Hmm minder vergaderingen nu maar dus wel druk bezig met regelen van allerlei dingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ben wel heel druk aan het werk, moet veel gebeuren. Ben al weer bezig de agenda voor volgend jaar te vullen, afspraken maken, de vergaderuimte reserven en allerlei andere dingen die gedaan moeten worden.
De laatste weken lijkt het bijna een baan
Nu moet ik nog een instemmingsverzoek gaan schrijven, maar heb besloten dat naar volgende week te schuiven.
Deze week al best veel gedaan
Dochter gaat goed, maar.... ze heeft de kinderen weer thuis en dat valt haar toch wel zwaar die kleine vraagt natuurlijk veel aandacht en wil nog lekker getilt worden en op schoot zitten.
Ze pakt langzaam de dingen weer op. Nou ja langzaam. Ik was gisteren even opletten op de kleine zodat zij rustig kon koken ging ze met een vuilniszak sjouwen ppffff. Maar goed ze is zelf eigenwijs, en wie zijn billen brand moet ook op de blaren zitten.
Sterktequote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de vrouwelijke belichaming van FOK!
Nee, ze mag 6 weken niet zwaarder tillen dan 2 kilo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm minder vergaderingen nu maar dus wel druk bezig met regelen van allerlei dingen.
Goed dat je wat naar volgende week hebt geschoven was inderdaad wat ik zo las een drukke week.
Ik zeg alleen maar appel en boom![]()
![]()
![]()
Ai ja dat zal zeker tegenvallen nu ze de kinderen weer thuis heeft en de jongste nog getild wil worden ook.
Mag volgens mij ook nog helemaal niet![]()
Hoop dat ze haar herstel niet vertraagd met dit soort acties.
Ga je wel nog iedere dag erheen om te helpen nu of hoeft dat inmiddels niet meer ?
Dat is meer dan 300 punten toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
wow @:aeque bijna 200 punten al en het is net 11 uur geweest![]()
kijken of je het dagrecord haalt
Oef en dan toch die kleine nog tillen terwijl het niet altijd nodig is. Snap het wel hoor maar niet goed voor haar wond.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze mag 6 weken niet zwaarder tillen dan 2 kilo.
Nee ze kookt weer zelf, zal af en toe een middagje of ochtendje die kleine nemen hier, maar hele dagen is mij ook te zwaar. Heb al moeten boeten om voor haar te zorgen en heen en weer te rennen met eten brengen en dingen voor haar doen.
Dus nu voor mij weer even wat dat betreft stap op de plaatst
Soms moeten dingen en moet je je zelf even aan de kant zetten.
Meen maar weet het niet precies tegen de 400 aan (dan tel ik geen mod mee na een sluiting hier)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is meer dan 300 punten toch?
Weet zo niet eens wat het dagrecord is
Smakelijk. Brood ligt hier te ontdooien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
Zo even een stukje van een stokbrood eten
Ik heb nog broodjes liggen van de vergadering dinsdag.quote:
Thnx, heb alleen geen lekker salade voor er op dus maar een plakje kaasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smakelijk. Brood ligt hier te ontdooien.
Met appelmoesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog broodjes liggen van de vergadering dinsdag.
Denk dat ik er straks een eet
Gisteren heb ik macaronie bij mijn dochter mee genomen. Mocht mee eten
Maar ik had gisteren met haar een uitsmijter in een broodjeshuis gegeten en ik zag nog helemaal vol.
Dus zei ze neem je het mee voor morgen
Dus makkelijk dag vandaag
Ah scheelt weer koken..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog broodjes liggen van de vergadering dinsdag.
Denk dat ik er straks een eet
Gisteren heb ik macaronie bij mijn dochter mee genomen. Mocht mee eten
Maar ik had gisteren met haar een uitsmijter in een broodjeshuis gegeten en ik zag nog helemaal vol.
Dus zei ze neem je het mee voor morgen
Dus makkelijk dag vandaag
O dat is nogal wat 400. Maar goed het is ook helemaal niet echt druk meer hier en in de vroege ochtend en nacht is er helemaal bijns niemand meerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen maar weet het niet precies tegen de 400 aan (dan tel ik geen mod mee na een sluiting hier)
Appelmoes met macaronie?quote:
dacht wel eens rond de 380 gezien te hebben. Lang niet meer naar de stats gekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nogal wat 400. Maar goed het is ook helemaal niet echt druk meer hier en in de vroege ochtend en nacht is er helemaal bijns niemand meer
@:Haags was ook altijd goed in punten verzamelen, geen idee wat zijn dagrecord was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |