quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dinsdag was leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb alleen donderdag gekeken en ik vond het tenenkrommend
Wat was de beste aflevering deze week @:pisces29 , voor als mijn vriendin en ik terug willen kijken.
Mijn weekend was zeker niet teleurstellend. En hoe was jouw weekend? Nog een leuke first date gehad?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo, iedereen een fijn weekend gehad?
Zaterdag was ik op de lego beurs, savonds naar Venom Last Dance geweest, zondag ochtend weer in de Gym en smiddags bezoekje aan moeders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn weekend was zeker niet teleurstellend. En hoe was jouw weekend? Nog een leuke first date gehad?
Je kan het maar gehad hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
HAAIHAAIquote:
Ik vind het wel een leuke sympathieke jongenquote:
De zangcoachquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
ze hadden hem wel gemute tijdens het zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |