quote:
Dat had ik voor gisteren in de planning, had nog aardappel over, dacht die bakken met een bak sla er bij en klaar is kees. Maar het is er niet van gekomen en komt er vandaag ook niet vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah scheelt weer koken..
Vanavond hier gebakken aardappelen alleen nog even kijken wat ik er bij ga eten..
Birdie zegt Appelmoes en macaroniequote:
Getsiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Heerlie de peerlie vind ik dat !
![]()
Als kind at ik het al zo thuis. Eet het ook bij spaghetti en lasagne
Ik eet t meestal op woensdag, maar gisteren bij de Mac gegeten en thuis een soepje..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik voor gisteren in de planning, had nog aardappel over, dacht die bakken met een bak sla er bij en klaar is kees. Maar het is er niet van gekomen en komt er vandaag ook niet van
Ik heb de aardappelen weggegooid, stonden er vanaf zondag en zo lang kan je gekookte aardappelen niet bewarenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet t meestal op woensdag, maar gisteren bij de Mac gegeten en thuis een soepje..
Dan van t weekend aardappelen opbakken?
Goed roeren en in een kom doen, lepel erbij en eten is klaarquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
en kant en klare pindasaus
Lekker, ik moet er ook niet aan denken er appelmoes bij te eten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik eet vanavond zelfgemaakte lasagna (zonder appelmoes)![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed roeren en in een kom doen, lepel erbij en eten is klaar
Je kan ze jaren bewaren. Kan het alleen niet aanraden om ze te eten, da's heel wat andersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de aardappelen weggegooid, stonden er vanaf zondag en zo lang kan je gekookte aardappelen niet bewaren
Kende.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kende wel mensen die op de lasagne ook een laagje roomkaas met vruchten uit blik deden
Oh nee dat idd te lang..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de aardappelen weggegooid, stonden er vanaf zondag en zo lang kan je gekookte aardappelen niet bewaren
Wat hebben je huisgenoten van jou geleerd?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Huisgenoot in studentenhuis. Dan leer je toch eens rare eetgewoontes van families
Dat je een aangebrande pan niet gelijk hoeft weg te gooien, hoe je een wc schoonmaakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat hebben je huisgenoten van jou geleerd?
Maar je weet toch niet of anderen jouw smaak/dingen vreemd/slecht vinden?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je een aangebrande pan niet gelijk hoeft weg te gooien, hoe je een wc schoonmaakt.
Ik heb de slechte smaak van mijn familie niet meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |