Helms Deep was beter dan Pelennorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:38 schreef Fok-it het volgende: [..] Two Towers als beste van de trilogie? Bold Al was Helms deep wel gruwelijk inderdaad
Black mirrorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
zullen we hem dan via een oortje van tips voorzien
@Kaneelstokje kijk deze gekquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helms Deep was beter dan Pelennor
Eens. Maar overall wel minder deel dan 1 en 3.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helms Deep was beter dan Pelennor
Zekers wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Solo nog steeds nooit Lord of the Rings gekekenkan echt niet
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar overall wel minder deel dan 1 en 3.
spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises
quote:"Tall and proud he seemed again; and rising in his stirrups he cried in a loud voice, more clear than any there had ever heard a mortal man achieve before:
Arise, Arise, Riders of Theoden!
Fell deeds awake: fire and slaughter!
spear shall be shaken, shield shall be splintered,
a sword-day, a red day, ere the sun rises!
Ride now, ride now! Ride to Gondor!
With that he seized a great horn from Guthlaf his banner-bearer, and he blew such a blast upon it that it burst asunder. And straightway all the horns in the host were lifted up in music, and the blowing of the horns of Rohan in that hour was like a storm upon the plain and a thunder in the mountains.
Ride now, ride now! Ride to Gondor!
Suddenly the king cried to Snowmane and the horse sprang away. Behind him his banner blew in the wind, white horse upon a field of green, but he outpaced it. After him thundered the knights of his house, but he was ever before them. Eomer rode there, the white horsetail on his helm floating in his speed, and the front of the first eored roared like a breaker foaming to the shore, but Theoden could not be overtaken. Fey he seemed, or the battle-fury of his fathers ran like new fire in his veins, and he was borned up on Snowmane like a god of old, even as Orome the Great in the battle of the Valar when the world was young. His golden shield was uncovered, and lo! it shone like an image of the Sun, and the grass flamed into green about the white feet of his steed. For morning came, morning and a wind from the sea; and darkness was removed, and the hosts of Mordor wailed, and terror took them, and they fled, and died, and the hoofs of wrath rode over them. And then all the host of Rohan burst into song, and they sang as they slew, for the joy of battle was on them, and the sound of their singing that was fair and terrible came even to the City."
Dat kloptquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er komt geen tweede keer hahaatjes.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat klopt
Vond er echt geen hol aan
Beetje kijken naar een film met pratende bomen. Bij Pocahontas kon dat nog wel als kind, maar als volwassenen. Kom opquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Solo nog steeds nooit Lord of the Rings gekekenkan echt niet
Oh toch welquote:
Hij probeert er te graag bij te horen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Abid je bent nog steeds een mongool en geblokkeerd. Doe alsjeblieft geen moeite me continue te quoten
Ben het niet vaak met je eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Beetje kijken naar een film met pratende bomen. Bij Pocahontas kon dat nog wel als kind, maar als volwassenen. Kom oppratende bomen
Harry of the ringsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat vind je minder kut. Lord of the Rings of Harry Potter?
Kan ik wel maar vind dit gewoon helemaal niksquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp sowieso niet dat je niet door een klein beetje onrealisme heen kan kijken. Daar ga je toch geen hele franchise op beoordelen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ik wel maar vind dit gewoon helemaal niks
je past je maar aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja truequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises
Eens met Mortaxxquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik plan alvast een Lord of the Rings date night in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens met Mortaxx
Je kijkt ze maar net zo lang tot je wat anders uit kan kramen
leuk ik kom ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik plan alvast een Lord of the Rings date night in.
Wel the extended versies hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik plan alvast een Lord of the Rings date night in.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel the extended versies he
Return of the King van bijna 5 uur
Ok Thierryquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
bij fantasy geldt nog goed = goed en slecht = slecht, er zijn 2 genders en omvolking doen we niet aan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die fantasy niet snappen omdat het “onrealistisch” is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:18 schreef Fok-it het volgende:
Solo is meer van de dark fantasy
Dan zou je in dat opzicht Game of Thrones wereld ook tof moeten vinden
LOTRquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp sowieso niet dat je niet door een klein beetje onrealisme heen kan kijken. Daar ga je toch geen hele franchise op beoordelen
Voor straf je laten pijpen door de meiden van halal!quote:
Is met Jamie Fox toch? of Denzel Washington? Kan me daar echt niks van herinneren maar weet wel dat hij Oscar heeft gewonnenquote:
Je zette zeker veel fapjes op Emma Watson?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:25 schreef Fok-it het volgende:
En Harry Potter en de geheime Kamer natuurlijk
My man Denzelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is met Jamie Fox toch? of Denzel Washington? Kan me daar echt niks van herinneren maar weet wel dat hij Oscar heeft gewonnen
Pas vanaf Azkaban!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zette zeker veel fapjes op Emma Watson?
Ook erg goeien iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
Beste drie:
The Silence of the Lambs
Se7en
The Dark Knight
Shawshank is wel goed maar zoooooooooo goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:36 schreef Fok-it het volgende:
Eens. Maar met beste kies ik ook voor favoriete en niet objectief beste
Dan had Shawshank er ook tussen gestaan
`I can smell your cunt'quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
silence of the lambs was wel goed ja idd
Beetje zin in morgen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond Transformers (1986) wel erg goed.
In de parenclub?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ama en ik ontmoeten elkaar morgen, kom ook!
Weinig. Ben gesloopt en moe.quote:
Pics van je outfitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben op Wasteland morgen
Vind het altijd wel leuk als er wel wat mensen doodgeschoten worden in filmsquote:
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig. Ben gesloopt en moe.
4 mensen opgezegd op werk. Werk me 3 slagen in de rondte.
Wat ga je doen maatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig. Ben gesloopt en moe.
4 mensen opgezegd op werk. Werk me 3 slagen in de rondte.
Ik vind 3 de minste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben morgen vast fitter, want even verder geen verplichtingen. Vroeg maar bed straks.quote:
Gaat vast wel gezellig worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben morgen vast fitter, want even verder geen verplichtingen. Vroeg maar bed straks.
Meet van ksc. Van de mensen die komt, ken ik alleen Ama.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meet van ksc. Van de mensen die komt, ken ik alleen Ama.
Teringquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:58 schreef Solotovski het volgende:
Had gisteren een beukerpizza joh
35cm
Heb jij Ama weleens gemeet ja? Zozoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meet van ksc. Van de mensen die komt, ken ik alleen Ama.
Smerig dikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:58 schreef Solotovski het volgende:
Was mijn 19de bestelling dit jaar bij nyp
Genoeg mensen hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij Ama weleens gemeet ja? Zozo
Vast wel. Denk fietsen naar Zoetermeer en daar de tram pakken. Heb alleen geen ov-kaart meer, dus even nadenken.quote:
2x zelfs.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij Ama weleens gemeet ja? Zozo
Ja weet ikquote:
Dat laatste was 1 meet? In Rotterdam in die kroeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2x zelfs.
Esf meet en crewmeet.
Was 2x op zo'n meet met dezelfde mensen. Was jij niet ook op beiden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat laatste was 1 meet? In Rotterdam in die kroeg.
viesdikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:58 schreef Solotovski het volgende:
Was mijn 19de bestelling dit jaar bij nyp
Jij woont toch in utrecht?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Denk fietsen naar Zoetermeer en daar de tram pakken. Heb alleen geen ov-kaart meer, dus even nadenken.
Nopequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was 2x op zo'n meet met dezelfde mensen. Was jij niet ook op beiden?
Lol wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij woont toch in utrecht?
Kan tegenwoordig toch gewoon met de pinpas in en uitchecken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Denk fietsen naar Zoetermeer en daar de tram pakken. Heb alleen geen ov-kaart meer, dus even nadenken.
Gewoon zomaar? Heb dat nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig toch gewoon met de pinpas in en uitchecken?
Je kunt wel merken dat je tegenwoordig in een boerendorp woontquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zomaar? Heb dat nog nooit gedaan.
Strippenkaart werkt daar waarschijnlijk nogquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je tegenwoordig in een boerendorp woont
Ik kwam er na ik weet niet hoeveel dure dagkaarten achter dat andere mensen hun pinpas gebruikten….quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zomaar? Heb dat nog nooit gedaan.
Jeetje daar wil je ook niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, woon in de gemeente Alphen.
We hebben 1 bus per uur, per kant. 1 naar Alphen, 1 naar Zoetermeer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat je tegenwoordig in een boerendorp woont
We hebben nog een videotheek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strippenkaart werkt daar waarschijnlijk nog
back to the 90's lmaoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strippenkaart werkt daar waarschijnlijk nog
Die zou ik toch wel terug willen hebben, wellicht iets gemoderniseerdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben nog een videotheek.
moet jij inbellen als je verbinding maakt met het internet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben nog een videotheek.
Dan gaan we dat proberen in de tram morgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kwam er na ik weet niet hoeveel dure dagkaarten achter dat andere mensen hun pinpas gebruikten….
Was wel comfy.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zou ik toch wel terug willen hebben, wellicht iets gemoderniseerd
Als ik een post maak, moet mijn vrouw de telefoon neerleggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
moet jij inbellen als je verbinding maakt met het internet?
wel goated geluidjes
Hartje Amsterdam wel dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje daar wil je ook niet dood gevonden worden
dat zou ik niet aankunnenquote:
Nee dat lijkt me daar echt helemaal vreselijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woon best aardig, maar wil hier niet oud worden
Ik woonde niet op Damrak maar wel in de buurt. Was leuk iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou graag in Amsterdam willen wonen. Midden op de Damrak
Dan hoor je elke dag die palliewappiesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou graag in Amsterdam willen wonen. Midden op de Damrak
huh bestaat ook nog xDquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik wil graag in De Bloedstraat wonen in Amsterdam (lol)
Kopen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damsko is wel enge stadje broer. Ik wil daar ook wel grachtenpandje. Maar goed dat gaat lastig worden. We blijven dromen!
Nee kraken nou goedquote:
Die heb ik zelf ook al.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
daar staan vrouwen met bloedlullen
quote:
De Smirnoffstraat in Utjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik wil graag in De Bloedstraat wonen in Amsterdam (lol)
Geil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
daar staan vrouwen met bloedlullen
Niet akkoord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Abid je bent nog steeds een mongool en geblokkeerd. Doe alsjeblieft geen moeite me continue te quoten
Met de demografische ontwikkelingen in daar zit oud worden in Amsterdam er voor jouw soort toch niet inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woon best aardig, maar wil hier niet oud worden
Sow koekoekquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de demografische ontwikkelingen in daar zit oud worden in Amsterdam er voor jouw soort toch niet in
Ik kan me niet herinneren dat we er samen waren, maar wellicht was dat dus de Smirnoff.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in UUUUUUUUUUUUU, onlangs wel even met zoon john geweest
oh, de korsakov speelde zeker weer op toenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we er samen waren, maar wellicht was dat dus de Smirnoff.
Dan moet het wel een geslaagde dag zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
oh, de korsakov speelde zeker weer op toen
ik weet het ook niet
Ik kom meequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we er samen waren, maar wellicht was dat dus de Smirnoff.
Straks even bellen? Mooi terugblikken op de week samen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
oh, de korsakov speelde zeker weer op toen
ik weet het ook niet
ReWeBeGodenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de REwe goden waar komt dit zo opeens vandaan
Boondox hebben een goed nummer:quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
ReWeBeGoden![]()
Heb je de hele clip 6x bekeken zoals ik? Sowieso zijn de boondocksgoden een bron van inspiratie en informatie. Ik wil ook best een ontbijtje voor je maken maat, al is het niet m'n specialiteit.
Klinkt als een plan bruder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Boondox hebben een goed nummer:
Sometimes it feels like the world's on my shoulders
Everything around me closing in, it's starts to grow colder
It's like I'm sitting on death row and waitin' for conclusion
Shits real fucked up, my brain's filled with much confusion
Do you know what it is to sit a 3 AM
With a gun pressed to your temple on your knees prayin'
Or in the bathroom, on the floor, a handful of pills
'Cause the fuckin' rent's due and you can't pay bills
Have you ever felt the cold grip of death in your heart?
I'm talkin' rips right in your cavity and pulls it apart
Ten motherfuckin' seconds just from ending this shit
Goeie lines.
Kan wel goed koken maat, ik maak ontbijtje voor ons drie, geen probleem.
Ik ben weer aan het ontwaken uit mijn lange winterslaap en het bevalt me meer dan prima. Maandag wordt wel even een dag van de waarheid in de week van de waarheid, maar ondanks alles heb ik m'n VGB gekregen dus als ze me nu dwars gaan zitten zijn ze de mijne.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Overleef je het een beetje van dag tot dag?
Beter zo, lange winterslaap heb ik ook eens gehad. Dag van de waarheid, in de week van de waarheid, hoop dat de dag goed gaat en de week ook. VGB is in de pocket, nu nog de rest. Als ze je dwars gaan zitten zijn ze ook de mijne.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het ontwaken uit mijn lange winterslaap en het bevalt me meer dan prima. Maandag wordt wel even een dag van de waarheid in de week van de waarheid, maar ondanks alles heb ik m'n VGB gekregen dus als ze me nu dwars gaan zitten zijn ze de mijne.
Tijd voor een genocide of niet danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de demografische ontwikkelingen in daar zit oud worden in Amsterdam er voor jouw soort toch niet in
Wat geil.quote:
Lekker maat, ik heb twee Tom Collins gedronken. Nu lig ik in bed vroege nacht. Morgen zuip ik me helemaal tering lam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hohohohoho hahaha
Ja sorry heb 2 bier op dus ben even melig!
We gaan er even goed van genieten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:46 schreef Näsenbar het volgende:
Dat gaat een lekker dagje worden vandaag, siuuu maatjes!
Jij hebt een schermloze dag nodig 1 keer p/wquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pak wel weinig slaap tegenwoordig. Al dat goonen, op m’n tellie zitten en simracen is geen goede invloed.
Maar goed, straks wel race op het circuit van zolder dus dat wordt weer spannend.
Is dat een soort industriële red alert ofzo?quote:
Heb jij die ook?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij hebt een schermloze dag nodig 1 keer p/w
Meer focus op je industrie maar verdediging tegen aliens is een groot deel ja, erg verslavend welquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is dat een soort industriële red alert ofzo?
Ziet er wel geinig uit
Nog niet, wil dat wel instellen eigenlijkquote:
Echt helemaal schermloos? Ook geen tv?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog niet, wil dat wel instellen eigenlijk
wie kijkt er nou tvquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt helemaal schermloos? Ook geen tv?
Gaat hem niet worden
Hoe moet ik anders voetbal en films kijken mongooltjequote:
Ja gewoon echt 24 uurquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt helemaal schermloos? Ook geen tv?
Gaat hem niet worden
Wtfquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:17 schreef Solotovski het volgende:
Benny heeft een PC die op vier schermen is aangesloten waarop al zijn favoriete pornoclips achter elkaar afspelen. Een arm-verlengstuk met een iPad en een iPhone is bij het hoofdeinde van zijn bed gemonteerd, zodat hij de meest intense scènes voor zijn gezicht kan hebben zonder dat hij zijn handen moet gebruiken. Hij houdt de kamer donker, zodat alles wat geen porno is wordt verduisterd, en hij heeft een rondborstige sekspop, zonder hoofd of ledematen, binnen handbereik liggen.
“Deze opstelling verbetert de kijkervaring omdat je zintuigen worden overspoeld met de meest stimulerende prikkels,” vertelt Benny me. “Je raakt verloren in de schermen, geluiden en sensaties. Je belandt in een trance-achtige meditatieve staat van euforie. Je raakt alle besef van tijd en realiteit kwijt, je leeft echt helemaal in het moment.
Ik nu. Naar NPO-Extra. Met radio1, nieuwsweek met beelden.quote:
Chevy heeft ook 5 letters, net als Benny....quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Chevy heeft ook 5 letters, net als Benny....
leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:21 schreef Solotovski het volgende:
Oooh vanavond El Clasico
Die ga ik lekker kijken OP MIJN TV MORTAXX
Ja dat vermoedde ik al want je zit hier elke dag 🧐😉quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog niet, wil dat wel instellen eigenlijk
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
leuk
misschien weer eens een boeiende el clasico na al die jaren
Nouja ik werk nu 5 dagen en heb daar wel een scherm voor nodig. Maar als ik straks weer 4 dagen werk wil ik dat instellen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik al want je zit hier elke dag 🧐😉
Maar evengoed wel een geinig idee. Al moet ik dan wel eerst even wat boeken halen anders wordt het wel heel lastig
Je hebt toch ook weekenddagenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja ik werk nu 5 dagen en heb daar wel een scherm voor nodig. Maar als ik straks weer 4 dagen werk wil ik dat instellen.
Classic goonerquote:
Ja dat is niet handig heb ik ondervonden dan spreek je dingen af en maak je plannenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt toch ook weekenddagen
ja kan echt niet goed voor je zijn zo ietsquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Classic gooner
Als je die verhalen op Reddit ook leest, lijkt dan inderdaad alsof ze gewoon in een urenlange trip zitten
Letterlijk en figuurlijk aan het brainrotten
Is gewoon een flinke verslaving he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
snap sowieso niet dat je daar zo veel tijd aan wil besteden
AI is stront. Overhyped.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:01 schreef Fok-it het volgende:
Had je dat gesprek van Alexander Klopping geluisterd op de radio @:FlippingCoin ?
Vond hem vroeger wel leuk om naar te luisteren op AI/tech gebied maar die kan je ook echt niet serieus meer nemen hoor
Nee niet gezien, half meegekregen dat die weer wilde fantasieën heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:01 schreef Fok-it het volgende:
Had je dat gesprek van Alexander Klopping geluisterd op de radio @:FlippingCoin ?
Vond hem vroeger wel leuk om naar te luisteren op AI/tech gebied maar die kan je ook echt niet serieus meer nemen hoor
Ja paar weken geleden eerst over enthousiast bij Jinek aan tafel, en nu zat hij, leek het, in zijn pyjamaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee niet gezien, half meegekregen dat die weer wilde fantasieën heeft.
Ik heb een tijd terug zijn bijdragen bij DWDD teruggekeken, daar had die altijd wilde voorspellingen. Is ook weinig van terechtgekomen derhalve neem ik hem niet heel serieus.![]()
Aanrader wel, staan fragmenten op youtube.
Was toen met die VR hype enzo ook toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee niet gezien, half meegekregen dat die weer wilde fantasieën heeft.
Ik heb een tijd terug zijn bijdragen bij DWDD teruggekeken, daar had die altijd wilde voorspellingen. Is ook weinig van terechtgekomen derhalve neem ik hem niet heel serieus.![]()
Aanrader wel, staan fragmenten op youtube.
Hou de etiketjes maar voor je Dirk de Wachter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja paar weken geleden eerst over enthousiast bij Jinek aan tafel, en nu zat hij, leek het, in zijn pyjamabeetje dystopisch te doen. Lijkt wel alsof die kerel beetje last heeft van bipolaire stoornis
Soms moet de frustratie er even uit. Zou jij fokken als je op vakantie was? Ik heb mijn telefoon dan alleen voor navigatie.quote:
Ja precies, iedereen zou nu een vr set en een 3d printer thuishebben staan o.a.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toen met die VR hype enzo ook toch?
Ja ik ging op op fok op vakantie. Waarom niet? Is sowieso iets wat ik in m’n vrije tijd doequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Soms moet de frustratie er even uit. Zou jij fokken als je op vakantie was? Ik heb mijn telefoon dan alleen voor navigatie.
Ik ook. Boodschappen twee keer zonder auto. Tweede keer maar de rollator meegenomen. Kookdagen: piri piri, Groene curry en Tjap tjoy.quote:
Jij ook makkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook. Boodschappen twee keer zonder auto. Tweede keer maar de rollator meegenomen. Kookdagen: piri piri, Groene curry en Tjap tjoy.
De kipstukjes worden tofu natuurlijk. Ik krijg een drukke week met werk dus moet het voedsel even voor elkaar hebben.
Het is verder een prachtige dag met het weer. Net al even genoten buitendijks.
Ik wens eenieder een prettige edoch veilige dag.![]()
Niels
samequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik ging op op fok op vakantie. Waarom niet? Is sowieso iets wat ik in m’n vrije tijd doe
-weggejorist-quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:22 schreef Fok-it het volgende:
-dat "gezwel" kan je achterwege laten-
Ik vertrouw alleen Maurice de Hont als het op AI aankomt, net zoals de overheid dat doet. Hij heeft laatst een zeer educatief filmpje gepubliceerd hoe je met AI zelf een liedje kan maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:01 schreef Fok-it het volgende:
Het enige correcte antwoord denk ik, alhoewel femboys die gothkutje likken is ook wel geil. Liefst harig, maar dat is mijn persoonlijke perverse voorkeur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:29 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
hung femboys die goths neuken ;3
word echt wild van bi-femboys die hele schattige intieme seks hebben met hun 'dinnetje, smelt dan echt van cuteheid hngggquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het enige correcte antwoord denk ik, alhoewel femboys die gothkutje likken is ook wel geil. Liefst harig, maar dat is mijn persoonlijke perverse voorkeur.
Klinkt wel lekker, nu heb ik zin om zoiets te kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:37 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
word echt wild van bi-femboys die hele schattige intieme seks hebben met hun 'dinnetje, smelt dan echt van cuteheid hnggg
Klinkt wel lekker, nu heb ik zin om zoiets te kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:37 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
word echt wild van bi-femboys die hele schattige intieme seks hebben met hun 'dinnetje, smelt dan echt van cuteheid hnggg
Hoppa baas, niet te verslaan in het echt niet, en in de sim niet. Beasted vanaf p14 naar P5 hoppaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
YEEEES
P5 gepakt op Zolder vanaf P14weer 2 punten! Bizar.
Wel een gelukje omdat ik dicht achter iemand zat en ondertussen werd gelapt (), maakte die gast voor mij een fout. Komt weer terug op de baan, en die leider klapt er vol op
Twee vliegen in 1 klap dus, wat me sowieso een positie opleverde
Godverdomme wat is simracing vet.
Gewoon puur sim spelletje. Niet voor graphics maar gewoon voor het rijden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oude game, of settings teruggeschroefd voor performance?
Nog buiten geweest?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon puur sim spelletje. Niet voor graphics maar gewoon voor het rijden.
Maar goed het is een klein gifje anders wil mijn progje hem niet uploaden
Ook zat. Op de blok.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, nu heb ik zin om zoiets te kijken.
[..]
Hoppa baas, niet te verslaan in het echt niet, en in de sim niet. Beasted vanaf p14 naar P5 hoppa
Ik zou Maurice de Hont nog mijn eerstgeborene toevertrouwen. Die man is expert in alles.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen Maurice de Hont als het op AI aankomt, net zoals de overheid dat doet. Hij heeft laatst een zeer educatief filmpje gepubliceerd hoe je met AI zelf een liedje kan maken.
Ben ik nu. Even rondje fietsenquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De wereld verlangt naar een plek genaamd "Herensociëteit 'The Goated Boys'"
Surinaams broodje kipquote:
Wat is er dan Surinaams aan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Surinaams broodje kip
En jij?!!
Surinaams puntje, surinaamse sambal, ingemaakte komkommer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is er dan Surinaams aan?
Een kapsalon en een Turkse pizza
Ik weet het niet, chevy... Ik vind dit een moeilijke....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De wereld verlangt naar een plek genaamd "Herensociëteit 'The Goated Boys'"
Ben je er al uit?quote:
Moet de naam meer Nederlands bedoel je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik weet het niet, chevy... Ik vind dit een moeilijke....
Nee, ouders koken altijd.quote:[..]
Ben je er al uit?
Surinaamse sambal is lekker hequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Surinaams puntje, surinaamse sambal, ingemaakte komkommer.
Dat denk ik.
Dus ik ben uitgenodigd? 😄quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Onze loge heeft nog wel plek chevy, invite only.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Onze loge heeft nog wel plek chevy, invite only.
Herensociëteit klinkt zo Victoriaans en oubollig. Ik zou liever Goated Boys hebben of zo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet de naam meer Nederlands bedoel je?
[..]
Nee, ouders koken altijd.
Ligt eraan welkequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Surinaamse sambal is lekker he
Madamme Janette te gek hahahquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt eraan welke![]()
Die madam jeanette sambal is mij te gek, die we nu hebben is goed we hadden ook surinaamse pindasaus gehaald in Rotterdam die was echt heerlijk goed pittig
Okay Solotovski van Dijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Madamme Janette te gek hahah
Krijg er spontaan weer honger van
Pepertje door het eten prima maar die sambal is gevaarlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wil je ook bij de illuminatiquote:
Ja je moet het wel leren etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pepertje door het eten prima maar die sambal is gevaarlijk
Eerst even doorlichtenquote:
Neequote:
Liever Croky bolognesequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Surinaamse sambal is lekker he
Denk dat de kennis die daar ligt niet geschikt is voor mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je ook bij de illuminati
Hoe was de meet makkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat de kennis die daar ligt niet geschikt is voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
De nieuwe HALPER is uit!niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Ik ook niet. Heb alleen de link gekopieerd. (lol)quote:
LMAOquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb alleen de link gekopieerd. (lol)
😁😁🤣quote:
Ik kan je de sambal Gledek aanraden. Erg goede sambal voor de geoefende eter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De kroketten open snijden, de chips erin als vulling. Opwarmenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:08 schreef Aberkullie het volgende:
Zal ik Haagen Dazs, B&J, chips of kroketten gaan eten
Broquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kroketten open snijden, de chips erin als vulling. Opwarmen
En dan dopen in de Haagen Dazs en B&J
Aan jou de vraag der vragen dan maar: Capitool of Witte huis?quote:
Ja of je het nou achter elkaar eet en misselijk wordt of na een paar happen alles gecombineerd maakt toch niet uitquote:
Wat lekker meid, geniet lekker ervan ik heb ook weer te veel junkfood hihihi ik ga maar de maltesers eten maar ben fuckin depressief en zit al hele dag thuis te wachten op een pakketje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:08 schreef Aberkullie het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:08 schreef Aberkullie het volgende:
Bij dat laatste heb ik een matige ervaringquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of je het nou achter elkaar eet en misselijk wordt of na een paar happen alles gecombineerd maakt toch niet uit
Beide bestormenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan jou de vraag der vragen dan maar: Capitool of Witte huis?
Ik zal de dm even doorsturenquote:
Is goed ik werk toch nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal de dm even doorsturen
Maar hij is erg NSFW
Kunnen we niet gewoon alvast 38 gespeeld 38 gewonnen opschrijven. Dit begint wel beetje saai te worden zoquote:
34quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon alvast 38 gespeeld 38 gewonnen opschrijven. Dit begint wel beetje saai te worden zo
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal de dm even doorsturen
Maar hij is erg NSFW
Dat had ik nou nooit verwachtquote:
ik heb 2 plusjesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe hoog sta jij op de inferieursindex?
KLB / Inferieursindex
Met onzichtbare hp inkt?quote:
Erg intrigerendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |