SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
[ Bericht 6% gewijzigd door Lt.Bookman op 26-10-2024 15:24:20 ]
Bijzonder weinig van meegekregen, behalve wat AD berichtjesquote:
Ik denk oprecht dat jullie na Feyenoord het beste middenveld van NL hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
Het was weer niet best maar winnen wel vorig jaar was niet best en dan verloren ze.
Deze trein is in beweging boys.
Dit kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie na Feyenoord het beste middenveld van NL hebben.
Je moet soms ook een beetje geluk hebben. Kaartje hier, strafschopje daar, maakt het wat makkelijker om in je element te komen, neem je toch mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
Het was weer niet best maar winnen wel vorig jaar was niet best en dan verloren ze.
Deze trein is in beweging boys.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jullie na Feyenoord het beste middenveld van NL hebben.
Ajax zou toch wel bij de beste 8 moeten kunnen komen? Kom op hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet soms ook een beetje geluk hebben. Kaartje hier, strafschopje daar, maakt het wat makkelijker om in je element te komen, neem je toch mee.
Heb in die zin het idee dat die onzinnige voorrondes tegen prutsclubjes uit derdelangslanden je ook soms wel kunnen helpen om in de flow te komen.
Anyhow, met 7 punten bijna door naar de volgende ronde. Cofficintenpolonaise.
Hoeveel ballen heeft Weghorst geraakt ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk spelen we tegen Willem 2 weer met Brobbey
Een assist, een goal. Prima hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel ballen heeft Weghorst geraakt ?
Dat zeker, verder vooral de handjes dichtknijpen met al die lollertegenstanders tot nu toe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:08 schreef Black-Death het volgende:
Het resultaat was in elk geval prima
Ik denk 5/6quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel ballen heeft Weghorst geraakt ?
Het zat een beetje mee met die rode kaart, anders had je deze ook verloren hoor. Eerste kwartier werd Ajax gewoon weggespeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is niet altijd even flitsend maar we spelen wel met zowat dezelfde selectie als vorig seizoen en toen hadden we dit kansloos verloren
Hoeveel punten zou je moeten halen daarvoor? Tegen Maccabi, RFS en Galatasaray moet je kunnen winnen. Dan zit je al op 16 punten. En dan heb je nog de wedstrijden tegen Lazio en Real Sociedad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax zou toch wel bij de beste 8 moeten kunnen komen? Kom op hoor.
Nu is dat volgensmij redelijk normaal met die oostblokteams, halfuurtje blitzkrieg en daarna zie je ze niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zat een beetje mee met die rode kaart, anders had je deze ook verloren hoor. Eerste kwartier werd Ajax gewoon weggespeeld.
Eens, al moet je maar zien of ze die intensiteit hadden volgehouden. Maar het was weer ontzettend matig inderdaad. We missen toch in iedere linie echt bepalende spelers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zat een beetje mee met die rode kaart, anders had je deze ook verloren hoor. Eerste kwartier werd Ajax gewoon weggespeeld.
Ik heb het idee dat het kwaliteitsverschil in de EL een stuk groter is. Dus dan zou je in principe toch nog wat meer punten moeten krijgen. Ik zie eigenlijk alleen tegen Real Sociedad een verliespartij. Tegen Lazio zijn wij thuis niet kansloos en tegen Galatasaray ook niet. De rest moet je verplicht winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou je moeten halen daarvoor? Tegen Maccabi, RFS en Galatasaray moet je kunnen winnen. Dan zit je al op 16 punten. En dan heb je nog de wedstrijden tegen Lazio en Real Sociedad.
In de Champions League verwachten ze dat je met 16 punten bij de eerste 8 komt, dat zou in de Europa League niet anders moeten zijn.
Dat is wel negatief hoor. Het is niet dat die rode kaart uit de lucht komt vallen. Als je zoveel ruimte achter je verdediging laat waardoor een speler al 1 op 1 op de keeper af kan komen klopt er verdedigend bij Qarabag ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor hem ja, maar of het voor het team het beste was in een ander verhaal. Je zag gewoon duidelijk het verschil met Brobbey. Als je met Weghorst speelt dan moet je echt in een systeem spelen waarin je de spits bedient en dat is niet hoe Ajax normaal speelt en of het een nou in totaal meer doelpunten oplevert dan het ander (voor het team als geheel) is de vraag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een assist, een goal. Prima hoor.
Dat en dat je Henderson, met alle respect, niet als zes moet opstellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor hem ja, maar of het voor het team het beste was in een ander verhaal. Je zag gewoon duidelijk het verschil met Brobbey. Als je met Weghorst speelt dan moet je echt in een systeem spelen waarin je de spits bedient en dat is niet hoe Ajax normaal speelt en of het een nou in totaal meer doelpunten oplevert dan het ander (voor het team als geheel) is de vraag.
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
Je mist gewoon kwaliteit op de flanken en in de as van je middenveld. Defensief zo blijkt, als je het goed neerzet, is het vrij degelijk.
Ze moeten daar in de Arena echt ergens een sok met geld gaan zoeken. Mijns inziens heb je een defensieve en aanvallende middenvelder alsmede twee buitenspelers nodig.
Laat het helaas niet zien in de punt, maar elders zie ik 'm ook niet tot zijn recht komen. Achter de spits of op de flanken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?
Misschien moet hij wat minder kansen gaan missen .quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk je ervan om Brobbey belangrijker te maken? Aangezien dat veruit onze beste speler is?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
Aangezien dat veruit onze beste speler is?
Brobbey is geen probleem anders had ik spits wel aan het lijstje toegevoegd. Defensief heb je wel wat talent lopen. Traore en Godts zijn prima maar die posities moeten natuurlijk dubbel bezet zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Brobbey moet gewoon ingespeeld worden met lopende (snelle) mensen om zich heen die wel goed goals kunnen maken. Dan is Brobbey extreem nuttig. Hij kan prima in de punt spelen als sterk aanspeelpunt. En dan niet verwachten dat hij zelf de goals maakt. Zo haal je die druk bij hem ook weg, en zal hij weer meer gaan scoren. En ondertussen schieten de lopende mensen die bal er wel in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat het helaas niet zien in de punt, maar elders zie ik 'm ook niet tot zijn recht komen. Achter de spits of op de planken?
Suarez bij Ajax met Pantelicquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey moet gewoon ingespeeld worden met lopende (snelle) mensen om zich heen die wel goed goals kunnen maken. Dan is Brobbey extreem nuttig. Hij kan prima in de punt spelen als sterk aanspeelpunt. En dan niet verwachten dat hij zelf de goals maakt. Zo haal je die druk bij hem ook weg, en zal hij weer meer gaan scoren. En ondertussen schieten de lopende mensen die bal er wel in.
Brobbey moet wat minder van zijn kracht afhankelijk worden en wat meer van zijn snelheid. Hij staat nu iedere keer eerst een stuk te worstelen met een verdediger en moet er daarna nog een paar voorbij wil hij wat doen, want die kunnen aansluiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey moet gewoon ingespeeld worden met lopende (snelle) mensen om zich heen die wel goed goals kunnen maken. Dan is Brobbey extreem nuttig. Hij kan prima in de punt spelen als sterk aanspeelpunt. En dan niet verwachten dat hij zelf de goals maakt. Zo haal je die druk bij hem ook weg, en zal hij weer meer gaan scoren. En ondertussen schieten de lopende mensen die bal er wel in.
Warme herinneringen aan dat seizoen. Ongeslagen in eigen huis, met flinke uitslagen. Dubbele finale tegen Feyenoord was hilarisch.quote:
Ja was zo seizoen dat je bij 80% van de thuiswedstrijden uitging van minimaal 3-0quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Warme herinneringen aan dat seizoen. Ongeslagen in eigen huis, met flinke uitslagen. Dubbele finale tegen Feyenoord was hilarisch.
toeschouwersaantallen waren toen niet bestquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja was zo seizoen dat je bij 80% van de thuiswedstrijden uitging van minimaal 3-0Dat is nu net iets anders
Heerenveen-thuis 5-0 bij rust was dat seizoen denk ik? Heerlijke thuiswedstrijden waren dat indd jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja was zo seizoen dat je bij 80% van de thuiswedstrijden uitging van minimaal 3-0Dat is nu net iets anders
Een simpele voorzet en een intikkertje toch ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk 5/6
wel 1 assist en een goal
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een simpele voorzet en een intikkertje toch ?
Zoiets, het is in alle linies een gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:56 schreef Wotte het volgende:
Je mist gewoon kwaliteit op de flanken en in de as van je middenveld. Defensief zo blijkt, als je het goed neerzet, is het vrij degelijk.
Ze moeten daar in de Arena echt ergens een sok met geld gaan zoeken. Mijns inziens heb je een defensieve en aanvallende middenvelder alsmede twee buitenspelers nodig.
Dan zitten ze er niet ver naast.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10
quote:
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens dit topic is WW de nieuwe DAM10
Weghorst is de grootste mongool uit de selectiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.
als ie blijft scoren prima verder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weghorst is de grootste mongool uit de selectie
Zelfs een spits die scoort is nog niet goed genoeg voor absoluut niet ajaxhater KlapMongeaulquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wout is een soort koning eenog in het land der blinden. De antiheld die held is omdat er geen helden zijn. Bij gebrek aan beter. Snel tevreden. Iets met kinderhand etc etc.
Dit ben ik met je eens!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als ie blijft scoren prima verder.
Gelachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op basis van wat roep je dit? Niet van goals want hij staat nog steeds droog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De beste manier om zijn kwaliteiten optimaal te benutten is hem te verkopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
749.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd mede-Amsterdammers @:karina @:tarado met de 750e verjaardag van onze stad
Amsterdamgod
dan klopt ie wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oops typo hoort jubileum te zijn
Je komt natuurlijk wel een beetje in een dilemma terecht zo. In theorie is Brubbie natuurlijk je eerste, beste spits en je kapitaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was in het Olympisch stadion 50 jaar geleden bij het eerste Amsterdam/Ajax toernooi. Werd gehouden door het 700jarig bestaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd mede-Amsterdammers @:karina @:tarado met de 750e jubileumjaar van onze stad
Amsterdamgod
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het Olympisch stadion 50 jaar geleden bij het eerste Amsterdam/Ajax toernooi. Werd gehouden door het 700jarig bestaan.
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet.
Het ging me er meer om dat we nu 50 jaar verder zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.
Begreep ik wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat we nu 50 jaar verder zijn
Volkomen normaal dat eind oktober de meeste nog geen 2 wedstrijden in de week kunnen spelenquote:
Beetje apart om die kerel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een soort "historisch" toernooi. Kan me nog herinneren dat ik als 11jarige snotneus "ruzie" woorden kreeg met een Feijenoorder. Ik kwam toen van de camping en ging bij een vakantievriendje uit Amsterdam logeren. Erik Riebeek. Weet zelfs het adres nog Dirk Witte Hof 14 in Osdorp.
Tsja, gegeven de trip naar Baku en het volgende schema met FEY/PSV/MAC/TWE weinig verwonderlijk.quote:
Houdt de 'reserves' ook hopelijk net wat scherp, dat ze toch hopen op meer speeltijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsja, gegeven de trip naar Baku en het volgende schema met FEY/PSV/MAC/TWE weinig verwonderlijk.
Welke kerelquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje apart om die kerel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Zo krijg je nooit een elftal dat op elkaar is ingespeeld.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
Dat je spelers die niet helemaal fit zijn een keer geen 90 minuten laat maken snap ik wel. Maar 10 man rouleren, gewoon omdat het kan?
hij schijt in zijn broek voor de wedstrijd tegen feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:02 schreef Bugno3 het volgende:
Farioli met de troll-opstellinghij geeft geen neuk.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij schijt in zijn broek voor de wedstrijd tegen feyenoord
hij wil de boel heel houden![]()
Maar zelfs de keeper wisselen jeetjequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tsja, gegeven de trip naar Baku en het volgende schema met FEY/PSV/MAC/TWE weinig verwonderlijk.
ja je kan het ook overdrijven idd. We gaan het zien, gevoel was opzich wel goed maar nu wederom echt geen idee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zelfs de keeper wisselen jeetje
Ravioli god is ontzettend slim. Halen we een Europese finale dan hebben wij 22 fitte spelers en de tegenstander niet. Stukje vooruit denkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste niet, dat tweede wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij schijt in zijn broek voor de wedstrijd tegen feyenoord
hij wil de boel heel houden![]()
Vooral denk ik ook om Ramaj erbij te houdenquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
puntje zou mooi zijn. Hebben wel wat mensen die ze missen. Als timber nog afvalt zou mooi zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste niet, dat tweede wel.
Denk overigens niet dat we daar iets gaan halen nu Feyenoord de schwung heeft.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ravioli god is ontzettend slim. Halen we een Europese finale dan hebben wij 22 fitte spelers en de tegenstander niet. Stukje vooruit denken
Spelen in de Meer volgende week, Arena is erg vermoeid.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Black-Death het volgende:
Dat rouleren gaat wel erg ver vandaag.. rouleert hij ook qua coach en stadions?
Als ik Erik Riebeek zou zijn, zou ik er niet blij mee zijn als heel het internet te weten krijg dat ik vroeger vriendjes was met tong80quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kerelDie vent heb ik n keertje gesproken op de tribune 50 jaar geleden. Die jongen uit Osdorp was mijn vriendje en net als ik Ajacied. Volgens mij lees je mijn post verkeerd.
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik hoop oprecht dat brubby zichzelf weer terug vind. Als je 'm zo ziet met 4 man om hem heen en er alsnog uitkomt, dat is toch een prima kwaliteit. Maar die ballen moeten er wel in natuurlijk dat is het hele punt van een spits zijn.
Ik denk dat Brobbey inmiddels een gezond stuk eelt op zijn ziel heeft ontwikkeld, gezien hoe onevenredig veel shit hij over zich heen krijgt. Komt goed, denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik hoop oprecht dat brubby zichzelf weer terug vind. Als je 'm zo ziet met 4 man om hem heen en er alsnog uitkomt, dat is toch een prima kwaliteit. Maar die ballen moeten er wel in natuurlijk dat is het hele punt van een spits zijn.
Een spits is goed als hij scoort, dat doet Brobbey niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.
Arbeidsmigranten op het veld tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die gruwelijke Yelmuz naast Sjakie ?
Ik ken er wel een paar die ze mag terugsturen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten op het veld tellen.
Als die kon schieten en koppen dan was die beter dan Haaland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die kon schieten en koppen dan was die beter dan Haaland.
Motorisch is het ook heel matig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Een penalty nemen ook al nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Motorisch is het ook heel matig.
Kaatsen kan hij ook niet.
Ik denk niet dat @Caland jou een goede supporter vindtquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:06 schreef raptorix het volgende:
Lang geleden dat ik live voetbal zag, maar mijn god wat is dit traag en slecht zeg.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Caland jou een goede supporter vindt
Ik zou een Totti in deze armoede nooit wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:14 schreef raptorix het volgende:
Als ik als trainer een speler met afgezakte sokken zie dan wissel ik hem. We zijn hier niet op de camping.
Het gaat er niet om hoe goed je bent, je hoort uitstraling te hebben, ten alle tijden, afgezakte sokken zijn daar daar geen onderdeel van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou een Totti in deze armoede nooit wisselen.
Daniel de Ridder als laatste geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sinds wanneer spelen er joden in Ajax?
Cantona op 58ste maar weer optrommelenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe goed je bent, je hoort uitstraling te hebben, ten alle tijden, afgezakte sokken zijn daar daar geen onderdeel van.
Berghuisquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
Traor blijft lang staan. Dat wordt woensdag naar Rasmussen kijken
Sven Mislintatquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daniel de Ridder als laatste geloof ik.
Je moet eens op letten hoe vaak het gebeurt dat een ajax speler zijn voet op de bal zet, dat is doorgaans een teken van spelers die totaal de snelheid uit een wedstrijd zetten. Daley Blind is daar schoolvoorbeeld van, en dan de critici: 98% completed passes.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit weer verschrikkelijk om te zien
Brobby miste kans.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:23 schreef over_hedge het volgende:
eerste helft niet kunnen zien. Maar weinig gemist gok ik zo?
Was het weer een kans waar stilstaan genoeg zou zijn?quote:
Eerste helft via Radio gedaan, dus kan het niet vertellenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was het weer een kans waar stilstaan genoeg zou zijn?
Als hij dat de aankomende twee wedstrijden ook maar doet dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Ravioli god. Stukje alles 1-0 winnen genot
We hebben helaas geen betere spitsquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:38 schreef raptorix het volgende:
Op basis van wat zit die Brobbey in de Oranje selectie? Omdat hij zoveel energie uitstraalt? Omdat hij zoveel goals maakt?
Dit zegt genoeg: https://www.bbc.com/sport/football/dutch-eredivisie/top-scorersquote:
Als je nou 9 maanden had gezegd, had je de klassieker het was weer een bevalling kunnen inbrengenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd duurt al zeven maanden voor mijn gevoel.
Had ie pappadag vandaag?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef Heeinz het volgende:
Wel duidelijk dat de keuze voor Pasveer de juiste is
Deze wedstrijd beviel mij anders niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je nou 9 maanden had gezegd, had je de klassieker het was weer een bevalling kunnen inbrengen
Het vertoonde spel geeft de burger moed richting de wedstrijden tegen Feyenoord en PSVquote:
Dat zeg ik toch niet. Maar vorig seizoen had je met geluk 1 punt gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het vertoonde spel geeft de burger moed richting de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV
Puntje mee uit de Kuip en dan ben ik al tevree.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef over_hedge het volgende:
Tegen psv en feyenoord ga ik uit van 0 punten. Elke punt meer in leuk mee genomen
Angst hebben voor Feyenoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen jullie een puntje stelen in de kuip om dan zaterdag doodmoe te zijn en na 20 minuten 3-0 achter te staan.
Succes boys.
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staatquote:
Dit is het Ajax-topic, ga de titelstrijd elders bespreken aub.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staat
Ajax staat zoveel titels voor. We bouwen het rustig aan weer opquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, maar toch lekker als de enige concurrent op 10 in plaats van 8 punten staat
Maar we staan zondag fictief op 2 punten van PSVquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hendogod die Luuk de Jong zijn enkels breekt. Erg mooiquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag op 2 punten van PSV.
Oeh.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag op 2 punten van PSV.
Ik ben benieuwd, we zullen zienquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we staan zondag fictief op 2 punten van PSV
Ah lekker leven in het verleden ouwe reus. Jij stemt zeker CDA?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax staat zoveel titels voor. We bouwen het rustig aan weer opAl wint psv de komende drie jaar de titel dan nog staan we er 12 voor ofzo. Worden nooit meer ingehaald genot
Stemmen. Ben je 12 ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah lekker leven in het verleden ouwe reus. Jij stemt zeker CDA?
Maar die Bontenbal is zo leuk en goed aldus iedere boomer die ik over politiek spreek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bontenbal is een kakkerlak.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je berhaupt ooit nog de vergelijking willen trekken met vorig jaar. Laat staan als maatstaf nemen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Maar vorig seizoen had je met geluk 1 punt gehaald.
Tegen psv en feyenoord ga ik uit van 0 punten. Elke punt meer in leuk mee genomen
Moet hij weten.quote:
geen maatstaf maar kijken waar je vandaan komt met praktisch hetzelfde materiaal is niet zo gek hoorquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je berhaupt ooit nog de vergelijking willen trekken met vorig jaar. Laat staan als maatstaf nemen.
Nog steeds een selectie van 250 miljoen euro. En dan zullen sommigen wellicht een beetje hoog zijn ingeschat. Dan nog mag je daar toch wel meer verwachten dan een 1-0 tegen WII of 3-4 tegen Heracles?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen maatstaf maar kijken waar je vandaan komt met praktisch hetzelfde materiaal is niet zo gek hoor
Uitgegeven misschien maar toch zeker niet waard (dankzij onze duitser). Wel een verschilletje he. Misschien op die shady websites maar realistisch gezien nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog steeds een selectie van 250 miljoen euro. En dan zullen sommigen wellicht een beetje hoog zijn ingeschat. Dan nog mag je daar toch wel meer verwachten dan een 1-0 tegen WII of 3-4 tegen Heracles?
Heb het over Transfermarket. Alhoewel over de betrouwbaarheid valt te betwisten uiteraard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Uitgegeven misschien maar toch zeker niet waard (dankzij onze duitser). Wel een verschilletje he.
ja dat wilde ik net melden idd. Zo vaak 2-2 of dat soort uitslagen gezien vorig seizoen. Dan is dit een vooruitgangquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb het over Transfermarket. Alhoewel over de betrouwbaarheid valt te betwisten uiteraard.
De wedstrijden die je nu hebt gewonnen. Die won je vorig seizoen ook van deze clubs. Behoudens de clubs die gepromoveerd zijn dan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat wilde ik net melden idd. Zo vaak 2-2 of dat soort uitslagen gezien vorig seizoen. Dan is dit een vooruitgang
Met dit troosteloze Dick Advocaat voetbal zie ik Ajax woensdag wel de bus parkerenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Resultaatvoetbal. Typisch Italiaans.
De man heeft een wansmaak . Als hij moest kiezen tussen Pirlo en Henderson , kiest die voor Henderson.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef Black-Death het volgende:
Farioli heeft een goede wedstrijd gezien. Wat snuift die man?
We pakken jullie met 0-2quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dit troosteloze Dick Advocaat voetbal zie ik Ajax woensdag wel de bus parkeren
Ook wel de enige kans om een resultaatje te halen vermoedelijk
Als je alleen al naar ons doelsaldo kijkt en het aantal punten is er vooruitgang, wat ik bedoel is dat er meer uit de selectie wordt gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
De wedstrijden die je nu hebt gewonnen. Die won je vorig seizoen ook van deze clubs. Behoudens de clubs die gepromoveerd zijn dan.
Maar ok eens 11 wedstrijden ongeslagen zie ik. Dat is wel knap. Toch is de vraag hoe lang dit nog goed gaat met dit spel.
Ik kan me niet voorstellen dat dit Ajax woensdag iets haalt in de Kuip. Het is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dit troosteloze Dick Advocaat voetbal zie ik Ajax woensdag wel de bus parkeren
Ook wel de enige kans om een resultaatje te halen vermoedelijk
Er ontbreekt echt elke vorm van een degelijk positiespel, dat kan je een trainer ook wel aanrekenen lijkt me.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit Ajax woensdag iets haalt in de Kuip. Het is echt verschrikkelijk.
die kans is erg klein idd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit Ajax woensdag iets haalt in de Kuip. Het is echt verschrikkelijk.
ik help je hopen maatquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Snap al die paniek niet. We pakken die gasten daar
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit, als je ziet waar we vandaan komen... hopelijk in de winterstop wat creativiteit erbij..quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als je alleen al naar ons doelsaldo kijkt en het aantal punten is er vooruitgang, wat ik bedoel is dat er meer uit de selectie wordt gehaald.
Volgende stap is betere spelers, en nee vandaag is niet de standaard wat je wilt halen. Blij dat de wedstrijd voorbij is.
Farioli heeft vorig seizoen gezien, die past wel op om iets van aanvallend positiespel te leren aan deze gasten..quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ontbreekt echt elke vorm van een degelijk positiespel, dat kan je een trainer ook wel aanrekenen lijkt me.
Inderdaad we slingeren de penis gewoon met een klap op tafel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Toch typisch dit seizoen dat we hun pakken met 0-2 ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inderdaad we slingeren de penis gewoon met een klap op tafel.
Zou me niets verbazen dat Weghorst 'm er in legt na 83 minuten de bus geparkeerd te hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch typisch dit seizoen dat we hun pakken met 0-2 ofzo
Oh dit wist ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en ik maar denken dat streekgenoten elkaar niet laten vallen
Op basis van dit interview zou ik zeggen dat Davy zijn lul niet op tafel slingert bij salarisonderhandelingen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ajax dat naar de Kuip gaat om zich niet weg te laten spelen
Hairworld IstanbulGod
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie doen me beide aan als inwoners van Den Helder.
Was het echt zo slecht? Hoor steeds dat het zo matig is, maar de resultaten zijn in principe prima.quote:Kees Kwakman zag een minimalistisch Ajax in het Eredivisie-duel met Willem II (1-0). De ESPN-analist vraagt zich af hoelang de Amsterdamse fans nog genoegen nemen met het weinig inspirerende spel.
"Als ik als voetballiefhebber naar deze wedstrijd kijk, dan zeg ik: deze anderhalf uur krijg ik nooit meer terug. Het was verschrikkelijk. In de eerste helft gebeurde er dan nog wel wat met de penalty, de handsbal van Kaplan en de kans voor Sandra. Maar in de tweede helft is gewoon niets gebeurd. We hebben naar 'niets' gekeken", oordeelt Kwakman bij ESPN. "Willem II heeft een kans laten liggen. Ze waren niet bij machte, maar leken 1-0 ook wel prima te vinden."
Kijk @Bofjijff kan je nog wat van leren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
Woensdag is het hier een stuk rustiger als we drie punten hebben opgehaald bij de KAKKERLAKKEN!
ik zal erover nadenken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff kan je nog wat van leren.
Realisme
Rouleerkoning Farioli heeft een synchroon lopende Football Manager save game met editor en vraagt ingame aan de assistent om een opstelling te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was het echt zo slecht? Hoor steeds dat het zo matig is, maar de resultaten zijn in principe prima.
Kan me niet voorstellen dat het allemaal conditioneel is. zal wel bij het proces horen ofzo. Kan me wel voorstellen dat bepaalde spelers er af en toe strontziek van worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Rouleerkoning Farioli heeft een synchroon lopende Football Manager save game met editor en vraagt ingame aan de assistent om een opstelling te maken.
Of het is conditioneel echt bedroevend gesteld met de selectie.
Niet jij Wotte.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff kan je nog wat van leren.
Realisme
Het was saai en traag voetbal, maar uiteindelijk heeft Willem II geen kans gehad en als Brobbey een keer normaal gaat doen, is het bij rust 3 of 4-0. In die zin is het degelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was het echt zo slecht? Hoor steeds dat het zo matig is, maar de resultaten zijn in principe prima.
Big if.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het was saai en traag voetbal, maar uiteindelijk heeft Willem II geen kans gehad en als Brobbey een keer normaal gaat doen, is het bij rust 3 of 4-0. In die zin is het degelijk.
Het beste is gewoon volharden in je superioriteit en minzaam neerkijken op de middenmoot die de rest van de Eredivisie heet. Die slechts als decoratie voor de glorie van Ajax dienen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Dit kan toch niet. Wanneer mag ik kritisch worden? @:wotte @:bofjijff
Graag advies
Zeg, vriend Wotte, even om het plaatje compleet te krijgen: waar zou jij wl dood gevonden willen worden dan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee ik woon gelukkig niet in noord-Brabant. Daar wil je dood niet gevonden worden.
Ajax excelsior 2-2quote:Op maandag 28 oktober 2024 05:37 schreef CR7 het volgende:
Die vergelijking met vorig jaar kwa programma is trouwens wel tenenkrommend. Vorig jaar had je op 29 oktober al Marseille, Brighton, PSV, Utrecht, Twente, AZ en Feyenoord gehad. En won je uit wel van GAE. Geen wonder dat het beter gaat.
Het zit diep merk ik. Ik snij gewoon een valide punt aan. Maar prima jongen, het draait als een tierelier.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ajax excelsior 2-2
Ajax gae 1-1
Sparta Ajax 2-2
Ajax fortuna 2-2
Ajax nec 2-2
Heerenveen Ajax 3-2
Ajax pec 2-2
Almere Ajax 2-2
Fortun Ajax 0-0
Dan nog de kansloze europese wedstrijden, de "toppers" en niet te vergeten het hoogtepunt tegen grootmacht hercules. Elke wedstrijd open huisgenot in 23-24.
Kan nog wel even doorgaan hoor in het topic waarbij 2 niet Ajacieden om half 3 en half 6 wederom genant met Ajax bezig zijn. Lekker gap
het zit niet diep, maar als jij dat wilt denken prima. Je hebt geen punt verder, geen intentie tot discussie bij jouquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het zit diep merk ik. Ik snij gewoon een valide punt aan. Maar prima jongen, het draait als een tierelier.
Je zou maar na 1 incidenteel seizoen zo al je principes overboord gooien.
Het draait echt geweldig. Woensdag wordt een makkie voor Ajax. Alles is dit seizoen anders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het zit niet diep, maar als jij dat wilt denken prima. Je hebt geen punt verder, geen intentie tot discussie bij jou![]()
Niemand zegt dat het draait als een tierelier, niemand die zegt dat het top draait, niemand zegt dat het leuk is om naar te kijken of dat het prima is dat wel plots 5-3-2 spelen. In jouw hoofd wellicht, maar in de normale wereld niet.
Ik moest een paar keer billen knijpen, dat heb ik met Pasveer niet.quote:
Klopt. Hij heeft nog wat te leren, maar daarvoor moet hij genoeg spelen. Op de bank zitten en spelen tegen de g-voetballers uit de KKD gaat hem daar niet bij helpen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer billen knijpen, dat heb ik met Pasveer niet.
Wat is hier gek aan dan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ajax dat naar de Kuip gaat om zich niet weg te laten spelen
Hairworld IstanbulGod
In de prijzenkast van de Johan Cruijff Arena.quote:Op maandag 28 oktober 2024 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeg, vriend Wotte, even om het plaatje compleet te krijgen: waar zou jij wl dood gevonden willen worden dan?
De bal is rond he, kan alle kanten op.quote:
Het momentum ligt wel op dit moment in Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
De bal is rond he, kan alle kanten op.
Wedstrijd op zich. Gooi ze er maar in.
We hadden ze beter kunnen treffen op de oorsponkelijke speeldag. Maarja de politie had daar een andere mening overquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het momentum ligt wel op dit moment in Rotterdam-Zuid
Ze hebben daar nu even wind mee. Die kan ook draaien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na een mokerslechte start heeft de Deense demagoog er wel gewoon een goed positiespel in weten te slijpen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hebben daar nu even wind mee. Die kan ook draaien.
Ik zou zeggen dat de bus parkeren ook onder goed positioneren valt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een mokerslechte start heeft de Deense demagoog er wel gewoon een goed positiespel in weten te slijpen.
Watch and learn, zou ik zeggen.
Er hangen speciaal voor woensdag weer netten (helaas).quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gevoel dat dit wel zo'n wedstrijd kan worden waarin Gaaei scoort dit intens viert en vervolgens bekogeld wordt waarna staking volgt.
Wat voor drugs gebruik jij, maat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:41 schreef Wotte het volgende:
Ik heb gevoel dat dit wel zo'n wedstrijd kan worden waarin Gaaei scoort dit intens viert en vervolgens bekogeld wordt waarna staking volgt.
Een van de weinige scenarios dat ik Ajax hier zie winnen in combinatie met 8 man in de zestien.quote:
Gewoon incalculeren dat we 6-0 gaan verliezen, dan kan het altijd meevallenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een van de weinige scenarios dat ik Ajax hier zie winnen in combinatie met 8 man in de zestien.
Schijt zeven kleuren.
Graag advies Tjacka.
Ben alleen bang dat die niet speelt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:53 schreef Houniet het volgende:
Blijft een wedstrijd op zich. Daar ligt mijn hoop ergens.
Daarnaast ook voor Brobbey, geweldige wedstrijd als hij daar een keer kan scoren.
Laat Weghorst maar spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat die niet speelt.
Ik houd mijn hart vast voor de Weghorst show als hij scoort. Ik bied vast mijn excuses aan voor het theater.quote:
Bij de gedachte hieraan vind ik het opeens toch jammer dat er netten hangen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast voor de Weghorst show als hij scoort. Ik bied vast mijn excuses aan voor het theater.
Dat zal wel meevallen, gebeurde na de klassieker in de arena vorig seizoen ook niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:08 schreef Houniet het volgende:
Als jullie je nou even gaan misdragen is het de komende vijf jaar zonder publiek in de Kuip.
Doe je dat nou vaker, denkbeeldige argumenten verzinnen in je hoofd die niemand verder hier zegt en daar dan zelf op reageren?quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het draait echt geweldig. Woensdag wordt een makkie voor Ajax. Alles is dit seizoen anders.
Dat gaan gewoon 0 punten worden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je hebt bij Ramaj inderdaad wel veel meer het gevoel dat er elk moment een verkeerde pass gegeven kan worden ja. Pasveer heeft dat ook wel bij vlagen, maar die snapt beter wanneer je de bal gewoon een ros moet geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer billen knijpen, dat heb ik met Pasveer niet.
Ik reken gewoon op 0 punten, kan het alleen maar meevallenquote:
moet je ook gewoon op rekenen. Had het er gisteren op het vak over en de meesten hebben er meer vertrouwen in komende zaterdag dan woensdag.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op 0 punten, kan het alleen maar meevallen
Extra balen dat je ze nu net tegenkomt nu het daar begint te lopen.
Met dank aan de KNVB.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op 0 punten, kan het alleen maar meevallen
Extra balen dat je ze nu net tegenkomt nu het daar begint te lopen.
Ik geloof niet dat de KNVB ervoor heeft gezorgd dat er agenten gingen staken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |