Ik vind ze muzikaal goed maar echt zo saai. Wat mij betreft blijven we bij de jongerencultuur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Van mij mogen ze absoluut in de herkansing. Ik ben fan van de dames en dan niet persé van wat ze tot nu toe hebben uitgebracht (nieuwe single vind ik wel erg lekker), maar d*mn die harmonieëndat verdient het om nog eens gehoord te worden op een groot podium zoals het ESF. Alleen dan wel met een steengoed lied, waarbij ze wat mij betreft gewoon op krukjes zitten, spotje op ze gericht en waarbij alle focus gaat naar waar zij goed in zijn. Dat is dus ook het enige euvel....hoe komen ze in zon korte tijd nog aan een goed/mooi lied? En als er iemand met druk om kan gaan zijn het deze meiden wel. Zijn rete professioneel en zorgen er in ieder geval voor dat de gemiddelde bloeddruk hier op het forum weer terug gaat naar een gezond niveau
Echt tig keer liever deze meiden dan iemand als Nick Schilder, Rob Kemps of Marco Schuitmaker.
Ja, dat ze dat concert daar doet, prima. Van mij mag ze. Maar ik kan het gelukkig langs me heen laten gaan 😊quote:
Ik heb liever dat hij zichzelf wegwerpt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:39 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Al zou chronisch boze boomer Henk dan een keer niet boos zijn.
Ik zie niet in wat er erger is aan Emma Kok dan 90% van de andere namen die worden genoemd. Wat mij betreft heeft zij een hogere gunfactor dan de meesten. En als je puur kijkt naar de kansen op het songfestival is ze, met haar verhaal erbij, ook niet bepaald een slechte keuze. Dan nog een goed nummer, maar ja... dat geldt ook voor Floor Jansen of wie dan ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ja, dat ze dat concert daar doet, prima. Van mij mag ze. Maar ik kan het gelukkig langs me heen laten gaan 😊
Haar verhaal is bijzonder, maar ik vind haar stem qua eigenheid niet bijzonder, niet onderscheidend, niet eigen. Ze kan prima zingen hoor, daar niet van, misschien wel meer dan gemiddeld. Maar dat kunnen inderdaad meer mensen. Emma Heesters vind ik bijvoorbeeld ook zo'n non-descripte zangeres. Geen eigen geluid, geen eigen stijl, geen eigen repertoire. Covers van anderen zingen is misschien ook een kunst. Maar voor het ESF wil ik wel iets meer lef.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er erger is aan Emma Kok dan 90% van de andere namen die worden genoemd. Wat mij betreft heeft zij een hogere gunfactor dan de meesten. En als je puur kijkt naar de kansen op het songfestival is ze, met haar verhaal erbij, ook niet bepaald een slechte keuze. Dan nog een goed nummer, maar ja... dat geldt ook voor Floor Jansen of wie dan ook.
Haar cover van Voilà is vele malen meer bekeken dan het origineel van Barbara Pravi in Rotterdam. Op de verschillende sociale media honderden miljoenen keren. Dus blijkbaar is er toch wel iets bijzonders aan. Het is wel zo dat ze wel erg teert op dat ene nummer, de rest van de liedjes die ze zingt komen niet eens in de buurt qua impact.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Haar verhaal is bijzonder, maar ik vind haar stem qua eigenheid niet bijzonder, niet onderscheidend, niet eigen. Ze kan prima zingen hoor, daar niet van, misschien wel meer dan gemiddeld. Maar dat kunnen inderdaad meer mensen. Emma Heesters vind ik bijvoorbeeld ook zo'n non-descripte zangeres. Geen eigen geluid, geen eigen stijl, geen eigen repertoire. Covers van anderen zingen is misschien ook een kunst. Maar voor het ESF wil ik wel iets meer lef.
Emma Heesters heeft 3-4 nummer 1 hits maar okquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Haar verhaal is bijzonder, maar ik vind haar stem qua eigenheid niet bijzonder, niet onderscheidend, niet eigen. Ze kan prima zingen hoor, daar niet van, misschien wel meer dan gemiddeld. Maar dat kunnen inderdaad meer mensen. Emma Heesters vind ik bijvoorbeeld ook zo'n non-descripte zangeres. Geen eigen geluid, geen eigen stijl, geen eigen repertoire. Covers van anderen zingen is misschien ook een kunst. Maar voor het ESF wil ik wel iets meer lef.
Als er maar genoeg Gerda's zijn die van 'girls nextdoor' houden, is zoiets zomaar mogelijk. Maar ze blijft voor mij de vrouwelijke equivalent van Nick Painter. Underwhelming.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Emma Heesters heeft 3-4 nummer 1 hits maar ok
Emma godin _0_quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:26 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Als er maar genoeg Gerda's zijn die van 'girls nextdoor' houden, is zoiets zomaar mogelijk. Maar ze blijft voor mij de vrouwelijke equivalent van Nick Painter. Underwelming.
Voilà is dan ook een geweldig goed nummer, en dat is Barbara Pravi's verdienste. André Rieu heeft een hele goeie keuze gemaakt door voor dat meisje dit nummer uit te kiezen. Hijzelf trekt sowieso volle pleinen en hallen. En views ook ongetwijfeld. Maar ik vind het allemaal erg geleend sentiment ipv originaliteit. Niettemin, ik gun het meisje haar concertgebouw droom, ze kan wel zingen. Maar ik zie haar toch echt liever niet naar het ESF gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haar cover van Voilà is vele malen meer bekeken dan het origineel van Barbara Pravi in Rotterdam. Op de verschillende sociale media honderden miljoenen keren. Dus blijkbaar is er toch wel iets bijzonders aan. Het is wel zo dat ze wel erg teert op dat ene nummer, de rest van de liedjes die ze zingt komen niet eens in de buurt qua impact.
Ze vertolkt het ook gewoon goed. En Andre Rieu heeft het niet voor haar uitgekozen, ze zong het nummer al eerder. Die views komen grotendeels op haar conto, niet die van Rieu.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:38 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Voilà is dan ook een geweldig goed nummer, en dat is Barbara Pravi's verdienste. André Rieu heeft een hele goeie keuze gemaakt door voor dat meisje dit nummer uit te kiezen. Hijzelf trekt sowieso volle pleinen en hallen. En views ook ongetwijfeld. Maar ik vind het allemaal erg geleend sentiment ipv originaliteit. Niettemin, ik gun het meisje haar concertgebouw droom, ze kan wel zingen. Maar ik zie haar toch echt liever niet naar het ESF gaan.
Nee hoor. Ze kan goed zingen. Maar ik heb niks met haar. En dat zal niet veranderen. Ook niet als Cornald haar uitkiest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze vertolkt het ook gewoon goed. En Andre Rieu heeft het niet voor haar uitgekozen, ze zong het nummer al eerder. Die views komen grotendeels op haar conto, niet die van Rieu.
Je kunt natuurlijk haar bijdrage minimaliseren omdat dit je goed uitkomt... behalve als Cornald haar straks uitkiest, dan vind je haar de beste artiest ooit
Mwah deze gaan al best lang mee, wel typisch Radio 2 geluid. Je zou zeggen meer iets voor de oudere generatie. Al zie ik onder de tweet wel weer typische boze boomer reacties.quote:
Misschien leef ik te erg onder een steen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah deze gaan al best lang mee, wel typisch Radio 2 geluid. Je zou zeggen meer iets voor de oudere generatie. Al zie ik onder de tweet wel weer typische boze boomer reacties.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tangarine
Beste zangers dit seizoen.
Prima artiesten maar weet niet of het televotemagneten zijn.
Wat leuk. Dan wordt de vergelijking met TuralTuranX vast snel gemaakt, mits de mensen het Azerbeidzjaanse duo nog niet vergeten zijnquote:
Helaas, vorige week hebben Nederlandse media en publiek een streep gezet onder de zaak rond al het drama op het vorige ESF. Joost zwaaide op het verkeerde moment met zijn armen op het Televiziergala en is dus knettergek, en de schuld van alle problemen die zijn ontstaan. EBU en Avrotros gaan vrijuit. En volgend jaar moeten we vooral niet dezelfde fout maken om nog eens zo’n kunstzinnige blaag te sturen, maar gewoon iemand die normaal en daarmee al gek genoeg doet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:06 schreef sp3c het volgende:
Ik wil toch iets van een protest hoor
Bewaar de goede zangers voor het jaar erna aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |