Budget Sweeney.quote:
Sowieso in deze tijden, met tekort aan vaklui. Voor hun tien andere klanten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:15 schreef Friday12 het volgende:
Een klant blokker jij niet.. Nou moet je eens kijken hoe snel dat kan als je een stalker bent
Maar drogen (lees verwarmen) kost geld en dat hebben ze niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:13 schreef Friday12 het volgende:
Wat een irritant verwend prinsesje. Alles altijd gekregen van de ouders zo komt het over.
Verder pleur er even een laagje zeil in en zorg dat het uitgedroogd word
Met hun budget (dat er niet was) hadden ze de vloer pas later moeten laten doen. Die plavuizen zijn voor de time being prima. Maar dat zag er voor Instagram niet leuk uit, dus dan moet het maar gelijk terwijl er net het geld niet voor is. Zit er wat tegen (vloer moet drogen) dan moet het ook nog eens gelijk klaar zijn. Zo werkt het niet verwend prinsesje.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:11 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Budget Sweeney.
Gezeik ook met hun beton vloer, ze hadden ook wat extra kleden kunnen neerleggen.
Vloer van 16k erin leggen en dan huilie doen over paar 100 euroquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:25 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Maar drogen (lees verwarmen) kost geld en dat hebben ze niet.
Ze hadden geen huis inspectie en dan een prima plavuizen vloer eruit rammen terwijl je het geld niet heb. Er zijn meerdere dingen die ze niet snaptquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Na de hoorzitting zegt ze "ik heb spijt dat ik ik de klus aan hem heb gedaan"
Je snapt het nog steeds niet, trut.
Mee eens, alles moet direct perfect tegenwoordig lijkt wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:27 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Met hun budget (dat er niet was) hadden ze de vloer pas later moeten laten doen. Die plavuizen zijn voor de time being prima. Maar dat zag er voor Instagram niet leuk uit, dus dan moet het maar gelijk terwijl er net het geld niet voor is. Zit er wat tegen (vloer moet drogen) dan moet het ook nog eens gelijk klaar zijn. Zo werkt het niet verwend prinsesje.
Respect dat hij het nog wil afmaken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:41 schreef derLudolf het volgende:
Nog niets eens excuses oid voor die Ronald
Ja want iedere normaal persoon heeft shit toch geregeld voor je aan de verbouwing begint? Zoals een check van het huis. Maar dat kost natuurlijk geld hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Knappe vrouw absoluut, jammer van dat accent.
Vond Ronald ook wel heel laks. Waarom moet ik weten waar ik mee werk zegt hij eigenlijk... En Mr Visser zegt dat ook?
Dat is toch te erg voor woorden.
Dus een vloerenlegger mag gewoon alles maar leggen....
Maar de jongelui wilden ook wel beetje veel.
Overigens... 16K voor dat?
Belachelijke prijs.
Volgens mij moet je de uitzending nog eens terug kijken, want dat is helemaal niet zo gezegd. De vraag was in hoeverre de vloerenlegger vooronderzoek had moeten doen, en of hij dat ook gedaan heeft. En ja: dat heeft íe gedaan. Hij heeft gewaarschuwd dat de vloer te vochtig was en heeft de jongelui geadviseerd een vochtexpert in te schakelen. De vloerenlegger heeft inderdaad geen bouwtechnische keuring van de vloer uitgevoerd, maar dat mag in redelijkheid ook niet verwacht worden, dat hadden die jongelui zelf moeten regelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Vond Ronald ook wel heel laks. Waarom moet ik weten waar ik mee werk zegt hij eigenlijk... En Mr Visser zegt dat ook?
Die dingen eet je ook niet als de camera op je porum staatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef H_T het volgende:
Feest voor Viktor met een Bossche bol deze week![]()
Ik heb hem er geen hap van zien eten
Ik vond het ook belachelijk laag. Ronald moet zijn prijzen wat opschroevenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Knappe vrouw absoluut, jammer van dat accent.
Maar de jongelui wilden ook wel beetje veel.
Overigens... 16K voor dat?
Belachelijke prijs.
Logisch. Ik kreeg ook een keer eens zo'n ding voor je neus. Is eigenlijk een enorme berg slagroom (brrr!). Ik dacht toen ook: hoe werk ik me hier doorheen. Zo'n gezicht had Viktor ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef H_T het volgende:
Feest voor Viktor met een Bossche bol deze week![]()
Ik heb hem er geen hap van zien eten
Die vrouw heeft duidelijk de leiding en is niet de meest sympathieke. Duidelijk is wel dat ze dubbeltjes moeten omdraaien, en dat ze ondertussen weer hebben bijgespaard. Maar het stel heeft zelf allerlei steken laten vallen, en dat schuiven ze allemaal af op de klusjesman. Die Mariska is keihard. En dan nog met twee waarheden komen ook nog en die arme man 's avonds kapot whatsappen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:09 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe aso ben je dan als je de aannemer laat opdraaien om een verwarming te huren omdat je geen geld hebt maar vervolgens nog wel een sok onder bed voor een epoxy en de rest. Wat 8 keer zoveel kost.
Gelukkig kreeg de aannemer op alle punten gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |