Idd, ik zat net te hopen dat het zaterdag beter weer is.quote:
Zaterdag? Bedoel je de stadswandeling op zondag? Ja, dat hoop ik ook, al zie ik het somber in. Maar bij mij is het glas altijd half leeg.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik zat net te hopen dat het zaterdag beter weer is.
O ja zondag.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zaterdag? Bedoel je de stadswandeling op zondag? Ja, dat hoop ik ook, al zie ik het somber in. Maar bij mij is het glas altijd half leeg.
Mocht het echt hard gaan regenen dan kunnen we de wandelroute inkorten.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zaterdag? Bedoel je de stadswandeling op zondag? Ja, dat hoop ik ook, al zie ik het somber in. Maar bij mij is het glas altijd half leeg.
We vullen dat glas gewoon met chocorum en dan valt het weer wel weer meequote:Op donderdag 5 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben een echte sfeerverpester, ik drink geen alcohol. Ga niet voor niets alleen wandelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We vullen dat glas gewoon met chocorum en dan valt het weer wel weer mee
Geen alcohol zegt niets over de sfeer hè! Sommige mensen zijn een stuk leuker zonder alcoholquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben een echte sfeerverpester, ik drink geen alcohol. Ga niet voor niets alleen wandelen
True, ik anticipeerde alvast op de gemiddelde reactie. Wij kennen elkaar nog niet zo goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen alcohol zegt niets over de sfeer hè! Sommige mensen zijn een stuk leuker zonder alcohol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergo: ik weet zelf niet eens of ik zondag voor een biertje of spa blauw ga![]()
op de tijdstip niets toen ik keek iigquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mocht het echt hard gaan regenen dan kunnen we de wandelroute inkorten.
Maar de weersverwachting voor zondag valt vooralsnog mee: 1/3 mm regen.
Ik zit ook te balen dat ik niet kan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat ik zondag niet kan. Ik ben de volgende keer graag van de partij.
Volgende keerquote:Op zaterdag 7 december 2024 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit ook te balen dat ik niet kan.
dat is perfect! Zonnebril, bikini, we gaan ervoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit ziet er prima uit![]()
* mascara-klodder alvast zonnebril in tas doet
Woeiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is perfect! Zonnebril, bikini, we gaan ervoor
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik was er graag bij geweest maar de zondag ligt hier te moeilijk. Als er ooit gewandeld wordt op een andere dag ben ik er bij
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:24 schreef Koen66 het volgende:
Ik was er graag bij geweest maar de zondag ligt hier te moeilijk. Als er ooit gewandeld wordt op een andere dag ben ik er bij
veel te lang geleden Koeneloenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ik had jullie graag weer eens gemeet
En prima fotografie weer. Met wat dramatische bewolking afgewisseld met wat zon...dat gaan mooie plaatjes wordenquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Dit zegt het KNMI:
Morgenmiddag blijft het droog. In het midden en zuiden is er ruimte voor de zon, in het noorden blijft het waarschijnlijk bewolkt. De middagtemperatuur ligt rond 7°C. De wind is matig en komt uit het noordoosten. Aan de kust is de wind (vrij) krachtig, windkracht 5 of 6.
Morgenavond blijft het op de meeste plaatsen droog. De wind is matig en komt uit het noordoosten. Aan de kust is de wind (vrij) krachtig, windkracht 5 of 6.
[ afbeelding ]
Prima wandelweer
Wij missen de meet ook.quote:
Jaaaquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
En we balen, dat we er morgen niet bij kunnen zijn.
Silverfox en ondergetekende wensen jullie heel veel plezier en een mooie dag toe.
Zo jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:34 schreef oma-Nijn het volgende:
En we balen, dat we er morgen niet bij kunnen zijn.
Silverfox en ondergetekende wensen jullie heel veel plezier en een mooie dag toe.
Jij alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:07 schreef Deisyy het volgende:
De weersverwachting ziet er goed uit, veel plezier morgen!
Gefeliciteerd met meneer Deisyyquote:
Lekker op tijd aangemeldquote:Op zondag 8 december 2024 11:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Onderweg vanuit het mooie Brabantse land!
Rotterdam overstap en daar pik ik sp3c op![]()
Jeroen gezellig een dagje bij mijn ouders, haarbal ook helemaal happy dus
Feli voor @:Deisyy man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |