Je zal maar met een wolvenkop geboren zijn. En geen vergunning hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF los wat je van wolven vind... en deze wolf was was gewoon een natuurlijke dood gestorven.. maar dan:
"Goedendag meneer, wat heeft u daar?"
"Goedendag agent, ik heb een wolvenkop"
"Aha!, heeft u daar een vergunning voor?"
"Ëeuh... "
"Tja! Dan verdenk ik u nu van het hebben van een wolvenkop zonder vergunning"
Man man man.,..
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar met een wolvenkop geboren zijn. En geen vergunning hebben.
I know.. dat geld zelfs voor een kikkervisje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:44 schreef Domnivoor het volgende:
Een verbod op het bezit van bepaalde dieren geldt ook voor alle herkenbare delen van dat dier.
Oh shit, vergunning vergeten aan te vragenquote:
"Goedendag mevrouw, heeft u een pompoenhoofd?"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh shit, vergunning vergeten aan te vragen
Nee hoor, hoe kom je erbij!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Goedendag mevrouw, heeft u een pompoenhoofd?"
Maar dan zie je niks..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik alleen als ik achter iemand kan schuilen
Dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hoofdpersoon ziet ook niks…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed gelukt! Hij heeft een lekkere sinistere smile !quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
En ik heb popcorn gepoft, want daar had ik gewoon even zin in:
[ afbeelding ]
Dom ook om de volgende dag weer te kijken ... gewoon minstens weer een jaar wachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:51 schreef aloa het volgende:
Kijk ik gister na jaren weer eens ook Facebook. Meteen de volgende dag allemaal meldingen
Ik keek ook niet. Kreeg meldingen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dom ook om de volgende dag weer te kijken ... gewoon minstens weer een jaar wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |