SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je onder een steen geleefd of zo de afgelopen maanden?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:52 schreef damsco het volgende:
Heeft Joost zijn excuses al eens aangeboden aan die arme vrouw die hij bedreigde?
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #2 Geen Joostquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:48 schreef Paul het volgende:
Op naar de nieuwe Songfestivalartiest voor 2025!
dankjewel schatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
ESF / [2025] Nederland: interne selectie #2 Geen Joost
Als Joost rehabilitatie zoekt is het belangrijk dat hij zijn fouten erkent, hulp zoekt en excuses maakt aan het slachtoffer. Hij lijdt er zelf ook onder op dit moment.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:55 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd of zo de afgelopen maanden?
Daar wilde de dame in kwestie niets van weten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:52 schreef damsco het volgende:
Heeft Joost zijn excuses al eens aangeboden aan die arme vrouw die hij bedreigde?
Hij heeft meteen zijn excuses aangeboden, de vrouw wilde er niks van weten. Is zo ongeveer al bekend sinds mei. Die vrouw was overigens geen slachtoffer van wat dan ook, volgens het Zweedse OM.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Als Joost rehabilitatie zoekt is het belangrijk dat hij zijn fouten erkent, hulp zoekt en excuses maakt aan het slachtoffer. Hij lijdt er zelf ook onder op dit moment.
Time and place. Ik kan me goed voorstellen dat ook zij er klaar voor moet zijn. Laten we hopen dat Joost op een later moment nog eens toenadering zoekt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:08 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij heeft meteen zijn excuses aangeboden, de vrouw wilde er niks van weten. Is zo ongeveer al bekend sinds mei. Die vrouw was overigens geen slachtoffer van wat dan ook, volgens het Zweedse OM.
Ok, dus als je onterecht wordt beschuldigd moet je aan jezelf gaan werken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Als Joost rehabilitatie zoekt is het belangrijk dat hij zijn fouten erkent, hulp zoekt en excuses maakt aan het slachtoffer. Hij lijdt er zelf ook onder op dit moment.
Wat mij betreft die vrouw ook. Want waarom zou je excuses van iemand weigeren die ze meteen aanbiedt? En daarna ook nog pogingen ondernomen heeft om dat te doen? Als je jezelf gaan ingraven in je eigen gelijk en je eigen slachtofferschap is er ook waarschijnlijk iets met je loos. Maar nogmaals... het Zweedse OM heeft geen enkel bewijs gevonden voor enige slechte intentie van Joost in dat wat er daar ook gebeurd is. Dus misschien kun jij dat in je oordeel over Joost ook meenemen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Time and place. Ik kan me goed voorstellen dat ook zij er klaar voor moet zijn. Laten we hopen dat Joost op een later moment nog eens toenadering zoekt.
Vind het een verstandig besluit van Joost om zich terug te trekken, hij moet eerst aan zichzelf gaan werken.
Hij is niet voor niks gediskwalificeerd. Joost weet zelf ook wel dat hij fout zat, anders was er wel werk van gemaakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok, dus als je onterecht wordt beschuldigd moet je aan jezelf gaan werken?
Oké, ik concludeer nu maar dat je inderdaad onder een steen geleefd hebt. En laat het daarbij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij is niet voor niks gediskwalificeerd. Joost weet zelf ook wel dat hij fout zat, anders was er wel werk van gemaakt.
Zucht...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij is niet voor niks gediskwalificeerd. Joost weet zelf ook wel dat hij fout zat, anders was er wel werk van gemaakt.
Ja, zo kun je alles wel die kant op redeneren natuurlijk. In jouw ogen betekent elke beschuldiging blijkbaar meteen schuld. Dat vind ik een vrij enge en ook domme instelling, maar het is je goed recht natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat rammelt dan wel met het feit dat de attributen werden opgevoerd en hij bij de vlagparade meeliepquote:
Misschien wijst dat erop dat er ondanks een beslissing toch nog enige twijfel over de juistheid daarvan bestond bij sommige mensen die ermee te maken hadden....quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat rammelt dan wel met het feit dat de attributen werden opgevoerd en hij bij de vlagparade meeliep
Moet het "slachtoffer" wel willen praten met je.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Zover ik nu weet: de props kwamen op omdat deze beslissing nog niet tot alle lagen van de productie was doorgedrongen qua communicatie (lees: de stage hands). Ik sta 100% achter ons artikel en de bronnen. Maar de vraag over de vlaggenparade hebben wij ook al 2x aan de EBU gesteld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat rammelt dan wel met het feit dat de attributen werden opgevoerd en hij bij de vlagparade meeliep
We doen ons best! 🥰quote:
Oh ik geloof jullie verhaal ook meteen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zover ik nu weet: de props kwamen op omdat deze beslissing nog niet tot alle lagen van de productie was doorgedrongen qua communicatie (lees: de stage hands). Ik sta 100% achter ons artikel en de bronnen. Maar de vraag over de vlaggenparade hebben wij ook al 2x aan de EBU gesteld.
Zeker. En zo hebben we nog wel meer vragen (waar de EBU geen antwoord op geeft).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik geloof jullie verhaal ook meteen hoor![]()
Wilde er inderdaad ook meer mee zeggen dat het organisatorisch qua productie dus chaos was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |