Mailyquote:
Nee, de taalnazi in mij kan dat niet waarderenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Sally het volgende: [..] Als jij het leuk vindt Vind jij het leuk om onder 'wijfen' te vallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
Zijn hier nog geile wijven om te neuken?
Lekker smeuïgquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
Opgewonden dames dan?quote:
Ik neuk nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de taalnazi in mij kan dat niet waarderen![]()
Mja misschien als het bijvoeglijk naamwoord "lekker" er aan toegevoegd wordt
Ah, op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging mij erom wat zijn idee is bij 'vrouwen' - en blijkbaar ene stereotype man die 'wij' leuk zouden vinden??
(ik heb niet geklikt overigens op het linkje wat hij gaf, totaaaaaal niet interessant).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Zoiets doet een dame nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opgewonden dames dan?
De liefde bedrijven?quote:
Altijd toch als jij in de buurt bentquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opgewonden dames dan?
Dus je doet het wel?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoiets doet een dame niet![]()
Oohh alle keren dat ik mn moeder dat heb horen zeggen. Heeft helaas niets geholpen
Copuleren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De liefde bedrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |