SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
slechts 5 uur reistijd heen en terug.quote:
Ow dat wist ik niet. Even opzoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3 oktober ook. Geen idee waarom de Duitsers dan vrij zijn.
Met jouw drukke schema verbaasd me dat niets.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same en ik moet wel ergens heen (as usual)
Dan kan je daar 3 uur iets doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
slechts 5 uur reistijd heen en terug.En dan heb ik dus nog niks gedaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met jouw drukke schema verbaasd me dat niets.
Eigenlijk 2,3 uur.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan je daar 3 uur iets doen
Ze vieren de eenwording van Duitsland.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Even opzoeken.
[..]
Met jouw drukke schema verbaasd me dat niets.
Maar er staat vast file.quote:
Watquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ik nog minder uur werken.
Sowieso bij Rotterdam, Gorinchem en Utrecht.quote:
Zou je daar voor 1 dag naartoe moeten dan? En gewoon om te werken, niet voor een cursus ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso bij Rotterdam, Gorinchem en Utrecht.
Vast ook in Ede zelf.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso bij Rotterdam, Gorinchem en Utrecht.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
@:4EverBlackEyed is weer online hoor.
Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jullie al zin om een beetje het beest uit te hangen vandaag?
Voor BHV cursus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou je daar voor 1 dag naartoe moeten dan? En gewoon om te werken, niet voor een cursus ofzo?
Zou op 4 november zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer kom je naar Ede, want het halve wegennet ligt hier op de schop geloof ik.
Gezellig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer kom je naar Ede, want het halve wegennet ligt hier op de schop geloof ik.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou op 4 november zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |