Wat jammer! Maar de verjaardag van je man gaat natuurlijk voor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Als @:Leandra en @:Marrije komen vind ik het extra jammer dat ik 8 december niet kan
Mijn man is die dag jarig, anders had ik zeker gekomen.
Je neemt hem maar mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Als @:Leandra en @:Marrije komen vind ik het extra jammer dat ik 8 december niet kan
ik zal tegen de genodigden voor het etentje zeggen dat ze naar Utrecht moeten komenquote:
Ja dat mag jij zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:47 schreef sly-nl het volgende:
Gevalletje volgende keer ff verschillende optionele datums presenteren alvorens bla bla bla![]()
"Mag ik dat zeggen?" Nee, Mart
Je blijft hoe dan ook het probleem houden dat er mensen niet kunnen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:47 schreef sly-nl het volgende:
Gevalletje volgende keer ff verschillende optionele datums presenteren alvorens bla bla bla![]()
"Mag ik dat zeggen?" Nee, Mart
Daarom juist. Meeste 'komers' en hup, klaar. Die v de 24e was daar al een voorbeeld van dat dit niet werkt..quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je blijft hoe dan ook het probleem houden dat er mensen niet kunnen.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga er van uit dat ik er ook weer bij ben.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
Voorlopige deelnemerslijst:
Aoibhin (gids)
Bomenverzameling
Domnivoor (gids)
Gast_op_Afstand_GOA?
Leandra
Marrije
mascara-klodder + vriend?
Paul?
Prisha
pullup?
Shii(?)
sly-nl
Superbadeendje?
Neem je weer Jeroentje mee?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:58 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Domnivoor ik ben er sowieso bij hoorDie vriend kan zichzelf hier prima aanmelden
Neequote:Op woensdag 6 november 2024 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je weer Jeroentje mee?
Dan laat ik mijn parkiet ook maar thuis.quote:Op donderdag 7 november 2024 05:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik wil iets van Utrecht zien en daar past geen Teckel bij.
Ja die fladdert dan ook gewoon zijn/haar vrijheid tegemoetquote:Op donderdag 7 november 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn parkiet ook maar thuis.
Dat laatste vind ik ook wel belangrijk. Ik zet ook vaak het kooitje open zodat ze even lekker kan fladderen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja die fladdert dan ook gewoon zijn/haar vrijheid tegemoet![]()
Afgelopen weekend met vriendin en haar man en hondjes in Dordt een flink stuk gewandeld.
Moest een traantje laten omdat het zo fijn was om Jeroen eindelijk weereens los zien te lopen
Er zijn er wel meer van 40- dus lijkt mij alleen maar gezellig als je ook meeloopt.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:59 schreef Faux. het volgende:
Is dit ook open voor 40-? Ik ben een trotste Utrechter en wil ook wel meelopen in ons stadsie
Natuurlijk ben je welkom!quote:Op donderdag 14 november 2024 23:59 schreef Faux. het volgende:
Is dit ook open voor 40-? Ik ben een trotste Utrechter en wil ook wel meelopen in ons stadsie
Gezelligquote:Op donderdag 14 november 2024 23:59 schreef Faux. het volgende:
Leukquote:
Nee hoor, alleen wandelen zonder mee-eten is ook hartstikke prima als je dat liever hebt!quote:Op zondag 1 december 2024 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het een probleem als ik eventueel niet mee ga eten? Daar twijfel ik nog een beetje over
Leuk!quote:
Ik ben bang dat ik volgende week nog niet voldoende hersteld ben dat ik er bij kan zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen wandelen zonder mee-eten is ook hartstikke prima als je dat liever hebt!
We moeten alleen wel duidelijk hebben hoeveel mensen er mee-eten i.v.m. de reservering in het café
Het is trouwens ook mogelijk om even in het café met ons een drankje te doen zonder dat je mee-eet. Ook dan moeten we weten of je erbij bent in het café, want ook dan moeten we een stoel reserveren.quote:Op zondag 1 december 2024 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen wandelen zonder mee-eten is ook hartstikke prima als je dat liever hebt!
We moeten alleen wel duidelijk hebben hoeveel mensen er mee-eten i.v.m. de reservering in het café
mee-eten is primaquote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!Kom je alleen wandelen of eet je ook mee?
Ja hoor. We eindigen in de buurt van de startplek.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:14 schreef Marrije het volgende:
Ik eet niet mee. Is het cafe een beetje in de buurt van de startplek van de wandeling?Hoop het wel, na 2,5 uur wandelen ben ik wel op denk ik
Thanks!quote:Op woensdag 4 december 2024 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja hoor. We eindigen in de buurt van de startplek.
Idd, ik zat net te hopen dat het zaterdag beter weer is.quote:
Zaterdag? Bedoel je de stadswandeling op zondag? Ja, dat hoop ik ook, al zie ik het somber in. Maar bij mij is het glas altijd half leeg.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik zat net te hopen dat het zaterdag beter weer is.
O ja zondag.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zaterdag? Bedoel je de stadswandeling op zondag? Ja, dat hoop ik ook, al zie ik het somber in. Maar bij mij is het glas altijd half leeg.
Mocht het echt hard gaan regenen dan kunnen we de wandelroute inkorten.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zaterdag? Bedoel je de stadswandeling op zondag? Ja, dat hoop ik ook, al zie ik het somber in. Maar bij mij is het glas altijd half leeg.
We vullen dat glas gewoon met chocorum en dan valt het weer wel weer meequote:Op donderdag 5 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben een echte sfeerverpester, ik drink geen alcohol. Ga niet voor niets alleen wandelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We vullen dat glas gewoon met chocorum en dan valt het weer wel weer mee
Geen alcohol zegt niets over de sfeer hè! Sommige mensen zijn een stuk leuker zonder alcoholquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben een echte sfeerverpester, ik drink geen alcohol. Ga niet voor niets alleen wandelen
True, ik anticipeerde alvast op de gemiddelde reactie. Wij kennen elkaar nog niet zo goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen alcohol zegt niets over de sfeer hè! Sommige mensen zijn een stuk leuker zonder alcohol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergo: ik weet zelf niet eens of ik zondag voor een biertje of spa blauw ga![]()
op de tijdstip niets toen ik keek iigquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mocht het echt hard gaan regenen dan kunnen we de wandelroute inkorten.
Maar de weersverwachting voor zondag valt vooralsnog mee: 1/3 mm regen.
Ik zit ook te balen dat ik niet kan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat ik zondag niet kan. Ik ben de volgende keer graag van de partij.
Volgende keerquote:Op zaterdag 7 december 2024 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook te balen dat ik niet kan.
dat is perfect! Zonnebril, bikini, we gaan ervoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit ziet er prima uit![]()
* mascara-klodder alvast zonnebril in tas doet
Woeiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is perfect! Zonnebril, bikini, we gaan ervoor
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik was er graag bij geweest maar de zondag ligt hier te moeilijk. Als er ooit gewandeld wordt op een andere dag ben ik er bij
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik was er graag bij geweest maar de zondag ligt hier te moeilijk. Als er ooit gewandeld wordt op een andere dag ben ik er bij
veel te lang geleden Koeneloenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ik had jullie graag weer eens gemeet
En prima fotografie weer. Met wat dramatische bewolking afgewisseld met wat zon...dat gaan mooie plaatjes wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Dit zegt het KNMI:
Morgenmiddag blijft het droog. In het midden en zuiden is er ruimte voor de zon, in het noorden blijft het waarschijnlijk bewolkt. De middagtemperatuur ligt rond 7°C. De wind is matig en komt uit het noordoosten. Aan de kust is de wind (vrij) krachtig, windkracht 5 of 6.
Morgenavond blijft het op de meeste plaatsen droog. De wind is matig en komt uit het noordoosten. Aan de kust is de wind (vrij) krachtig, windkracht 5 of 6.
[ afbeelding ]
Prima wandelweer
Wij missen de meet ook.quote:
Jaaaquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
En we balen, dat we er morgen niet bij kunnen zijn.
Silverfox en ondergetekende wensen jullie heel veel plezier en een mooie dag toe.
Zo jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
En we balen, dat we er morgen niet bij kunnen zijn.
Silverfox en ondergetekende wensen jullie heel veel plezier en een mooie dag toe.
Jij alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:07 schreef Deisyy het volgende:
De weersverwachting ziet er goed uit, veel plezier morgen!
Lekker op tijd aangemeldquote:Op zondag 8 december 2024 11:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Onderweg vanuit het mooie Brabantse land!
Rotterdam overstap en daar pik ik sp3c op![]()
Jeroen gezellig een dagje bij mijn ouders, haarbal ook helemaal happy dus
Feli voor @:Deisyy man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het station onder het bollendak bij een bankje iets rechts van de ingang van Hoog Catharijne volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2024 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh.. waar moeten we zijn ?
Het schijnt wel erg gezellig te zijn. Maar er komt wel een volgende keerquote:Op zondag 8 december 2024 13:44 schreef nostra het volgende:
Oh, gemist dit. Topic in de gaten houden voor een volgende keer.
Meer zuipen dan.quote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten nu in het café ongemakkelijk voor ons uit te staren
Volgende keer wellicht een keertje niet op de zondagquote:Op zondag 8 december 2024 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Het schijnt wel erg gezellig te zijn. Maar er komt wel een volgende keer
Uhuquote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
Komt omdat ze ons missen.quote:
Ja hij is zeg maar een beetje traag af en toequote:Op zondag 8 december 2024 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker op tijd aangemeld![]()
WelkomEn tot straks!
Gewoon zorgen dat je wel op zondag kanquote:Op zondag 8 december 2024 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende keer wellicht een keertje niet op de zondag
We zitten in dezelfde treinquote:Op zondag 8 december 2024 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Iedereen hartstikke bedankt. Vond het erg gezellie de pellie
Ik zit op de enige stoel in een treinstel :pquote:Op zondag 8 december 2024 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde trein![]()
Leuk je ontmoet te hebben, het was idd heel gezellig
Die omzeil ik via Arnhem Nijmegenquote:Op zondag 8 december 2024 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de trein. Staat een andere trein stil tussen Den Bosch en Boxtel. Hopelijk duurt dat niet te lang
Ik zag je nog langslopen in Amersfoort, ik zit volledig voorraan zodat ik straks als eerste thuis benquote:Op zondag 8 december 2024 20:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zit op de enige stoel in een treinstel :p
Fijn dat je hem nog kon halen. Jij bedankt voor je geschiedenisinfo en meer was idd leuk
Gelukkig gaat deze trein hopelijk wel naar Eindhoven. Rijdt nu wel den Bosch uit.quote:Op zondag 8 december 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die omzeil ik via Arnhem Nijmegen
En geen singing in the rain. Leuk te lezenquote:Op zondag 8 december 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Home, sweet home!
Was gezellig! Goed geregeld! Lekker gegeten!
Eigenlijk 15 minuten geleden al, was ik nou eerder thuis dan jij er was? Meestal ben ik als laatstequote:
Je hebt vooral tüterende Syriërs gemist....quote:Op zondag 8 december 2024 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb een hoop gemitst lees ik
Als jullie het maar leuk hadden
quote:Op zondag 8 december 2024 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt vooral tüterende Syriërs gemist....
gemitst? Zit je al aan de rum?quote:Op zondag 8 december 2024 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb een hoop gemitst lees ik
Als jullie het maar leuk hadden
Dezelfde ongemakkelijke stiltes als bij de meetings in Den Haag?quote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
oje heb ik drama gemitst?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik me wel een beetje afvraag is waarom dramatisch doen als iemand vaped in de buitenlucht ipv even degene aan te spreken als je er last van hebt
Steek dan ook gewoon een peuk opquote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik me wel een beetje afvraag is waarom dramatisch doen als iemand vaped in de buitenlucht ipv even degene aan te spreken als je er last van hebt
Nee hoor. Moest wel lachen toen vriendje zei precies wat ik dacht en hij had nog meer over haar ook.quote:
Maar je wil je eigen wereldje wel even delen hier.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee hoor. Moest wel lachen toen vriendje zei precies wat ik dacht en hij had nog meer over haar ook.
Dat was pas in de trein![]()
Ik krijg het allemaal niet mee omdat eigen wereld ofzo
Andere stad misschien?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef Koen66 het volgende:
is er eigenlijk afgelopen zondag al gesproken over een volgende meet?
of een cafemeet of als het weer lekker weer wordt een terrasmeetquote:
We gaan dit volgend jaar weer doen. We hebben al een idee voor een nieuwe wandelroute.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef Koen66 het volgende:
is er eigenlijk afgelopen zondag al gesproken over een volgende meet?
Den Haag is ooit geopperd maar is vooralsnog niet van de grond gekomen..quote:
Ik had Leeuwarden voorgesteldquote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Den Haag is ooit geopperd maar is vooralsnog niet van de grond gekomen..
Ik zou best wel kunnen kijken voor Eindhoven, maar ik verwacht dat daar de animo niet groot voor zal zijn, want niet echt voor iedereen goed bereikbaar
Nou dat viel ook niet goedquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Steek dan ook gewoon een peuk opVapen
En we strepen afquote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef Leandra het volgende:
Roken/vapen is dan ook wel heel jaren 90 (maar niet retro @:mascara-klodder)
Stop er gewoon mee jongens, kost veul geld, levert niks op.
En nee, it wasn't me 🎶
Ik had het kennuh wezeh als ik er was geweest.. Oprotten met dat gerook around muhquote:
en ik was er niet eens bijquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:06 schreef drakin het volgende:
Volgens mij zijn de echte dramaqueens degenen die nu aan het zeuren zijn.
vapen was nog niet echt uitgevonden toenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef Leandra het volgende:
Roken/vapen is dan ook wel heel jaren 90 (maar niet retro @:mascara-klodder)
Stop er gewoon mee jongens, kost veul geld, levert niks op.
En nee, it wasn't me 🎶
Prima.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had het kennuh wezeh als ik er was geweest.. Oprotten met dat gerook around muh
Oh jee antirook politie wandeling?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Prima.
Maar ga niet dramatisch doen.
Gewoon even zeggen: ik heb last van je rook ipv theatraal doen.
"backstabben"quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:12 schreef drakin het volgende:
Lekker backstabben hier, niemand deed ook maar ergens theatraal over. Dus lekker nu ineens dat beweren is echt een klotestreek.
Had je maar niet voor de 3e keer af moeten zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"backstabben"![]()
![]()
Jij probeert er m.i. als enige een rel uit te 'slepen' omdat je van de partij was en daar natuurlijk 'recht' op hebt!@'.
Schandalig. En dat over de rug van die toch al bijna overal gediscrimineerde rokertjes
"3e keer"? Vijfde zah je bedoelehquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je maar niet voor de 3e keer af moeten zeggen![]()
Tevens roker gespot
Sjaak afhaakquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"3e keer"? Vijfde zah je bedoeleh![]()
Nee joh, ik rook niet.Mag van mij overal verboden worden. Liefst ook bij mensen in hun eigen huis! En schuur!
Sjaak Trekhaak will doquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Sjaak afhaak![]()
Durf je ons niet te ontmoeten?![]()
Van mij mogen rokers het helemaal zelf weten, al roken ze 5 pakjes per dag. Ik ga wel uit de wind staan. Enkel met keelpijn is het wat erger en meld ik dat gewoon rustig.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef Marrije het volgende:
Zo, net terug uit Duitsland. Weer even goedkoop rookwaar ingeslagen.
En vegan snoepjes die daar zoveel goedkoper zijn.
Ik sta bekend als een stokerquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij en die Marrije natuurlijk ook weer olie op het vuur gooien in dit topic![]()
Nee toch? Niet bij mij in ieder geval. Wel een onwijze drammer, dat wel!@quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik sta bekend als een stokerik maak me geen zorgen
Dat drammen kan kloppenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee toch? Niet bij mij in ieder geval. Wel een onwijze drammer, dat wel!@
Gewoon wat lol maken, stokerdquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:19 schreef chufi het volgende:
Genoeg getrolld ..
op naar de volgende wandeling ...
Doe je goed, inconsequent liegbeest. Surf maar doorrrrrr!quote:
Haha, ik maak me juist niet druk, grootmoeder. Dat ben jijquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:54 schreef chufi het volgende:
Sly .. ga je eens ergens anders druk om maken ...
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:06 schreef Shii het volgende:
Het was een hartstikke leuke dag. Jammer dat het topic sinds donderdag een negatief schopje heeft gekregen.
Ik heb verder niets van drama over vapen meegekregen. Maar waarom diegene dan niet even in dm daarover aanspreken i.p.v. dat hier achteraf zo te benoemen? En iedereen maar gissen wie er dan weer bedoeld wordt. Echt jammer.
Hiiii!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:06 schreef Shii het volgende:
Het was een hartstikke leuke dag. Jammer dat het topic sinds donderdag een negatief schopje heeft gekregen.
Ik heb verder niets van drama over vapen meegekregen. Maar waarom diegene dan niet even in dm daarover aanspreken i.p.v. dat hier achteraf zo te benoemen? En iedereen maar gissen wie er dan weer bedoeld wordt. Echt jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
Prachtig!quote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
Hoi hoi ik had nog wat fotos in een Album weggezet, als iemand het leuk vindt om ze te zien. Ze staan op Zonerama:
https://eu.zonerama.com/i(...)AeT54DUYw3m1Ju94o5cL
Prachtige foto's!quote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
Hoi hoi ik had nog wat fotos in een Album weggezet, als iemand het leuk vindt om ze te zien. Ze staan op Zonerama:
Mooie foto'squote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
Hartstikke mooi!quote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
10 uurquote:Op donderdag 19 december 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn filmpjes zijn mislukt.. maar heb wel het geluid nog kunnen redden![]()
Bekijk deze YouTube-video
Thanks. Daarom zwerf ik meestal achteraan ergensquote:Op donderdag 19 december 2024 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie foto'sJou ontgaat ook niets onderweg.
Wow, weer even genoten van de foto's.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow, weer even genoten van de foto's.
dank je welquote:
Ik heb filmpjes nog wel. Zal ik doorsturen want dit is vrij magertjes hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn filmpjes zijn mislukt.. maar heb wel het geluid nog kunnen redden![]()
Bekijk deze YouTube-video
Prachtige platen Prishquote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |