SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Aaah je wilt Floris houdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Niet enthousiast over de haaien? Lekker man!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah je wilt Floris houden
Ik wist het![]()
Ik hoop dat de gieren laatste wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
En zo staan ze er voor.. de laatsten zullen wel weer de eersten gaan worden![]()
[ afbeelding ]
Elke Cyclus begint zo, tot en en met de knock-outs ineens alles anders wordt.. zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gieren laatste worden
Ja zag het ook. Ik kijk pas sinds kort dus viel mij niet bijzonder op.In de zin dat het apart is of nieuw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:13 schreef wolffie het volgende:
Terechte uitslag, maar iets nieuws wie is de leukste deelnemer kan je appen?????
Gezien in beeld?
Niemand it gezien net onder in beeld?
Grote boog omheen materiaal inderdaad. Als je tegen haar zegt dat er een kruimel op d'r lip zit heb je een #metoo aan je boek hangen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel naar mens, niet mijn kopje thee
Rasjiestquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Grote boog omheen materiaal inderdaad. Als je tegen haar zegt dat er een kruimel op d'r lip zit heb je een #metoo aan je boek hangen.
Groot gelijk heeft ze, Glibber zit overal op en aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Floris gepikeerd om dat hij van Senna af moet en gewoon moet gaan zitten, creep.
Ze wilde over het hek klimmen, en hek kon het niet aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze uitgespookt heeft,
Slippertje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert voor Maandag.. Serena is blijkbaar pijnlijk onderuit gegegaan en mag met de gele bus mee
[ afbeelding ]
Misschien tijd voor wat contragewichten op haar rug?quote:
of gewoon die cameraman de schuld gevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien tijd voor wat contragewichten op haar rug?
niet op die manier...quote:
Denk ik ook, ze is nog te jong voor een gebroken heup of zoiets, blauwe plekken en doorrrjjjquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ik verwacht hetzelfde als met Rob, die is maandag gewoon weer in de loods, even rustig aan doen en weer door.
Ze hebben er wat effect ingegooidquote:
Ja die gast spoort toch niet ... Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet met Jesse in een bondje willen .. dus waar maakt ie zich druk om.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Jason mag toch zeggen dat hij volgende maand weer met Annet in een bondje wil...jemig man ga naar huis.
Ze doet het zelf ook elke keer weer, kap daar dan ook mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ze, Glibber zit overal op en aan![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet eens dat dat de reden is, Jessie probeert Jason met elk strohalmpje zwart te maken en het liefst hard schreeuwend voor de hele groep om daarna boos weg te lopen zonder een weerwoord aan te horen. Misselijk pis ventje is het.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die gast spoort toch niet ... Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet met Jesse in een bondje willen .. dus waar maakt ie zich druk om.
Ze vraagt netjes oftie niet zo op haar wil liggen maar gewoon effe rechtop zitten.. en dan loopt lebberbek beledigd wegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet het zelf ook elke keer weer, kap daar dan ook mee.
Ja dat was wel een overtrokken reactie maar toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vraagt netjes oftie niet zo op haar wil liggen maar gewoon effe rechtop zitten.. en dan loopt lebberbek beledigd weg
Duidelijk wel dat ie dat nog niet eens doorgeeft idd.. Hoop geblaat en dan wegrennen naar de tuin en dan Jason van als en nog niks beschuldigen ... bij zn nieuwe vriendjes ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat dat de reden is, Jessie probeert Jason met elk strohalmpje zwart te maken en het liefst hard schreeuwend voor de hele groep om daarna boos weg te lopen zonder een weerwoord aan te horen. Misselijk pis ventje is het.
Zou wat zijn als dat precies het moment was waar ze op haar familie stond te wachtenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ai! Hoop wel dat ze al d'r diner gehad heeft!
Rami is wel een toffe peer ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Echt kapot gelachen om Ramiheeft de 250 punten zeer verdiend.
Begin hem verder ook een van de betere bewoners te vinden, hij gaat tot nu toe goed om met het rare gedrag van z'n medebewoners en kan types zoals Jesse goed lezen.
De Haaien-act was echt zo cringe, kon het bijna niet aanzien.![]()
Verder wel weer flink geërgerd aan Jesse met zijn theatrale monoloog
Nahh.. het moet ook geen opvanghuis/hersteloord worden voor vermoeide uitgebluste Familieledenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:24 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat is wel iemand met charisma die je daar wel nodig hebt. Er zaten de afgelopen cyclussen mij te veel inwisselbare nobody's tussen de spaarzame lichtpuntjes.
nee hoor van mij nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Verschrikkelijke pisnicht die Jesse
(krijg ik nu een ban omdat ik pisnicht zeg?) kreeg op FB een ban van 4 weken om dat woord![]()
![]()
Noem mezelf ook wel eens pisnicht als ik weer eens loopt te klierenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee hoor van mij niet
pisnicht is in deze het juiste woord
(zegt deze nicht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 32% gewijzigd door Dotteke op 27-10-2024 05:57:50 ]
heel herkenbaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Noem mezelf ook wel eens pisnicht als ik weer eens loopt te klieren
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gelukkig #TeamSerenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 27-10-2024 05:58:01 ]... en huiver mee
Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 27-10-2024 05:58:19 ]
Geweldig nieuws, dan kunnen ook alle bondjes in stand blijven, geen moeilijke herverdelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 27-10-2024 05:58:32 ]
Grensoverschrijdend gedrag, weg met die ventquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vraagt netjes oftie niet zo op haar wil liggen maar gewoon effe rechtop zitten.. en dan loopt lebberbek beledigd weg
Dat jochie gaat het niet lang redden daar, téveel verslaafd aan tiktok feedback die hij daar niet krijgt, als 'ie uitgestuiterd is pakt 'ie zijn koffer welquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend gedrag, weg met die vent![]()
Je bedoeld Jesse, die is tiktok verslaafdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat jochie gaat het niet lang redden daar, téveel verslaafd aan tiktok feedback die hij daar niet krijgt, als 'ie uitgestuiterd is pakt 'ie zijn koffer wel
We hebben we het over dezelfde, TikTok de poort uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld Jesse, die is tiktok verslaafd
Jij reageerde op mijn post over Florisquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben we het over dezelfde, TikTok de poort uit
ohja.. die ook nog.. idd Floortje blijft helaas nog wel doorlebberen met Sennaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij reageerde op mijn post over Floris
Nou ja ik heb het al eerder aangekaart dat berichten van sm hier niet horen maar dat is ondoenlijk blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:26 schreef freaky40 het volgende:
Lekker dat gespoil over Serena weer, FEBO zal er blij mee zijn....
Dat krijg je ook omdat de afleveringen zo ver achter lopen. Ook met bewoners die zijn vertrokken en gezien worden buiten of de winnaar. Zijn ze zelf mede schuldig aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:26 schreef freaky40 het volgende:
Lekker dat gespoil over Serena weer, FEBO zal er blij mee zijn....
Er mag gewoon niet gespoilerd worden. Kan onder een spolier komen mensen kunnen dan zelf een keuze maken of ze het willen zien of niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Daarom maakt het ook niet uit. Als je streams hebt zou het evengoed uit lekken. Nu lekt het ook. Maar de voordelen met streams zijn beter.
Ben het niet met je eens. Jason kan idd behoorlijk vervelend zijn, het snurken maakt het er niet beter op, maar je kan zelf ook oordoppen indoen. Je kan niet verwachten van Jason dat hij wakker blijft, zodat anderen kunnen slapen. Jesse verwacht dat Jason zijn gedrag aanpast aan hem, maar Jesse moet er zelf mee dealen en niet continu bij iedereen zitten janken en klagen. Als Jason met hem in gesprek wil, dan luistert hij niet eens. Jesse gaat naar Jason en begint een partij te tetteren en als Jason hem wil antwoorden, praat hij er door heen of loopt weg en gaat weer bij anderen klagen. Zo kom je nooit tot een oplossing.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Mjah zal even een lans breken voor Jesse. Lijkt me me aardig persoon die A. gek wordt van het gesnurk van Jason, dus ook slaapgebrek heeft. B. Gek wordt van het totale minachten van Jason. C. Gek wordt van zijn onmacht daar mee om te gaan. Jason heeft een leuk gevoel voor humor maar is verder gewoon een pestkop, vooral als hij weet dat iemand zwakker is en niet zo gauw een weerwoord heeft. Jesse is een beetje dom dat hij er met gestrekt been ingaat. Hij verwacht medestanders, vooral omdat achter Jason's rug veel mensen het met hem eens zijn. Maar als puntje bij paaltje komt staat Jesse alleen.
Jesse staat helemaal niet alleen, er zijn er meer die zich storen aan Jason. De manier waarop Jesse zijn gelijk probeert te halen en Jason de grond in te trappen is ronduit vals. Er is geen enkele manier goed te praten hoe Jessie de confrontatie uitlokt en als een klein kind gaat lopen mokken en janken bij andere bewoners.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Mjah zal even een lans breken voor Jesse. Lijkt me me aardig persoon die A. gek wordt van het gesnurk van Jason, dus ook slaapgebrek heeft. B. Gek wordt van het totale minachten van Jason. C. Gek wordt van zijn onmacht daar mee om te gaan. Jason heeft een leuk gevoel voor humor maar is verder gewoon een pestkop, vooral als hij weet dat iemand zwakker is en niet zo gauw een weerwoord heeft. Jesse is een beetje dom dat hij er met gestrekt been ingaat. Hij verwacht medestanders, vooral omdat achter Jason's rug veel mensen het met hem eens zijn. Maar als puntje bij paaltje komt staat Jesse alleen.
Voilaquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Jason kan idd behoorlijk vervelend zijn, het snurken maakt het er niet beter op, maar je kan zelf ook oordoppen indoen. Je kan niet verwachten van Jason dat hij wakker blijft, zodat anderen kunnen slapen. Jesse verwacht dat Jason zijn gedrag aanpast aan hem, maar Jesse moet er zelf mee dealen en niet continu bij iedereen zitten janken en klagen. Als Jason met hem in gesprek wil, dan luistert hij niet eens. Jesse gaat naar Jason en begint een partij te tetteren en als Jason hem wil antwoorden, praat hij er door heen of loopt weg en gaat weer bij anderen klagen. Zo kom je nooit tot een oplossing.
Jou nemen we dus niet meer serieus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Jason is een egocentrische lulquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:37 schreef kater1 het volgende:
Luistert totaal niet naar anderenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tikkende tijdbom die Jesse, zit er nog geen 2 weken, die zie ik er nog wel op z'n Jorrit's uitgaan.
plofjequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Tikkende tijdbom die Jesse, zit er nog geen 2 weken, die zie ik er nog wel op z'n Jorrit's uitgaan.
Vind Jason ook een galbak maar dat gedrag van Jesse is werkelijk koekoekquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes Jason wordt even goed aangepakt
gmtaquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Sterk hoor
Om de mening van ‘andere mensen’ erbij te halen
Jepquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Morrie volgens mij, stukje brood schoof ze naar de hond.
ja, ik heb er ook mijn gedachten overquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja. hoe lang kun je geld peuren uit slavernijverleden, lekker nog een centje voor jezelf.. Anneetje weet het wel
Toen in die shows was het geloof dat er iets onder de stoel vastgeplakt zat bij sommige mensenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja!
Dat kwartje viel bij mij laat
quote:
Om in Moraima's termen te blijven: alleen zijn eigen achterwerk jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Jason heeft al 100 x schoongemaakt
Uhu
Neej 9 toch?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Beter..ohnee te licht
[ afbeelding ]
Dat gaan ze toch niet meer eten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Smerig met die klauwen aan dat eten
Voedselverspilling vind ik erger idd...quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch niet meer eten?![]()
zonde van die taart
Dat weten we eigenlijk niet, het zou mij niet verbazen als ze het gewoon hebben opgevreten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch niet meer eten?![]()
zonde van die taart
Jason stond al 'n taart naar binnen te schuivenquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we eigenlijk niet, het zou mij niet verbazen als ze het gewoon hebben opgevreten.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jason stond al 'n taart naar binnen te schuiven
Een paar namen al een lekker stukjequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we eigenlijk niet, het zou mij niet verbazen als ze het gewoon hebben opgevreten.
Vandaar dat ze er zo dichtbij zatenquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jason stond al 'n taart naar binnen te schuiven
Maar er wel wat van vinden als anderen enthousiast zijnquote:
dat jou dat opvalt zegquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Weer zo'n spoilerfaal van SBS, je ziet de stand op het bord staan als ze naar buiten rennen voor Serena...
Lekker gewerkt weer stagiair [ afbeelding ]
Als je ze straks ziet rennen zie je dat je er eigenlijk niet om heen konquote:
Ik denk dat appie sowieso moeilijk te doorgronden isquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rami denkt de bluf beter te zien dan zelf moeten bluffen
Haaienquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Rami heeft 'm wel.. 50% punten.. van wie?
Kan het nu wel zeggen. De groene shirts zijn overduidelijk op de eerste plek te zien als ze naar buiten rennenquote:
Jepquote:
Volgens mij is ze vooral in paniek? En pijn uiteraardquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:25 schreef spapaars het volgende:
Ze was niet de eerste bij de deur, en daar ligt ze plotseling, fake!
100 camera's, maar de val hebben ze niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vooral in paniek? En pijn uiteraard
"Ze heeft het zelf gevraagd , zij was degene die ging rennen"quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Tis ook wel bijzonder
Er ligt iemand op de grond te kermen en de een jat wc papier en de andere maakt een mummie
Ze is ook een heel onaangenaam persoon, dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Shots Fired
Trrrrrr( nadoen van een geweer)
Over de keuze tegen de haaien
Naar wat ik gelezen heb op de FB-app is het vooral spierenkwestie volgens de moeder van Serenaquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij is ze vooral in paniek? En pijn uiteraard
Ja en dat kan pijn doen en de schrik uiteraardquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Naar wat ik gelezen heb op de FB-app is het vooral spierenkwestie volgens de moeder van Serena
en dat ze ff rustig aan moet doen.
Die mannen zijn kapot na 2 weken opname. 24/7 met aangespannen sixpack lopen is dodelijk vermoeiendquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:30 schreef spapaars het volgende:
Spieren en hersenen nu, aan dat laatste zal geen overvloed van zijn.
Ben erg benieuwd!!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:30 schreef spapaars het volgende:
Spieren en hersenen nu, aan dat laatste zal geen overvloed van zijn.
Minder vaak bij demiquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. gaat over opstoken van El Grovert moet vaker op de Haaienkamer de finale en Deem waarschijnlijk ik kon er bijna nix van volgen![]()
[ afbeelding ]
Lol Annet drukte zich heel goed uit, en Sylvia lult gewoon de standaard shit die elke wilders-aanhanger uitkraamt maar de opmerkingen van Sylvia vind je goed. Surprising.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Annet is links lullen rechts vullen met haar Slavernij gelul. Vond de opmerkingen van Sylvia wel goed.
Leuk dat de blufluiken weer terug waren, dit keer niet in een finale maar random opdracht. Vond dat toch een betere finale dan die kluis. Ik vind dat een beetje te simpel. Lekker hoor voor Rami en de rest van TeamMorrie. Oh wat was Fleuris stil..topshow!
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:12 schreef Cosima het volgende:
[..]
Lol Annet drukte zich heel goed uit, en Sylvia lult gewoon de standaard shit die elke wilders-aanhanger uitkraamt maar de opmerkingen van Sylvia vind je goed. Surprising.
onzin, kan mij de gedachtegang van Sylvia best voorstellen en grotendeels in meegaan, en ik ben geen wilders-aanhanger (verre van dat)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:12 schreef Cosima het volgende:
[..]
Lol Annet drukte zich heel goed uit, en Sylvia lult gewoon de standaard shit die elke wilders-aanhanger uitkraamt maar de opmerkingen van Sylvia vind je goed. Surprising.
Dat is wel heel erg fout iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:12 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel wat bij voorstellen. Serena zit er al heel lang in en weet hoe het soms werkt: "Geen tijd te verspillen, doe die opdracht!" Kan me voorstellen dat ze in al haar pijn dit nog gezegd kan hebben ook.quote:
Ik ben er voorstander van dat achterstallig loon van de daadwerkelijke slaven, zelfs omgerekend naar huidige maatstaven, wordt uitgekeerd. Maar niet per nazaat. Ze mogen het delen. En zonder rente, fictieve beleggingswinsten en noem maar op. Daarna mag niet de volgende generatie opnieuw erover beginnen, ze delen maar weer wat hun ouders ontvangen hebben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:12 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja was een domme uitspraak. Bedoelde meer aan te geven dat het gewoon de standaard gedachtegang is. "Het is lang geleden en jij hebt er nu niks mee te maken toch!? Je moet verder". Meer dan dat zei Sylvia ook niet trouwens, ze stelde verder alleen vragen. Terwijl Annet het naar mijn mening echt wel goed uitlegde en me wel aan het denken zette. We vinden het bijv. allemaal toch heel normaal dat geld altijd in de familie blijft (dmv erfenissen) terwijl die mensen ook niks te maken hebben met het harde werk van hun voorouders. Zo raar is het dan niet om te stellen dat je alsnog het geld wil hebben dat je voorouders hadden moeten krijgen. Juridisch gezien lukt het niet, maar het gedachtegoed erachter kan ik best inkomen nadat Annet het uitlegde. Dan vind ik het zo typerend dat we dan witte vrouw Sylvia weer complimenteren met dr opmerkingen terwijl die vrouw letterlijk gewoon zegt wat de meerderheid zegt en het een nogal gemakkelijk standpunt is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
onzin, kan mij de gedachtegang van Sylvia best voorstellen en grotendeels in meegaan, en ik ben geen wilders-aanhanger (verre van dat)
Vast wel, maar hebben ze niet laten zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:06 schreef Paul het volgende:
is ook hier de val van gefilmd hee
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100106567_bd199a15
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vast wel, maar hebben ze niet laten zien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel =desellefdequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja Paul's link en de uitzending laten hetzelfde zien.quote:
Het was grijs mistig weer, en Sereen stierde natuurlijk als een idioot naar de poort, en daar liggen houten vlonders.. spekgladquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja Paul's link en de uitzending laten hetzelfde zien.
Maar hoe ze van plat op bed naar plat op dat vlonder gegaan is zou ik niet weten
Rockyquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef StephanL het volgende:
Ja wat is er eigenlijk met die vierde van de Vossen gebeurd?
Rokkie moest naar huis komen van MamaRokkiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef StephanL het volgende:
Rocky is naar huis geroepen door z'n vrouwquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef StephanL het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rocky is naar huis geroepen door z'n vrouw
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. het komt binnen als een terminale Oma![]()
[ afbeelding ]
ALLE spieren zijn uitgerektquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ze is gevallen.. thats all
Ze voelde zich behoorlijk aangevallenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
wat een leugenaar met haar vlotte babbel
Straks weer aan Bruce vragen of ze het raar vond dat ....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze voelde zich behoorlijk aangevallen
Achter hun rug omquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Annet blijft ook doorgaan, zegt dat alles oke is en gaat dan lekker nog even verder
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Het is geen roddelen maar ventileren wat ze allemaal doen
Sommige hebben meerdere ventielenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Het is geen roddelen maar ventileren wat ze allemaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |