Leukquote:
Nee hoor, alleen wandelen zonder mee-eten is ook hartstikke prima als je dat liever hebt!quote:Op zondag 1 december 2024 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het een probleem als ik eventueel niet mee ga eten? Daar twijfel ik nog een beetje over
Leuk!quote:
Ik ben bang dat ik volgende week nog niet voldoende hersteld ben dat ik er bij kan zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen wandelen zonder mee-eten is ook hartstikke prima als je dat liever hebt!
We moeten alleen wel duidelijk hebben hoeveel mensen er mee-eten i.v.m. de reservering in het café
Het is trouwens ook mogelijk om even in het café met ons een drankje te doen zonder dat je mee-eet. Ook dan moeten we weten of je erbij bent in het café, want ook dan moeten we een stoel reserveren.quote:Op zondag 1 december 2024 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen wandelen zonder mee-eten is ook hartstikke prima als je dat liever hebt!
We moeten alleen wel duidelijk hebben hoeveel mensen er mee-eten i.v.m. de reservering in het café
mee-eten is primaquote:Op zondag 1 december 2024 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!Kom je alleen wandelen of eet je ook mee?
Ja hoor. We eindigen in de buurt van de startplek.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:14 schreef Marrije het volgende:
Ik eet niet mee. Is het cafe een beetje in de buurt van de startplek van de wandeling?Hoop het wel, na 2,5 uur wandelen ben ik wel op denk ik
Thanks!quote:Op woensdag 4 december 2024 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja hoor. We eindigen in de buurt van de startplek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |