Ja die zenuwen snap ik. Maar hij heeft het in zo’n overtreffende trap dat ik denk dat er meer aan de hand is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:43 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de nervositeit is. En een stukje zelfbescherming omdat die zichzelf te min vind
quote:
Tankstation GENOTquote:
Die tokkie vrouw? Heeft toch mooie lichte ogen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
Ze ziet er de hele tijd uit alsof ze uur in regen heeft gestaan of net een lading cum over d’r ogen heeft gekregen
Maar dat terzijde
Wil jij een veeleisende vrouw?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
geen veeleisende vrouw willen. Ha logisch als je weinig te bieden hebt
nee nee, dat snap je niet het is altijd iemand anders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
4.5 jaar single en zoveel dates gehad. Dan begint t toch ook aan haar te liggen?
Die wimpers zijn afschuwelijk. Maar misschien persoonlijke voorkeur. Maar dr gezicht staat hele tijd op half huilen. Misschien te felle lampen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tokkie vrouw? Heeft toch mooie lichte ogen?
dit dus, lijkt mijn date welquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zij wilde zelfverzekerd, ze kreeg onzeker
Hij wilde een leuke vrouw, kreeg een lelijkerd met stom karakter
Ja, maar ze zei toch ook dat ze te kieskeurig was?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
4.5 jaar single en zoveel dates gehad. Dan begint t toch ook aan haar te liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |