KPD is nog wel gezellig. In GC kom ik nooit. De andere die je noemt hoor ik niet thuis, maar in 40+ zitten ook mensen die ik wat 'minder mag' dus kwam ik er na een keertje lokpost gehad te hebben niet meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe SC. Ik heb vroeger wel eens in de 40+ SC gepost. Iemand had ooit de CUL SC aangeraden. En ik weet dat sommigen hier in de KPD SC posten. Mijn oorspronkelijke plekje (DIG SC en KAA SC) zijn al jaaaren dood
De VIV SC is volgens mij ook afgelopen zaak. De koffie sc is een hecht clubje. Voor de SEX SC ben ik natuurlijk veel te preutsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:14 schreef Sally het volgende:
[..]
KPD is nog wel gezellig. In GC kom ik nooit. De andere die je noemt hoor ik niet thuis, maar in 40+ zitten ook mensen die ik wat 'minder mag' dus kwam ik er na een keertje lokpost gehad te hebben niet meer.
Oh, de SEX-SC is ehm, minder.
VIV? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
De VIV SC is volgens mij ook afgelopen zaak. De koffie sc is een hecht clubje. Voor de SEX SC ben ik natuurlijk veel te preuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zou je voor KPD mss wel wat te preuts zijnJe moet wel tegen wat schuine grapjes kunnen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:17 schreef Sally het volgende:
[..]
VIV? Nooit van gehoord.
SEX...? Nee, het is echt niet zo extreem.De viva SC. Maar ik zie net dat die gesloten is (waarschijnlijk gewoon te weinig mensen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zou je voor KPD mss wel wat te preuts zijnJe moet wel tegen wat schuine grapjes kunnen
![]()
Topicreeks: [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]
Wat ís dan dat VIV...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De viva SC. Maar ik zie net dat die gesloten is (waarschijnlijk gewoon te weinig mensen)
Topicreeks: [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]
Er was heel kort een VIVA forum toen de forum.viva.nl website dicht zou gaan. Maar dat gebeurde niet en het forum was enorm rustig. Dus het VIVa forum ging dicht en de VIVa SC was naar GC verplaatsquote:
Ah ok.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was heel kort een VIVA forum toen de forum.viva.nl website dicht zou gaan. Maar dat gebeurde niet en het forum was enorm rustig. Dus het VIVa forum ging dicht en de VIVa SC was naar GC verplaats
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-10-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat ik weet of VIVA druk bezocht isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ok.
Het blad VIVA dan dus (met een website/forum)
Nu is het forum van VIVA wel erg druk bezocht (weer?)![]()
Nou ja. ik kwam er laatst nav een post hier op FOK! die blijkbaar ook daar geplaatst wasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weet of VIVA druk bezocht is
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja. ik kwam er laatst nav een post hier op FOK! die blijkbaar ook daar geplaatst was
Het was voor mij ook een vraag of er (dus) weer gepost werd, omdat jij zegt dat het blijkbaar eerst op sluiten stond . Wat ik dus ook niet wist.
Op zich heb ik verder niets met VIVA.
Wauw.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
quote:• Onze doelgroep is namelijk iedereen die binnen de fatsoensnormen en wettelijke grenzen (zoals omschreven in onze user policy) met elkaar in gesprek wil. Een mooie kans om eens andere meningen en zienswijzen te horen en proeven.
• Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
Het klinkt zo mooi. Maar nu weer verder met afwassenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 02:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Wauw.
Dat zouden wel meer mensen in hun oren mogen knopen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |