Ik zou zeggen dat de bus parkeren ook onder goed positioneren valt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een mokerslechte start heeft de Deense demagoog er wel gewoon een goed positiespel in weten te slijpen.
Watch and learn, zou ik zeggen.
Er hangen speciaal voor woensdag weer netten (helaas).quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gevoel dat dit wel zo'n wedstrijd kan worden waarin Gaaei scoort dit intens viert en vervolgens bekogeld wordt waarna staking volgt.
Wat voor drugs gebruik jij, maat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gevoel dat dit wel zo'n wedstrijd kan worden waarin Gaaei scoort dit intens viert en vervolgens bekogeld wordt waarna staking volgt.
Een van de weinige scenarios dat ik Ajax hier zie winnen in combinatie met 8 man in de zestien.quote:
Gewoon incalculeren dat we 6-0 gaan verliezen, dan kan het altijd meevallenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een van de weinige scenarios dat ik Ajax hier zie winnen in combinatie met 8 man in de zestien.
Schijt zeven kleuren.
Graag advies Tjacka.
Ben alleen bang dat die niet speelt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:53 schreef Houniet het volgende:
Blijft een wedstrijd op zich. Daar ligt mijn hoop ergens.
Daarnaast ook voor Brobbey, geweldige wedstrijd als hij daar een keer kan scoren.
Laat Weghorst maar spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat die niet speelt.
Ik houd mijn hart vast voor de Weghorst show als hij scoort. Ik bied vast mijn excuses aan voor het theater.quote:
Bij de gedachte hieraan vind ik het opeens toch jammer dat er netten hangen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast voor de Weghorst show als hij scoort. Ik bied vast mijn excuses aan voor het theater.
Dat zal wel meevallen, gebeurde na de klassieker in de arena vorig seizoen ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:08 schreef Houniet het volgende:
Als jullie je nou even gaan misdragen is het de komende vijf jaar zonder publiek in de Kuip.
Doe je dat nou vaker, denkbeeldige argumenten verzinnen in je hoofd die niemand verder hier zegt en daar dan zelf op reageren?quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het draait echt geweldig. Woensdag wordt een makkie voor Ajax. Alles is dit seizoen anders.
Dat gaan gewoon 0 punten worden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het momentum ligt wel op dit moment in Rotterdam-Zuid
Je hebt bij Ramaj inderdaad wel veel meer het gevoel dat er elk moment een verkeerde pass gegeven kan worden ja. Pasveer heeft dat ook wel bij vlagen, maar die snapt beter wanneer je de bal gewoon een ros moet geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer billen knijpen, dat heb ik met Pasveer niet.
Ik reken gewoon op 0 punten, kan het alleen maar meevallenquote:
moet je ook gewoon op rekenen. Had het er gisteren op het vak over en de meesten hebben er meer vertrouwen in komende zaterdag dan woensdag.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op 0 punten, kan het alleen maar meevallen
Extra balen dat je ze nu net tegenkomt nu het daar begint te lopen.
Met dank aan de KNVB.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op 0 punten, kan het alleen maar meevallen
Extra balen dat je ze nu net tegenkomt nu het daar begint te lopen.
Ik geloof niet dat de KNVB ervoor heeft gezorgd dat er agenten gingen staken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |