ach nee joh, Rome is veel mooierquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:08 schreef XSbig het volgende:
Turijn.
Oprecht de mooiste Italiaanse stad.
Een versleten lange zwembroek die al bijzonder veel vakanties is mee gegaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek zwem je in? Ja sorry. In dit programma letten we ook op outfits.
Rome is overrated.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ach nee joh, Rome is veel mooier
Fel kleurtje genoteerdquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een versleten lange zwembroek die al bijzonder veel vakanties is mee gegaan
Ik kom er anders heel graag, Volgend jaar weer want jubileum, kan niet wachten op de Cacio e Pepequote:
Ach, ieder zn voorkeur.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kom er anders heel graag, Volgend jaar weer want jubileum, kan niet wachten op de Cacio e Pepe
Je vergeet de maandelijkse discussie over het hardlopen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, zwart wit, ik ben geen felle kleuren persoon.
Venetie is redelijk klein, wel erg leuk om een keertje te zien, Florence is prachtig vanwege de Renaissance kunst en met de Toscane heel dicht bij is de omgeving ook erg mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |