Je zou er bijna wat van gaan denkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat McLaren Piastri niet binnen haalde voor een nieuwe zet zofts. Onbegrijpelijk.
Het is geweldig Mike!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Nizno het volgende:
telcel
die verkochten al die troep op tv toch?
Max heeft straks weer 2 Ferrari's als back-upquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel voor Max, dat Norris ook niemand als backup heeft morgen voor de race dan.
Tel Sell was dat ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Nizno het volgende:
telcel
Ja is gewoon om gedoe te creeerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Ook geruchten dat ze Piastri willen (ter vervanging van Max op termijn).
Had naar RBR moeten gaan. Gemiste kans van beidequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat Sainz volgend jaar in een knakenteam rijdt.
Prima 2e / 1e rijder.
Dat was TelSell geloof ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef Nizno het volgende:
telcel
ja die bedoelde ikquote:
quote:
peteto patatoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was Telsell geloof ik.
Dit kan gewoon echt niet meer. Prima als je een duidelijke nummer twee wil, maar je wil toch ook gewoon constructor-punten binnenhalen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:19 schreef DKUp het volgende:
Dat deze man nog in de Red Bull zit is echt bizar
GENOTquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet je wat interessant is aan deze flop-5?
Allemaal 5 verschillende auto’s…
Zhou. Jij bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet je wat interessant is aan deze flop-5?
Allemaal 5 verschillende auto’s…
Papa Perezquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, Q2. Wie gaat de muur kussen.
Dat is geen nummer twee, dat is een nummer 9quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:22 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dit kan gewoon echt niet meer. Prima als je een duidelijke nummer twee wil, maar je wil toch ook gewoon constructor-punten binnenhalen?
En gewoon constant, prima coureurquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:22 schreef DKUp het volgende:
Liever Yuki in de Red Bull. Lang genoeg achterin gereden.
quote:
Wel een gek iets tho tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zhou. Jij bent iets op het spoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |