Dat is wel heel onprofessioneel schilderwerk als ik het vergelijk met dat bij ons thuis. Alles werd keurig afgeplakt en afgedekt, en het schilderwerk ziet er overal egaal uit. Vind dit eruit zien alsof het door een hobbyschilder is gedaan. Zou er zeker geen 5.5k voor betalenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Wuss het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dit lijkt me wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja het is wat slecht een algehele indruk te halen als je alleen close-ups ziet van de fouten.
Hoe ziet de rest eruit, het wel strakke schilderwerk?
Als die er al zaten, had de schilder die weg moeten schuren. Beide keren niet goed m.i.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:39 schreef archito het volgende:
Ziet er vrij onprofessioneel uit. Zeker die druipers op de dorpel. Weet je zeker dat die er niet zaten en er niet gewoon overheen geschilderd is?
Enerzijds heb je gelijk. Het gaat om het totaal. Maar hier zitten echt foto’s tussen… dat kan gewoon niet voor een schilder die zich professioneel noemt. Of de rest nou strak in de lak zit of niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja het is wat slecht een algehele indruk te halen als je alleen close-ups ziet van de fouten.
Hoe ziet de rest eruit, het wel strakke schilderwerk?
Nee want het geeft een idee of de fouten opgelost kunnen worden of dat het gehele schilderwerk overnieuw gedaan moet wordenquote:
Wat hij niet gefotografeerd heeft zal dan goed zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want het geeft een idee of de fouten opgelost kunnen worden of dat het gehele schilderwerk overnieuw gedaan moet worden
Nou ja dat is de vraag dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat hij niet gefotografeerd heeft zal dan goed zijn.
Verwachtingen doorspreken? Het zou niet nodig moeten zijn als je een schilder inhuurt om te bespreken dat je niet wil dat hij half over sloten heen verft en morst op je drempels en tegels. Ik hoef tegen de loodgieter ook niet vooraf te zeggen dat ik het liefst geen lekkage heb als hij klaar is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:28 schreef Claudia_x het volgende:
Gewoon ter sprake brengen en dan komt hij vast wel langs om het te fixen. De vraag is vooral: denk je dat dat het om kleine stukken gaat of vind je het werk in de basis niet in orde?
Ik heb zelf heel slechte ervaringen met schilders. Daar heb ik van geleerd dat ik tevoren verwachtingen goed moet doorspreken. Dat is ook voor de schilder fijn, want klanten kunnen te moeilijk doen.
Maar dan nog kun je het slecht treffen. De persoon die bij mij het buitenschilderwerk heeft gedaan heb ik meerdere keren terug laten komen. Die hoef ik nooit meer te zien. Ik heb niet zoveel op met mensen die niet uit beroepseer goed werk willen leveren.
Ja, ik praat met elke vakman de klus tevoren door en ben het liefst op locatie aanwezig om af te kunnen stemmen als er iets opkomt. Nu ben ik bijvoorbeeld met de oprit bezig en dan hebben we het tevoren bijv. over opbouw, materiaalkeuze, afmetingen, drainage, planning en voorbereiding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:22 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Verwachtingen doorspreken? Het zou niet nodig moeten zijn als je een schilder inhuurt om te bespreken dat je niet wil dat hij half over sloten heen verft en morst op je drempels en tegels. Ik hoef tegen de loodgieter ook niet vooraf te zeggen dat ik het liefst geen lekkage heb als hij klaar is.
Maakt eigenlijk niet uit. Jij vond het 5500 waard en daarom ben je op die offerte ingegaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:17 schreef Wuss het volgende:
Concrete vraag: is ¤5500,- voor een tussenhuis niet héél hoog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |