abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215370623
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 21:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Moet het "slachtoffer" wel willen praten met je. ;)
Joost wilde wel praten alleen de daders (EBU, vrouw die voor de EBU werkte) niet.
  roze vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:25:55 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215370635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 13:24 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Joost wilde wel praten alleen de daders (EBU, vrouw die voor de EBU werkte) niet.
Dat bedoel ik ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_215370748
Wat moet het verwijderen uit dat schema precies zeggen? Dat ze het donderdagnacht al van plan waren en hem daar gewoon wilden hebben om ‘m vast te houden ofzo? :?
pi_215370908
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 13:42 schreef Em31 het volgende:
Wat moet het verwijderen uit dat schema precies zeggen? Dat ze het donderdagnacht al van plan waren en hem daar gewoon wilden hebben om ‘m vast te houden ofzo? :?
Wat zei Joost bij Eva daar ook weer over?
Hij had nog een repetitie gedaan en daarna werd hij in een kamer 8 uur lang vastgehouden? In zijn blauwe warme pak en zonder drinken. Tot de politie kwam en hij stiekem werd afgevoerd. Ik vond dat erg dramatisch klinken en wist niet of ik dit moest en kon geloven en of ik het wel goed had gehoord cq begrepen.
Want als dit waar is, en waarom zou Joost daarover liegen,dan heeft AT echt wel een steek laten vallen. Want waarom hebben ze toen niet gelijk actie ondernomen? Want dit is toch echt een traumatische ervaring.
pi_215371136
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:03 schreef summer52 het volgende:

[..]
Hij had nog een repetitie gedaan en daarna werd hij in een kamer 8 uur lang vastgehouden? In zijn blauwe warme pak en zonder drinken. Tot de politie kwam en hij stiekem werd afgevoerd. Ik vond dat erg dramatisch klinken en wist niet of ik dit moest en kon geloven en of ik het wel goed had gehoord cq begrepen.
Want als dit waar is, en waarom zou Joost daarover liegen,dan heeft AT echt wel een steek laten vallen. Want waarom hebben ze toen niet gelijk actie ondernomen? Want dit is toch echt een traumatische ervaring.
Ja vind dat ook nogal bizar. Waarom mag je iemand überhaupt zo lang vasthouden terwijl je niet de politie bent.
pi_215371993
quote:
Het laat zien dat er vanaf de top allerlei (zware) beslissingen werden genomen die niet of nauwelijks gecommuniceerd werden, niet naar de on-stage productie (aangezien de props van z'n act nog gewoon het podium op gereden werden) als naar Joost en de delegatie zelf. En dat ie daarna lang in een kamertje is gestopt zonder uitleg is daar ook weer een voorbeeld van. Die topmensen waren waarschijnlijk in crisismode en hebben tegen iemand op de vloer gezegd: "Joost mag niet repeteren, zorg dat hij ergens ongezien blijft zitten totdat wij het afgehandeld hebben". Dat denk ik dan, aangezien die onduidelijke en niet transparante communicatie best wel centraal staat in deze hele situatie.
pi_215372032
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 16:09 schreef d_elise het volgende:

[..]
Het laat zien dat er vanaf de top allerlei (zware) beslissingen werden genomen die niet of nauwelijks gecommuniceerd werden, niet naar de on-stage productie (aangezien de props van z'n act nog gewoon het podium op gereden werden) als naar Joost en de delegatie zelf. En dat ie daarna lang in een kamertje is gestopt zonder uitleg is daar ook weer een voorbeeld van. Die topmensen waren waarschijnlijk in crisismode en hebben tegen iemand op de vloer gezegd: "Joost mag niet repeteren, zorg dat hij ergens ongezien blijft zitten totdat wij het afgehandeld hebben". Dat denk ik dan, aangezien die onduidelijke en niet transparante communicatie best wel centraal staat in deze hele situatie.
Ik weiger dan ook wel te geloven dat die hele reference group al toestemming had gegeven, als dit zo vroeg al besloten was. Echt een bende. :X
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:30:09 #33
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_215372128
quote:
Nee. Het laat zien dat de EBU om 13:00 al had besloten dat Joost niet ging repeteren tijdens de eerste finale repetitie, maar hem wel gewoon nog hebben laten opgaan voor de vlaggenparade in diezelfde repetitie. En dat is extreem raar en onprofessioneel. (En de directeur van de AVROTROS wist dit dus niet o.a.)

En ik geloof niet dat hij 8 uur is vastgehouden. Ik denk dat in afwachting van nieuws (en de jury show s'avonds) ze backstage zijn gebleven en hem is geadviseerd door de AVROTROS: "Joh, blijf nu lekker even in je kleedkamer backstage en laten we niet door de delegatie bubbel gaan lopen terwijl daar media ploegen rondlopen die je kunnen gaan bevragen over wat er aan de hand is". En ondertussen de AVROTROS en delegatie leden in gesprek zijn gegaan met de EBU over wat de fuck er nu allemaal speelde. Maar ik snap dat het voor hem zo heeft gevoeld.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_215373263
Goh, Noorwegen had echt gesprekken met anderen om zich terug te trekken dit jaar. En ook Baby Lasagne was gestrest tijdens Eurovisie. Net bij Boulevard.
Ben hier voor het songfestivalforum.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:08:42 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215374432
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:03 schreef summer52 het volgende:

[..]
Hij zei ook dat hij 5 honden had bij die radioshow en vloog daarna heel de wereld over🤡

En Maradonnie had een landhuis vol met huisdieren zei hij een keertje in dat TV-programma. Die woont gewoon in een appartement in Noord.

Regelmatig wordt er iets bij verzonnen dus je weet nooit echt wat de waarheid is met Joost.

Ook bij Eva Jinek begon hij over dat boek van haar eerst in plaats van gewoon antwoord te geven.

Hoe dan ook, er is nu 1 maand de tijd om een nieuw iemand te vinden.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:12:41 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215374499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef damsco het volgende:

[..]
Als Joost rehabilitatie zoekt is het belangrijk dat hij zijn fouten erkent, hulp zoekt en excuses maakt aan het slachtoffer. Hij lijdt er zelf ook onder op dit moment.
Inderdaad, het liegen en draaien maakten het alleen maar pijnlijker.

Ik denk dat hij (en Stuntje) dit uiteindelijk ook niet vonden kunnen en daardoor voelde het niet goed om met die leugen/show door te blijven gaan.

Ik hoop oprecht dat hij zichzelf de kans geeft om echt diepgravend aan zichzelf te gaan werken zodat hij emotioneel gezonder de volwassen fase van zijn leven in gaat. Met eerlijkheid en jezelf zijn kom je veel verder in het leven en is ook veel fijner lijkt mij. En ook mensen goed behandelen en met respect is niet alleen fijner voor jezelf (minder gedoe en drama) maar ook voor de medemens (de getraumatiseerde die vervolgens anderen weer pijn doet en traumatiseert). Let's break the cycle :Y
pi_215374593
Ze willen gewoon niet dat Joost het songfestival doet,
De laatste dagen werd Joost alleen maar gebashed in de media.
pi_215387663
Net als je je afvraagt of elke boomer ondertussen zijn zegje over Joost wel heeft gedaan, blijkt dat we bijna oud-cabaretier Freek van ‘t Hek zouden vergeten

twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Trouwste user 2022 zondag 27 oktober 2024 @ 12:10:40 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_215389167
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:33 schreef Fred_B het volgende:
Net als je je afvraagt of elke boomer ondertussen zijn zegje over Joost wel heeft gedaan, blijkt dat we bijna oud-cabaretier Freek van ‘t Hek zouden vergeten

[ x ]
Is altijd een huichelachtig triest figuur geweest. Kan ook totaal niet schrijven. Enge man.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215389268
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:33 schreef Fred_B het volgende:

[ x ]
Youp v/d Hek is dan ook nooit grappig geweest. Freek trouwens ook niet :P
  Trouwste user 2022 zondag 27 oktober 2024 @ 12:50:37 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_215389562
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:21 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Youp v/d Hek is dan ook nooit grappig geweest. Freek trouwens ook niet :P
Freek is een held.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215390075
Even off-topic.
Soms schaam ik mij zo voor mijn leeftijdsgenoten. Denken ze nu nooit hoe zij waren toen ze jong waren?
Nou ik wel, jeetje dat waren de jaren 60. Wat hebben wij tegen heilige huisjes aangeschopt, geprotesteerd, gefeest, bevrijding gevoeld. De tijd van hippies en provo's. Van allerlei verschillende muziekstijlen.
En die heren Johan Derksen, Youp van het Hek en Freek de Jonge beschimpen nu alles wat maar iets anders is. Wat een zurigheid.

#ditmoestikevenkwijt :7
  Trouwste user 2022 zondag 27 oktober 2024 @ 14:09:01 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_215390489
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef summer52 het volgende:
Even off-topic.
Soms schaam ik mij zo voor mijn leeftijdsgenoten. Denken ze nu nooit hoe zij waren toen ze jong waren?
Nou ik wel, jeetje dat waren de jaren 60. Wat hebben wij tegen heilige huisjes aangeschopt, geprotesteerd, gefeest, bevrijding gevoeld. De tijd van hippies en provo's. Van allerlei verschillende muziekstijlen.
En die heren Johan Derksen, Youp van het Hek en Freek de Jonge beschimpen nu alles wat maar iets anders is. Wat een zurigheid.

#ditmoestikevenkwijt :7
Klopt, ik verzet me ook tegen dit soort lui. Freek is nog de wijste en mildste, maar zeurt ook te veel van vroeger was het beter. Ik kan ook niet tegen de tem "in onze tijd.'

pi_215390539
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Klopt, ik verzet me ook tegen dit soort lui. Freek is nog de wijste en mildste, maar zeurt ook te veel van vroeger was het beter. Ik kan ook niet tegen de tem "in onze tijd.'

Quoten uit 2012 kan klaarblijkelijk niet. :+

20/02/2012

quote:
Briljante voetballer hè GGMM ?

Al is ie van voor onze tijd.

:P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 zondag 27 oktober 2024 @ 14:15:12 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_215390572
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Quoten uit 2012 kan klaarblijkelijk niet. :+

20/02/2012
[..]

Dit gaat over iemand die we niet live hebben meegemaakt. Mijn opmerking is bijna zoals ik het niet wil. Het is nu namelijk nog steeds mijn tijd. :)

zondag 27 oktober 2024 @ 14:41:18 #46
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215390850
Nederland heeft geen ruggengraat zo blijkt maar weer.

Wees er maar trots op als land.
graag op anoniem
  zondag 27 oktober 2024 @ 14:41:29 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_215390852
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dit gaat over iemand die we niet live hebben meegemaakt. Mijn opmerking is bijna zoals ik het niet wil. Het is nu namelijk nog steeds mijn tijd. :)

Gelukkig wel @tong80 gelukkig wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215397792
twitter

Goede audience wel voor dit nummer. Allemaal kids :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 28 oktober 2024 @ 07:09:15 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215398438
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 23:32 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Goede audience wel voor dit nummer. Allemaal kids :D
Ja echt _O-. Hij doet het nummer nogsteeds, wel met meer succes :+
  maandag 28 oktober 2024 @ 08:05:45 #50
133939 egeltje1985
Elegant als een egel