quote:Op maandag 2 december 2024 20:54 schreef DJMO het volgende:
Goed dan. Dan haal je xl dozen bij de gamma, 15 km verderop omdat die hier om de hoek geen voorraad meer had, past één van de cadeaus alsnog niet in de doosgelukkig ga ik dat pakket zelf bezorgen komende vrijdag en kan ik die er dus los boven op gooien
Ik probeer meerdere keren per dag wel ff te checken hier en op het mailadresquote:Op maandag 2 december 2024 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Om hierop in te haken:
Ik ben van plan om een T&T te verzenden naar de ontvanger, voor zover ik die weet iig.
En anders via de organisatie. En dan duimen dat het snel genoeg doorgegeven wordt![]()
![]()
Deze ziet een leuk rondje nederland voordat ie op zijn bestemming aan gaat komen. Wordt vervolgd.quote:Op maandag 2 december 2024 15:52 schreef Sally het volgende:
Sneak peak pakket 1...
Deze kan in een vrolijk papiertje! Deze gaat per Postduif rond gebracht worden
(De andere paketten met koeriers durf ik niet goed.)
[ link | afbeelding ]
Hihiquote:Op maandag 2 december 2024 21:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Deze ziet een leuk rondje nederland voordat ie op zijn bestemming aan gaat komen. Wordt vervolgd.
Het is je vergeven hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:14 schreef Sharuun01 het volgende:
Echt super mooi om dit allemaal te lezen en te zien.
En @:laziness heel erg bedankt dat jij zoveel bij hebt kunnen springen deze laatste paar weken.
Het is bij mij erg druk geweest qua werk, net terug van een weekje Zweden voor werk dus hopelijk koelt het nu weer allemaal goed af voor mij, maar begint de drukte voor jou.
Excuses aan de mensen dat ik wat minder actief en online was
Maar maar maar, dit is hoe mensen mij IRL ook kennen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor.
Maar ik vind ergens wel dat je je standaard-PI moet veranderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 08:55 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Maar maar maar, dit is hoe mensen mij IRL ook kennen.
Dit is mijn identiteit, kan er wel een kerstmuts opzetten maar gezicht wordt niet anders.
Vriendin heeft het wel eens met ductape geprobeerd maar ook dat help niet
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Moon we zagen je aanmelding binnenkomen, helaas hadden wij alles al afgerond met matches.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:51 schreef M_0_0_N het volgende:
Heb me voor dit jaar weer op gegeven. Hopelijk nog op tijd!
Oeps! Correctie het is wel een kerstpakket, maar dan een dierenkerstpakket . Ook heel leuk en hutjemutje vol!quote:Op woensdag 4 december 2024 15:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb net een redelijk zware doos uit de oranje (lege) kliko gevist. Het lijkt verdacht veel op een kerstpakket!
Shopper... of donateur...?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:44 schreef laziness het volgende:
Is er nog een shopper die zich op dit korte termijn wil committeren voor nog een pakket?
Aah jammer! Volgend jaar beterquote:Op woensdag 4 december 2024 15:07 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Moon we zagen je aanmelding binnenkomen, helaas hadden wij alles al afgerond met matches.
Blijkbaar hebben we helaas vergeten het formulier te sluiten.
Op dit moment zijn er geen gevers, maar mocht er nog iemand zich willen melden, stuur mij dan een DM en we gaan kijken wat we kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |