SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Huil0nquote:
En dan was het nog wel een kort filmpje ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je na de film nog een drankje had ingeschonken zelfs 3 topics
Lolque?quote:
quote:
quote:
Wat had je gegeten en wat erbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was het nog wel een kort filmpje ook
Ok moest halverwege wel even naar het toilet rennen, zaten denk ik iets teveel pepers in het eten die ruzie maakten met de antibiotica
Hoe gaat het met de pijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was het nog wel een kort filmpje ook
Ok moest halverwege wel even naar het toilet rennen, zaten denk ik iets teveel pepers in het eten die ruzie maakten met de antibiotica
OW JEE EEN TIEPFAUTJE NEE NOU KUM IK NIET HOORquote:
*Kijkt naar handenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Geen TT is meer veilig voor haar razendsnelle vingertjes.
Liesje, onze flesfluisteraarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik spreek Fles'.
Maar morgen wel komen hoor 4ebe.
KOM VECHTEN DAN, FLESquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OW JEE EEN TIEPFAUTJE NEE NOU KUM IK NIET HOOR
ja dan niet
Wokgroenten en kipquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je gegeten en wat erbij
En waarom AB?
Zoveel vragen, zo weinig tijd
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oke, even lezen.quote:
Nee joh blijf lekker weg dan. Als het allemaal te moeilijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN, FLES
[ afbeelding ]
Ja maar dat was in het vorige topic en dan weet ik niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je antwoord.
Gaat al een stuk beterquote:
Oke, is goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh blijf lekker weg dan. Als het allemaal te moeilijk is.
Hoor ik bij de wespen? Maar toen ik de vraag al gesteld had wist ik eigenlijk ook niet of de wespen iets goeds waren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat was in het vorige topic en dan weet ik niet hoe dat moet
Maar nee hoor jij niet natuurlijk, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |