SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Oh ik heb al die selecties ook niet zo voor ogen en daar zie ik ze echt te weinig voor spelen, en op één wedstrijd baseren vind ik wat te opportuun. Gewoon een geweldige prestatie van Feyenoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze een prima wedstrijd gespeeld hebben. Maar als je dan ziet wat daar nu bij Benfica rondloopt en voorheen dan mag je wel concluderen dat Benfica een jasje heeft uitgedaan?
Verder uitstekend gedaan want je wint alsnog niet zomaar in Portugal.
Het zegt genoeg over onze eigen ontwikkeling dat ze speelden met twee van onze beste middenvelders van het Arne Slot tijdperk. En het was gisteren geen toevalstreffer zoals in Girona maar we waren gewoon echt beter.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind ze nu ook nog genoeg kwaliteit hebben en voor de tijd waren ze echt torenhoog favoriet. Ook 4-0 van Atletico gewonnen, dat is weinig clubs gegeven. Ik vind het altijd een beetje jammer om na een mooie Nederlandse prestatie de andere club te bagatelliseren. PSG heeft ook geen Mbappe meer maar nog wel veel (meer) kwaliteit.
Het was gewoon een heerlijke pot en een dikverdiende overwinning. (zonder nou weer de andere kant uit te schieten en spelers meteen in Oranje te willen)
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, jullie gaan die wedstrijden toch nooit spelen.
IK BEN JULLIE HELEMAAL ZAT HOOR JE ME? ZONDAG WINNEN WIJ EN VOLGEND JAAR SPELEN WIJ CHAMPIONS LEUAGUE EN LULLIE NIETquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, jullie gaan die wedstrijden toch nooit spelen.
Donder eens op Paul.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:57 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
IK BEN JULLIE HELEMAAL ZAT HOOR JE ME? ZONDAG WINNEN WIJ EN VOLGEND JAAR SPELEN WIJ CHAMPIONS LEUAGUE EN LULLIE NIET
Hoewel ik het verder met je eens ben is dit ook weer niet waar, dat in de weg staan van Di Maria is gewoon een overtreding. Zeker als hij ook nog eens heel opzichtig een been uitsteekt. In het kampioensjaar werd er nog een goal van Gimenez afgekeurd omdat hij te dicht bij de keeper stond tijdens het uitschieten en die deed toen letterlijk niks behalve staan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
die actie bij Di Maria had ook een strafschop kunnen zijn
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:07 schreef Caland het volgende:
Fantastische dagen in Portugal gehad
Misschien wel één van de mooiste zo niet de mooiste trip die ik heb gemaakt met Feyenoord, helemaal als je dan ook nog eens Benfica in eigen huis wegtikt
HwangGod
Klinkt schitterend maat, het is jou en @Bombvis gegund.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:07 schreef Caland het volgende:
Fantastische dagen in Portugal gehad
Misschien wel één van de mooiste zo niet de mooiste trip die ik heb gemaakt met Feyenoord, helemaal als je dan ook nog eens Benfica in eigen huis wegtikt
HwangGod
ik heb altijd in hem gelooftdtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk hoe Priske iedereen hier de mond snoert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was deze nog vergeten te posten
@De_Pel @Wereldgozer @GurneyIsBestOke @De_Kraam @maxi-mus @RamboDirk @Cocograag op anoniem
Situatieschets van deze user.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Blabla
terwijl wij sinds 2015 überhaupt hun vieze stinkland niet meer in mogen zonder opgaaf van reden.
Sowieso shout out naar @DombohetOlifantje1 zou een eigen topic moeten hebben hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef KingRoland het volgende:
en last but not least @:dombohetolifantje1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef KingRoland het volgende:
Net als met Aursnes toen toch wel bizar dat je in een volledig kapotgescout Europa nog pareltjes kan vinden in die leeftijdscategorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was deze nog vergeten te posten
@:de_pel @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:de_kraam @:maxi-mus @:rambodirk @:coco
Wat een spelerVBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |