Zou grappig zijn, maar aangezien Shane zijn debuut in het tweede nog niet eens heeft gemaakt op zijn 18de, lijkt het me sterk dat we hier rekening mee hoeven te houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:30 schreef chufi het volgende:
3 verschillende scorende Kluiverts in 4 dagen .... Hoe gaat dit verder met Shane, Ruben eb Justin .. Ronald?
Hartman meer dan terecht, die doet het echt uitstekend bij Burnley en is daar nu al een van de beste spelers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:25 schreef Nober het volgende:
UIT
De Ligt, Koopmeiners, Lang, Steijn
IN
Frimpong, Hartman, Meerdink
https://www.onsoranje.nl/node/82250
[ afbeelding ]
Speelt bij United in een ander systeem en in Oranje toch nooit heel stabiel gepresteerd.Ik ben geen Koeman-fan maar vind dit best een logische keuze, ook gezien de concurrentie op die plek. Misschien was het een optie geweest om Beukema mee te nemen i.p.v. De Vrij, aangezien laatstgenoemde weinig speelt bij Inter (in Oranje vaak wel sterk) en toch een keer vervangen moet worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hartman meer dan terecht, die doet het echt uitstekend bij Burnley en is daar nu al een van de beste spelers.
Maar what de fuck, geen De Ligt, waar slaat dat op?
Op papier klopt dat ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
Steijn niet mee omdat we een "veel" betere voetballers hebben van Barca, Liverpool en ManCity.
Wat ook echt te zien was tijdens de laatste serieuze wedstrijd.
Vind het eigenlijk meer jammer dat zo'n Van Bommel er nu weer zo lang uit ligt. Daar zag ik nog wel potentie in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is hilarisch hoe Sem Steijn the hill to die on is geworden.
Je kan wel per ongeluk wereldkampioen worden. Zelfs met Koeman.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op papier klopt dat ook wel natuurlijk.
Maar ik ben ook blij als we na het WK van Koeman verlost zijn, hoor. Het is toch veel te vaak niet om aan te gluren.
Zn bericht aan Koeman is uitgelekt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meerdink geblesseerd.
Sneu voor die jongen.
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zn bericht aan Koeman is uitgelekt.
Ey Ro,
moet ff eerlijk met je zijn g,
m’n been doet gek man 😤 blessure heeft me te pakken, niks lekkers.
Was ready om met de boys te knallen voor Oranje, maar m’n body zegt nah bro, chill ff.
Ga niet faken alsof ik fit ben — ik kom niet halfbak, snap je?
Eerst ff reval, goed eten, fysio, en dan kom ik back harder dan ooit 🔙🔥
Love voor de oproep sowieso, respect daarvoor 🙏
Zeg tegen de boys ze moeten ballen voor z’n moeder dit weekend 🧡🇳🇱
Ik ben d’r weer soon, real talk.
Announce Brobbey.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meerdink geblesseerd.
Sneu voor die jongen.
In je hoofd klonk dit toch een stuk beter, hèquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ey Ro,
Was ready om met de boys te knallen voor Oranje, maar m’n body zegt nah bro, chill ff.
Het klinkt in mn hoofd nog steeds fantastischquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In je hoofd klonk dit toch een stuk beter, hè
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meerdink geblesseerd.
Sneu voor die jongen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meerdink geblesseerd.
Sneu voor die jongen.
Me, niet m'n.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ey Ro,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |