Je kan niet iemand aanklagen die nooit heeft bestaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Ze hadden beter die deskundige kunnen aanklagen dat de vloer droog zou zijn
Mijn onderbuik zegt dat er de expert niet echt een expert was, als hij/zij er überhaupt al was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat Mariska geld wou zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:26 schreef MadMaster het volgende:
“We weten nu waar we aan toe zijn…”.
Dat had je al lang kunnen weten i.p.v. stronteigenwijs te zijn…
Ik denk dat daar nooit een deskundige langs is geweest. Er was ook geen rapport.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Die zijn uit pure ellende op een dag tot de conclusie gekomen dat ze die vloer gewoon gelegd wilden hebben en wisten dat die man dat niet ging doen. Toen hebben ze maar een expert verzonnen die verklaard zou hebben dat het allemaal in orde zou zijn. En toen die man in de gang zag dat het daar nog steeds een ramp was kwamen ze een beetje klem te zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nooit een deskundige langs is geweest. Er was ook geen rapport.
Overleggen met deze “ik weet het beter” broekies?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Toch bijzonder dat hiervoor een rechter aan te pas moet komen
Met een beetje boerenwijsheid en overleg kom je ook een heel eind
Nee hoor, kun je gewoon laten berekenen. En een H balk is altijd van staal. Netjes bekleden met 2 lagen gips voor de brandwerendheid en de koof netjes stucen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
link hoor , moet wel een stalen balk zijn
was wel een mooie meidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:36 schreef JanGroen het volgende:
Heerlijke uitspraak. Goede levensles voor het jonge stel. Eigenwijs is niet wijs. Een verbouwing doe je niet “ff snel” en al helemaal niet met je allerlaatste centen.
En dan na de uitspraak de loze woorden “we weten nu waar we aan toe zijn”. Wat een dooddoener. Zeg dan eerlijk dat je deze uitspraak niet verwacht had en bied je excuses aan aan de klusjesman.
Ach, als je met dit gedrag van haar zit opgescheept ben je snel klaar met haar geplamuurde snoetje hoor. Dan is uiterlijk ineens een stuk minder belangrijk.quote:
Ja uhuhquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ineens hadden ze nog een sok gevonden.
Budget Sweeney.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |