Opruimen van zooi is iets anders dan gemorst verf van je sloten, scharnieren en vloer moeten krabben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Aantal laklagen en opruimen van de zooi is wel handig om te verduidelijken.
Misschien eens de voorwaarden delen. Kunnen we zien hoe redelijk die zijn. Ik zou zelf gewoon aangeven dat je zelf al hebt kunnen beoordelen dat het werk niet voldoende is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:06 schreef Wuss het volgende:
Dank je voor deze tip. Ik zou wel iemand kunnen vinden die het werk kan beoordelen, maar ik heb alsnog een contractuele betalingsverplichting. Wie zou ik hiervoor kunnen benaderen?
Los hiervan: morgen misschien maar eens juridisch advies inwinnen hoe het beste te handelen vanaf dit punt (zal elders op dit forum alvast een balletje opgooien).
Als die ook regio Utrecht bedient, mag je 'm naar me DM-enquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef halfway het volgende:
¤5500? Ik betaalde ¤1800 voor een hoekhuis. En het is super netjes gedaan.
Dat bedrijf heeft werk genoeg hier.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Als die ook regio Utrecht bedient, mag je 'm naar me DM-en
Ik kom dan totaal op 80% uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:17 schreef Wuss het volgende:
Het werkt zo: je betaalt in drie termijnen. 10% vooraf, 60% na afloop van de klus, 10% na check door een controleur van de vereniging.
Ook via Eigen Huis?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef halfway het volgende:
Het probleem met schilderen is, hoe ziet het er over 3 jaar uit,het meeste werk zit in de voorbereiding, niet in het eindresultaat. Wat zich vaak pas na 2 jaar laat zien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:21 schreef halfway het volgende:
Klopt, sorry! 20 60 20quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kom dan totaal op 80% uit![]()
Uit je verhaal begrijp ik dat het 20-60-20 moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |